Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I natt har jeg sovet dårlig. Grunnen til det var at fargeenergier danset rundt, for mitt indre.
Jeg har aldri opplevd å se så mange forskjellige farger på en gang. De skiftet , fra gult til lysgult, før det brått skiftet over til grønt, lysgrønt, blått, rosa, turkis osv.
Fargene var veldig intense og nydelig å se på. Av og til ble fargene avløst av et strålende hvitt lys, før det igjen skiftet over til de forskjellige fargene.
I tillegg til dette, hørte jeg en nydelig lys tone, som har fulgt meg i dag.
Har dere opplevd noe lignende?
psbot [Picsearch]
Ja, tullsjura
(kom til å tenke på deg på søndag, for da brukte de navnet ditt i TV serien Himmelblå

)
Æ har opplevd det samme som deg.
Det bruker å komme sånne farge energier til meg,
i verden mellom drøm og virkelighet.
Den kommer også sanger, lyder og dikt på samme måten.
Noen ganger blir det så sterkt at æ bare må stå opp å skrive eller formidle på en annen måte.
Det har kommet joik til meg,
som æ har glemt en stund, så kan det dukke opp igjen.
Det e spennende.
Prøv å grip fatt i det. Noen vil kansje fortelle deg noe.
GjenopprettetMedlem
hehe, ja de gjorde visst det. Himmelblå er en nydelig serie, e helt hekta.
Oj, så spennende at det kommer sanger og dikt til deg, på denne måten.
Takk for råd. Jeg skal prøve å gripe fatt i det. og ikke gjøre som jeg vanligvis pleier med indre opplevelser, å dytte det i fra meg. Jeg prøvde å riste bort fargene, men opplevde at det blei sterkere da. Mens disse energiene herjet som værst, hørte jeg et svakt sus av mange stemmer. Det var som om disse stemmene, ba en bønn om kjærligheten. Det va nu det som ramla ned i hodet på mæ da.
GjenopprettetMedlem
Etter at æ skreiv dette siste innlegget, gikk æ ut på altanen for å trekke litt frisk luft (fy og fy)
Da kom det en kråke, som fløy i lav høyde rett forbi meg, og satte seg oppå taket. Den tittet ned på meg, mens den nikket på hodet.
Da kom dette ramlende ned i hodet, som jeg har hørt før, om at "kråken viser vei til kjærligheten". Så fløy den bort.
GjenopprettetMedlem
Hei Tullsjura.
Jeg har også sovet dårlig i natt,ansiktet mitt ser utranglet ut i dag,var ute i fullmånen i går kveld og merket sterke åndekrefter i sving.
Og Opplevelser av lysglimt akkurat i det jeg skal sovne,jeg skvetter litt,og kan kjenne at noen er i rommet.
I de siste dagene har jeg hatt intense tikke lyder i øret,og når jeg har lyttet på dem,er det som signal fra en ånd.
Det kan være trykk utgjevning,klimaskifte,stress,osv,men Jeg tenkte på Gunillas opplevelser når dette skjedde.
Små blå lysglimt opplever jeg også,ofte når stemningen er mystisk ladet,så kommer et blått lysglimt
og da får jeg en bekreftelse på at noe eller noen er der,eller har vært der kanskje.
GjenopprettetMedlem
Da skulle du sett mitt ansikt i dag, hufff ::) Trur nesten æ må gå og få på mæ litt krigsmaling, så æ ikke skremme vettet av folk.
Det var interessant at du hører tikkelyder, teleterkij. Jeg har hørt en intens dyp, monoton tone i det siste, bortsett fra i natt, da den lyse tonen kom.
Små blå lysglimt ser jeg også. Magisk

GjenopprettetMedlem
Jeg får også sånne lysglimt. Eller rettere sagt det blir av og til veldig lyst som om solen skinner inn på rommet mens jeg har øynene lukket. Ellers har jeg en egen indre kinoforestilling før jeg sovner. Masse forskjellige hendelser som kommer og de er ikke fra dagens hendelser. Helt nye og alltid forskjellige "historier".

Før ble jeg ganske så angstfyllt av det, men nå koser jeg meg over det og bare betrakter. Var så dum at jeg fortalte det til en dame i offentlig tjeneste, hun sa jeg var alvorlig syk

Hehe...
Når dere våkner trette og uopplagte om morgenen, har dere tenkt på at kanskje så har sjelen vært ute på arbeid om natten?

GjenopprettetMedlem
"Rani":
Når dere våkner trette og uopplagte om morgenen, har dere tenkt på at kanskje så har sjelen vært ute på arbeid om natten? 
Ja, det er godt mulig. Skal tro hva det er vi arbeider med?
"Rani":
. Var så dum at jeg fortalte det til en dame i offentlig tjeneste, hun sa jeg var alvorlig syk
Hehe...
Huffda, hehe.
Jeg ble sendt til psykiater en gang, fordi legen mente jeg hadde depresjon.
Psykiateren stilte meg en mengde spørsmål, blant annet om jeg noen ganger opplevde å se eller høre ting, som ikke andre gjorde.
Jeg fortalte ham hva jeg opplevde. Men jeg var temmelig skeptisk, for jeg regnet med at han ville si at jeg var gal.
Etter at jeg var ferdig, sa han straks at jeg ikke var gal, men at dette var noe man opererte med innenfor alternative bevegelser

GjenopprettetMedlem
Av og til kan man virkelig lure på hva man har vært med på ja
Kanskje drømmene kan avspeile noe av det?
Eller kanskje disse filmene som snurrer i hodet kan si noe om det...?