Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Eg føler at eg no er inne i en periode med veldig omtumlende tanker/ følelser og så videre.
Eg er lei av meg selv, eg er lei av folk, eg er lei av nyheter, eg er lei av samfunnet, eg er lei av føleri, eg er lei av romantisering, eg er lei av generalisering, eg er lei av å være snill og grei, eg er lei av å bli satt i bås og sette i bås, eg er lei av mitt og andres mas om forandring, eg er lei av besserwisere og at eg selv er en besserwisser til tider, eg er lei av politisk korrekthet, eg er lei av mannfolkveldet, eg er lei av kvinnfolk som dømer andre kvinner alltfør hardt, eg er lei av at oppdage at folk eg tok for skikkelige greie ikke er det allikevel, eg er lei av dårleg samvittighet, eg er lei av min egen førdømmelse av andre, eg er lei av at jeg ses som speciell bare fordi eg seier ifra om ting på min måte, eg er lei av å bli missforstått, eg er lei av at eg missforstår.
EG VIL BLI FRI. en gang for alle.
Anonymous
Så hold kjeft da
Bare vær stille en stund. Hvis du klarer, hvis du ikke klarer å være så kan dette være en oppfordring.
Bare kip kvajet så ordner ting seg, ha tillit til altet.
GjenopprettetMedlem
Kjenner den følelsen, Skogul.
GjenopprettetMedlem
Godt å vite at vi er flere AndreasWinsnes. Kanske vi kan starte vårt eget samfunn

GjenopprettetMedlem
En måte å bli kvitt følelsen er å overdrive den til det absurde: JEG ER SÅÅÅ lei! LEEEEEEI! leeiiiiiiiiii! !iiiiiiieeeeeeeeeeLLLLLLLLLL
Da blir det liv! Rai rai!

GjenopprettetMedlem
Det trur jeg nok! Kjekkt med litt liv og røre!!
GjenopprettetMedlem
Å være møkkalei ser jeg på som fruktbart

GjenopprettetMedlem
Jeg tror også det er bra å være så LEI og å ikke flykte fra det.
Jeg har hatt en knalltøff uke hvor jeg har jobba timesvis og i flere økter om dagen med lignende ting i meg. Har gått igjennom mye vedr mor, far og søsken, og livet mitt på en del andre måter. Er inne i en skikkelig gi slipp og går inn i alt som er. Det begynner å hjelpe nå. Gamle fysiske og emosjonelle smerter som ikke har vært der på lenge kommet opp igjen og det flytter på seg etterhvert som jeg jobber.....så renner de bare ut til slutt....og jeg begynner endelig å få mer og mer fred nå kjenner jeg.
Jeg har fått hjelp av dyktige healere underveis også. Tror det er godt å få inn andre perspektiver enn det man ser selv når det handler om det som ligger en aller nærmest....rett foran nesa på en. Jeg har brukt en healer som er fantastisk til å lese og hente frem det indre landskapet i et rått sterkt mytologisk språk som aktiverer ting skikkelig (Gro H her inne....håper det er greit å reklamere, for hun er jeg takknemlig for nå!) og jeg har brukt en annen erfaren sjaman til en justering underveis. I tillegg har jeg brukt en astrolog som ga meg noe jeg virkelig fikk et godt oversiktsbilde fra, hun har løftet meg opp til et nytt nivå gjennom det. Og så har jeg oppegående venner som ser og kan det å være medmenneske. Dette er hva jeg har behøvd nå.....etter årevis med å famle i mitt eget mørke stort sett på egen hånd.
Jeg er ingen verdensmester som kan og må klare alt selv. Nå har jeg vært bitteliten og hjelpetrengende. Jeg kommer til å være det en stund til....helt til jeg har lært meg hva det å TA I MOT handler om. Det kan jammen være skumle greier, til det ikke lengre er det.
....hvis det kan være til inspirasjon

GjenopprettetMedlem
Alltid god inspirasjon å høre om andre og deres opplevelser Ulvemor. Ta vare på dig!!
Anonymous
Jeg likte det du skrev Ulvemor

Nå har jeg vært bitteliten og hjelpetrengende jeg kommer til å være det en liten stund til...
helt til jeg har lært meg det å ta imot handler om.
meget sterke ord fra en sterk kvinne,
Det er jammen skumle greier, til det lengre ikke er det.
hvorfor skal vi stå alene hele tiden, det er ikke derme sagt man ikke står sterkt i sin egen kraft