Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Kjære alle sammen  :wub:

Det er noe vemodig å erkjenne at man er på "ville" veier....
Men har vært gjennom en så hurtig prosess i det siste med så utrolig mye rart...

Kroppen følger ikke helt den ekstasen jeg har...Det er så og si så vibrerende til tider
at jeg har meg titt ett glass rødvin som toner meg ned :( som om det er en slags bremser for det
som er i ferd med å skje...

Vet jo at det er laaangt i fra rett det jeg gjør, som om jeg ikke tør ta neste steget..
For det vet jeg blir ett stort....Brrrr....

Men etter å ha tolket min astrologiske analyse så ser jeg mange sammenhenger i forhold til planetenes
innvirkning....Å skjønner mer og mer det jeg går igjennom....

Jeg har nådd så dypt i meg selv nå at drømmer, fornemmelser, mønstre er totalt endret...

Nå er liksom neste steget fasting, sunt kosthold og bort med ting som forgifter meg..
Men gud så merkelig den tanken er på hva jeg venter....pga jeg føler det blir såå utrolig avgjørende og nytt...

Finner liksom ikke helt roen for tiden med å gi meg selv healing og meditere slik som før....
Er det en spesiell periode vi er inni nå?

Andre som føler det likt?
GjenopprettetMedlem
Mmm... Jeg...  ;)

Kjenner meg igjen i det du skriver.
Har dratt frem den nihalede pisken ved et par anledninger & pisket meg selv litt i det siste.... :biggrin:

Det jeg har kommet frem til så langt er - som før :

Det er like greit å hoppe ut i det med begge beina først!
Jeg kan jo svømme & jeg har gjort det før.

8)

Hexedoktor'n