Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jajaaaaa....

Der dro pianoet opp i de flotte flammer...
Overtok min bestefars hus, der stod det ett flott sort
Rønich piano med elfenbens tangenter...Det lyser opp i stuen, men følte
det dro til seg såå utrolig mye energi....

Min bestefar hadde mye stolthet i dette pianoet, men han spilte aldri på det...
Ett piano er ett flott møbel, men man skal spille og berøre det for at det skal
skinne/sende ut det beste....

Det var nå både ustemt & motten hadde nøte godt av treverket....
hmmmm! jeg ville restaurer, men mye i meg har sagt: kast det!
Andre har frarådet meg...Men i dag lempet vi det over rekka & brant det!

Energien her er allerede fornyet :)

KAST gammelt & slipp inn nytt tenkte jeg  :wub: Jeg er lettet men føler også litt skam
pga det var min bestefars stolthet, men kan ikke leve etter hva han følte for det....

:wub:
GjenopprettetMedlem
"Bergljot":

Jeg er lettet men føler også litt skam
pga det var min bestefars stolthet, men kan ikke heller leve etter han føler jeg....

:wub:

Gratulerer! :biggrin: Dette høyrdest befriande ut og skulle vore gjort mykje meir,i dei tusen hjem,der folk KRANGLER og kjempar om slike mott-etne underverk.
Det høyrest knapt ut som sjela til bestefar din nokon gong var i det møbelet,og vis den virkeleg var,
kvifor ikkje setje alt fri??
Har sjølv hatt nokre pyrotekniske raptusar der folk har bite negler og engsta seg for at "ho" skal tilintetgjere "monumentalistiske" og meget viktige arvestykke av umåteleg viktighet for utanforståande og
etterkommarar med heilt andre motiv.
Nei,me skulle gjort som dei gjorde i fortida av og til, og svi det av,heile greia.
I andakt!
GjenopprettetMedlem
Jeg kan se for meg at det kjentes godt.

Hver gang jeg flytter brenner jeg gamle brev, skrivetull, dagboknotater, og jeg har aldri angret.
Det er også en flott opplevelse å lese dem en siste gang før de brennes :) Et avskjedsrituale; i midten av flyttekaoset sitter jeg rolig og møter fortiden før den går opp i røyk.

Takk for innlegget fra en som er opp i et stort kaste- og ryddesjau, bokstavelig talt.
GjenopprettetMedlem
Ja la oss bli fri  :wub:

Skape vårt hjem fylt av våre egne gode energier!!
Og ikke med gammelt tvilsomt materiale ;)

Deilig renselse og kvitte alt man føler er i veien til tross for den praktiske/utseende messige
bruken det kan ha...Så lenge vi føler for å kvitte noe, bør man gjøre det KJAPT :)

La oss rense våre boliger & brenne opp med en takk for nytten det har hatt :)
Nå er det ett nytt år og huset skal fylles med ny chi  :wub: