Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Det er stille her inne for tiden. Har ikke folk kommet tilbake fra skituren ennå? :w00t:
Når det er sagt, skulle jeg ønsket at jeg hadde ski. Det er et nydelig vær ute. Masse nyfallen snø (et hælvete når man ska måke, det e så), og solen skinner. En perfekt dag for skigåing. Jeg skal i allefall gå meg en tur, nå når solen skinner. Etter mørketiden, gjør det seg med sol :biggrin:
Ha en fin dag, alle sammen :wub:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Typisk dette. Alltid mye aktivitet her inne i mørketida. Jeg har heller ikke ski, og har fått
influensaen, så derfor er jeg her ^-^
Ha en fin dag du også Tullsjura :icon_biggrin:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det var nå trasig at du har fått influensa. Ønsker deg god bedring.</t>
GjenopprettetMedlem
Takk for det
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg har litt problemer med å finne ut om jeg liker det nye forumet.
Litt for anderledes....
Kall meg konservativ</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Tja, må innrømme at jeg også har litt problemer med det.</t>
GjenopprettetMedlem
Her er én til som er konservativ.
Den første tiden var jeg så sint på det engelske at jeg nesten meldet meg ut.
Det gikk over.
Men det er litt svårt å finne ut hvordan tingene er nå, For eksempel så har jeg ikke finnet ut hvordan jeg gåt tilbake til Forsiden når jeg er på forumet.
Men.. jeg lærer meg mer og mer.
En annen ting som jeg opplever litt trist er at nesten altid er jeg alene om å være innlogget. :sad2:
Jeg er kun sammen med Google og Yahoo og hvem (faen) er de??
Når vi er flere som er innlogget så føles det litt som om vi sees og det er veldig positiv for meg. :icon_razz:
Akkurat nå var vi i hvertfal flere!!
:wub: :wub: :wub:
til dere!
GjenopprettetMedlem
<t>Gunilla, etterhvert fant jeg ut hvordan man kommer tilbake til Forsiden: Hvis du ruller nedover, ser du helt nederst på siden at det står " Sjamansonen Saivo sjamanskole og Tre Bjørner Forlag " i blekblå bokstaver.
Hvis du klikker på Sjamansonen, kommer du tilbake til forsiden ...
Det med innloggingstallet er jo basert på aktivitet de siste fem minuttene. I det gamle forumet var det visst basert på den siste halvtimen eller timen. Så kanskje forskjellen ikke er såå stor?
Det er noe med layouten og kontrastene som ikke er så leservennlig, om jeg enn liker fonten og andre grafiske detaljer. Selv om jeg ikke er en fan av at lyseblå dominerer i så mange fora, så ga den blå bakgrunnen en mer behagelig kontrast enn den hvite skjermen. Det funket.</t>
knunett
Forumet og sjamansonen er fremdeles under oppgradering. Det er tidkrevende, så det vil skje over en tidsperiode... Blant annet blir det felles pålogging for begge sidene, menyen på sjamansonen vil også vise på forumet osv. Vi vil utvide funksjonaliteten i forumet, for å gjøre det enklere å navigere og legge til innlegg...
Ang. bytte av forum var dette helt nødvendig av tekniske årsaker som spam, feil med sending av "Personlige meldinger" med mye mer...
Designet er det mulig at vi vil se nærmere på etterhvert
GjenopprettetMedlem
Mm det er fryktelig stille her, rent kjedelig men æ hjelpe nå lite til selv så skal nå ikke klage
Hjortedanser
FY så konservativ du er >:D
men æ skjønne følelsen din, hadde det slik en stund, femmin , selv men tok ett skritt frem for æ likt sonen og æ like folket her inne så da går æ frem å blir litt nyskjerrig på denne nye vri :icon_biggrin:
Prøv selv det hjalp :biggrin:
GjenopprettetMedlem
<t>Forumet blir sikkert veldig bra til slutt :biggrin: Jeg liker fargene, som de er nå.
Jo, det er stille her, og som du gunilla opplever, er jeg også alene innlogget mange ganger.
Jeg merket at det var noe som manglet i går kveld. På søndagskveldene bruker det som regel å være mange innlogget, men denne gangen var jeg helt alene.</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Det jeg savner er boksen nederst på forumet der de siste innleggene stod.
Vet at flere har hatt problemer med å logge seg inn. Kanskje en ide å la infoen om at man må bruke siste visningsnavn ved innlogging, stå på framsiden en stund til. Det er ikke sikkert at alle hadde fått med seg det.
Ellers liker jeg den nye Sjamansonen veldig godt, både forsiden og forumet. Er ikke så ofte innlogget, men prøver å få med meg alle nye innlegg osv.
Viktig å kunne gi slipp på det gamle og ta imot det nye...hæ Hjortedanser? :icon_razz:</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Sstille sstille sstille sstille
Sjamaansonenn går inn i sin stoore trannsmutassjon (definisjon: hurtig forandring i gener og kromosomer under en celledeling, som bla. kan føre til downs syndrom. Eller vi kan havne i innsjøen hvor fisken forsvinner ned på den andre siden, Saivo).
shhhh
.
..
...
if you listen close
you can hear the drums
and the songs
upon the winds
and in the distance
you’ll see
the buffalo roam again
-flamewalker
Jeg savner forresten listen over "uleste innlegg siden forrige besøk"</t>
GjenopprettetMedlem
<t>"View new posts" er samme knappen. Men den store forskjellen er at når jeg har lest en av trådene og trykker "view new posts" en gang til så kommer det ikke noe. Tidligere kom alle nye tråder og andre tråder man ikke hadde lest ennå. Det er den største forskjellen synes jeg.
Jeg leser en tråd når jeg logger meg inn. Gidder ikke å lete gjennom hele forumet...
Fagerhjul</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Jeg slipper og får og tar og gir og alt er ved det samme og aldri det samme.
Så det er ikke noe problem.
Men brukervennligheten var bedre før.
Det var lettere å lese i det gamle forumet.
Slipp, slipp, slipp....
Positiv og glad</t>