Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen.
Jeg må bare spørre dere.
Jeg sliter med bitterhet kaller det det --(Sure Eple)som kommer over meg i perioder.
Det er en person som det ikke går an å prate med!
Men selv om vedkommende ikke bor nær meg,klarer det å forgifte meg med det Sure Eplet sitt i perioder.Ufff.
Har prøvd jobba med å tilgi,klarer vel det delvis.Men så kommer det snikende på meg.
Nei dette her er både forvirrende og vondt!
Vet ikke hvordan jeg skal bli ---(befridd)fra dette Sure Eplet. :sad2:
Håper at dere vil gi meg et svar på hvordan jeg skal takle dette?Om det da finnes et svar?middel?.
Hilsen fra Tara :sad2:
GjenopprettetMedlem
Hei Tara
Det høres ut som om du har sjelefragmenter fra og hos denne personen. Kan også være fysiske eller psykiske kroker som henger på deg/dere. Hvis du fjerner disse vil det nok bli bedre. Det er forsøket verd.
GjenopprettetMedlem
Tara!

Se for deg menneske og pøs på med kjærlighet  - masse kjærlighet.
Det har virket for meg.
Lykke til

Klem fra Elin
psbot [Picsearch]
slipp det menneske fri.... fra deg sjøl. gi slipp-------------------------------------------------
tramp i golvet å si: nu e du fri!!! gå fra meg, og kom aldri tilbake.....nu e du fortid!!!!!
gå ut i vinden og send vedkommende avgårde.....huuuusjjjjjj avgårde........
fysiske øvelser hjelper alltid for min del, kansje de gjør de for deg også. prøv iallfall.
lykke til
;D
GjenopprettetMedlem
Sjelehenting kan være kjempebra. Jeg har vært hos Ailo og fikk der i hvertfall 2 sjelebiter tilbake. Jeg fant også en selv på en trommereise senere. Det er som om du blir mere hel og sterkere - så finn en sjaman og bestill time!

Jeg har også jobbet mye med visualisering, se for deg at det er et bånd mellom deg og eplet som du klipper av. Dette må kanskje gjøres mange ganger. Si også i ditt indre "Navn" jeg tilgir deg , og gir slipp.

Lykke til!

Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hei alle jenter!
Må si tusen takk for veldig gode og oppklarende svar fra dere! :)
Og at dere har veldig rett i det dere sier!
Spesielt da jeg har et nært bånd til vedkommende,men ikke i fysisk forstand,takler vel ikke det helt fordi vedkommende har påført meg mye vondt----og klarer det delvis enda selv om vi ikke omgås.
Det pussige er at jeg''føler''at vedkommende sender ut negative energier.
Men det er å en person som alderig har villet meg noe godt!En hakkekylling for vedkommende!Uansett hva jeg har prestert så har det alderig vært godt nok eller bra nok for vedkommende!
Sjeldent eller alderig fått noen oppmunntring/tilbakemeldinger i positiv forstand!
Vedkommende har alderig gitt meg en klem!
Kan vel ramse opp i bøtter og spann,men lar være med det.
Uansett jenter igjen tusen takk for svar!
Klemmm fra Tara ;D
GjenopprettetMedlem
Hei Tara. Prøv "spitting image" . Metoden ligger forklart her på forumet under Generelt: Samfunnsnyttig sjamanmetode    Du skal ikke la deg fortære av dette negative som vedkommende bringer over deg - men nøytralisere det og deretter kunne forholde deg til vedkommende uten negative emosjoner. Det er forsøket verdt.  Lykke til!
Hilsen kariw
GjenopprettetMedlem
Hei Kariw.
Må si tusen takk for et godt råd!
Har lest inlegget ditt godt skrevet og fortalt var det!Og den metoden du beskriver skal jeg prøve!
Tusen takk igjen klemm fra Tara ;D
GjenopprettetMedlem
Ingen årsak, Tara - kloden får "hjertemassasje" når vi deler visdom: Metoden ble beskrevet i et tidsskrift en gang på 80-tallet i et intervju med  sjaman Arthur Sørensen.

Klem fra kariw