Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
.. med denne sonen.. og det nye image'et.. Ikke lett for gamle damer å omstille seg sånn uten videre. Det tar tid! Jeg har jo fulgt med litt fra sidelinja siden denne oppussingen begynt, og jeg må si : jeg likte den gamle bedre! Det sier kanskje mer om meg enn det gjør om sonen.. kanskje jeg bare sitter fast i gamle mønstre? Nå er jeg ihvertfall her igjen - nå har jeg faktisk svart på flere innlegg - prøvd meg frem - og det går jo bra! Det er mange som har blitt borte - kanskje flere syns som meg.. jeg har savnet dere alle og samtidig vært litt ordløs.. Nå har tydeligvis ordene løsnet for nå sitter jeg jo her å skriver, og jeg håper at alle vil komme tilbake etterhvert så vi igjen kan komme dit hvor tastaturet går varmt og diskusjonene når nye og uante høyder - og kanskje til og med få stengt en tråd eller to av Inger Lise..
Det hadde vært veldig hyggelig!
:wub:
Hexedoktor'n
GjenopprettetMedlem
<t>Hei Hexedoktor'n
Jeg må jo si at jeg er enig med deg. Likte den gamle "sonen" bedre, og har også fulgt med på sidelinjen en tid, men nå har det også løsnet litt her. Har fått skrevet et innlegg og det ble alt annet enn kort.
Men jeg klundra ganske lenge før jeg fikk det til. Kanskje det er som du sier at vi "gamlinga" trenger litt lenger tid enn ungdommen.
klem fra RITA som er i gang igjen på sonen</t>
GjenopprettetMedlem
Uffda Rita... får ikke håpe at jeg har rett i gammel dame teorien! Tragisk i tilfelle hvis vi har blitt så gamle at vi ikke lenger klarer å følge med i dataverden..
Godt å se at også du tok utfordringen å gjorde deg kjent med knappene her på nye sonen -
det er godt å være tilbake i gamle trakter tross ukjent terreng..
Ønsker deg og alle andre som måtte lese dette en strålende onsdag!
:respect:
Looove
Hexedoktor'n