Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Det var den tiden det var så bratt, da jeg snubla mens jeg datt

under endel pressa sitvasjoner, blei jeg til slutt lei av å høre meg selv si

nå selger jeg huset å flytter til trøndelag,jeg må reise jeg vill vekk å starte på nytt ? ? ? 63 mil bort fra alle de jeg er glad i, greit nok har jeg sansen for trøndere,

det er noe der

da den energien slapp og jeg fikk ordnet litt opp rundt meg, satt noen grenser med kjærlighet

til sammfundet, da bled det godt å leve i fred å ro med familien,

det har ikke vært i mine tanker å reise til Teveltunet igjen enda jeg var den som brøyt helt sammen

å gråt for å forlate plassen å alle de hjertegode medmennesker,i 2004

å den flotte naturopplevelsen,brudesløret, kano turer,lavo å gamma

hele verden står stille det er kun de som er der som en familie i kjærlighet

selvsagt skjer det store prossesser på mange plan, men det er jo mye derfor man reiser på slike plasser

ingen fyll å bråk kun noen som tar seg et glass om kvelden ved peisen,

å latteren høres godt over plassen

ingen er bedere en andere, men for å nevne en av de som har vist seg selv, å viser så stor respekt

for sine medmennesker forde om hun ser,er for meg lilli bendris som shaman

et virkelig stort universelt hjerte,

å energien viser vei

min andre tromme bled allværstromme med kunstig skinn

å de er litt kjedelige så jeg trengte et symbol, et hjerte var tanken,til slutt bled stjærnen i gull, de tretten urenergier

å for 7 dager siden, bled min hjertevenn tatt av energien, jeg bled sittende som en outsiyder

å se hans engarsjemang i at jeg skulle på Teveltunet, jeg sier slapp av du vet jeg er ikke den som

stormer avgåre

du har fortjent det sier han, vi hjemme klarer oss selv

han fikk ikke fred før jeg sa ja å kurset var betalt,

alt skjer så fort, energien kjører meg ut av sofaen og det har jeg bedt om lenge så da

så nå reiser jeg og tromma tilbake til trøndelag 2 - 9 august men det blir tur/retur

i år er det Gull-energien på Teveltunet

Åndsord/hensikt Betingelsesløshet

Maya: Solar - energi

Mobilisere

Sentralsol

gull - energien handler om forståelse av handlinger og handlings - mønster.

hvordan gjør jeg min gjerning ?

Energien er kraftig og virker fysisk sterkt på cellene, og er relatert til gull som mineral.

Den er sterkt aktivert før transe - sensjoner, og nødvendig i kanaliserings øyemed.

ved innvielse til nye roller og oppgaver virker fysisk eller eterisk gull som leder til gammel kunskap

flytende gull er leder til sentralsolen og den kosmisk - orgasmiske opplevelser

overaktivivering av gull energien kan gjøre det vanskelig å forholde seg til den fysiske verden å spesielt til tiden.

bevegelsen går inn mot sentrum, er sammentrekkende, konsentrerende der et nytt univerivers åpnes.

Dyr : ørn

farge : gull og gult

organ: øyne, solar plexsus

Landområder : ørken områder, Egypt.

I år blir vi forenet med essensen i hvorfor vi velger å bli i dette livet : kjærligheten å få den til å vokse i og rundt oss. Å aldri gi opp, men stole på at det er kraften i oss selv som kommer til å seire over alle hindre, det er Gullenergien, vi skal jobbe med energi fra tidlig egyptiske og peruansk historie,

aktivere celleminner og finne tilbake oss selv som kanaler for universell visdom,

Så vi går inn i oss selv som den eneste kanal, som kilden til alt vi søker, og prester og guruer over hele verden blir forløst fra sin byrde om å holde nøkkelen til saligheten...

Arak Ra Amon kom med følgende budskap : I give you the key to the golden city...

og lilli Bendriss og Silja Winther er nå klare for å dele den med oss.

Nøkkel ord denne sommeren er rikdom, lek,kommunikasjon,renselse,intensjon,glede

og ikke minst : Kjærlighet

kurset er åpent for alle med eller uten erfaring fra det spirutelle plan

jeg vet ikke om det er plasser ledig, men om dere føler plassen kaller så møter dere

ivertfall a bast :wub:

ingenting er tilfeldighet, er det en mening så er det, er mine ord

ønsket bare å dele :wub:

klem bast

nå kom det høyt å tydelig her på øret saltvann

det var jo selvsagt en beskjed at nå er det lenge siden jeg har ligget i sjøsalt

så for å få renset meg, så da får jeg tappe i boblebadet å ligge i saltet å bare være

til de som er slike ferskvanns krabber som meg å ikke bader i sjøen, å ikke har prøvd

å ligge i saltvann prøv det

første gang jeg tok saltvanns bad følte jeg meg så rein at jeg ikke kan forklare følelsen

men det sitter godt i hukomelsen
GjenopprettetMedlem
Da var turen over for denne gang

som forventet var det helt topp, en deilig uke for kropp og sjel,

alle var gode medmennesker i kjærlighet, den viktige fellesenergien :wub:

i en kose prat i forsamlingen fortalte kurslederen om sitt persjonlige møte med ailo for noen år tilbake

hvor mye de opplevelsene hadde betyd for henne

neste høst er det planetarisk energi, om det er meningen med et nytt opphold

så kjører bast tilbake til trøndelag, jeg kjører E6 den strake vein

så forhøyer jeg meg mot E 14

klem bast
GjenopprettetMedlem
I en sjelereise som en shaman reiste for meg, kom Kondoren til meg å ønsket å følge meg

på reiser, det blir litt intresangt å utforske videre hvor turen går

det eneste jeg vet om kondoren er at den er stor, så han tåler iverfall vekta

fra spøk til alvor er det noen som har kjenskap på reiser med dette flotte kraftdyret ?

eller andre opplevelser ?

klem bast
GjenopprettetMedlem
Spennende fortellinger, Bast.

Når det gjelder kondoren, har jeg forstått det sånn at den lignes med ørna. Kondoren holder til i sør-Amerika for det meste, (så vidt jeg vet) og har lignende betydining som ørna i Nord-Amerika.

Den regnes som en svært hellig fugl i Peru, bl.a.

Så jeg tenker at du har en tilknytning til sør-amerika, jeg. Vet ikke om det treffer noe hos deg ..
GjenopprettetMedlem
hei bluestorm

om det sa sier meg noe

i går natt satt jeg å så på reiser til Peru etter en stund gikk jeg inn på Next Europe

jeg sitter i dag å ser på en 10 dagers reise med lilli Bendriss og Silja Winther

26 oktober - 5 november

til Sedona Arezona - Gran Canyon-Montezumas Weel

sermonier med indianske sjamaner- energiaktiviseringer mm

bare det å få være med å oppleve vortex fenomener høres veldig intesangt ut

jeg er reiselysten å har lyst til å oppleve nye plasser

ikke rart jeg skrev at kondoren tåler ivertfall vekta

forde reisen til Statene er utenom oppholdet

om pengene kommer på plass så reiser jeg, på tur

det er lov å glede seg, skulle lommeboka ikke være med, så har jeg jo Kondoren

for den tåler ivertfall 40 kilo overvekt

er det noen som har vært der før ?

klem bast
GjenopprettetMedlem
<t>Nå ble jeg nysgjerrig, bast. Hva er vortex fenomener?

Jeg håper på dine vegne at du får deg en tur til statene :eusa_dance: :eusa_pray:</t>