Det var den tiden det var så bratt, da jeg snubla mens jeg datt
under endel pressa sitvasjoner, blei jeg til slutt lei av å høre meg selv si
nå selger jeg huset å flytter til trøndelag,jeg må reise jeg vill vekk å starte på nytt ? ? ? 63 mil bort fra alle de jeg er glad i, greit nok har jeg sansen for trøndere,
det er noe der
da den energien slapp og jeg fikk ordnet litt opp rundt meg, satt noen grenser med kjærlighet
til sammfundet, da bled det godt å leve i fred å ro med familien,
det har ikke vært i mine tanker å reise til Teveltunet igjen enda jeg var den som brøyt helt sammen
å gråt for å forlate plassen å alle de hjertegode medmennesker,i 2004
å den flotte naturopplevelsen,brudesløret, kano turer,lavo å gamma
hele verden står stille det er kun de som er der som en familie i kjærlighet
selvsagt skjer det store prossesser på mange plan, men det er jo mye derfor man reiser på slike plasser
ingen fyll å bråk kun noen som tar seg et glass om kvelden ved peisen,
å latteren høres godt over plassen
ingen er bedere en andere, men for å nevne en av de som har vist seg selv, å viser så stor respekt
for sine medmennesker forde om hun ser,er for meg lilli bendris som shaman
et virkelig stort universelt hjerte,
å energien viser vei
min andre tromme bled allværstromme med kunstig skinn
å de er litt kjedelige så jeg trengte et symbol, et hjerte var tanken,til slutt bled stjærnen i gull, de tretten urenergier
å for 7 dager siden, bled min hjertevenn tatt av energien, jeg bled sittende som en outsiyder
å se hans engarsjemang i at jeg skulle på Teveltunet, jeg sier slapp av du vet jeg er ikke den som
stormer avgåre
du har fortjent det sier han, vi hjemme klarer oss selv
han fikk ikke fred før jeg sa ja å kurset var betalt,
alt skjer så fort, energien kjører meg ut av sofaen og det har jeg bedt om lenge så da
så nå reiser jeg og tromma tilbake til trøndelag 2 - 9 august men det blir tur/retur
i år er det Gull-energien på Teveltunet
Åndsord/hensikt Betingelsesløshet
Maya: Solar - energi
Mobilisere
Sentralsol
gull - energien handler om forståelse av handlinger og handlings - mønster.
hvordan gjør jeg min gjerning ?
Energien er kraftig og virker fysisk sterkt på cellene, og er relatert til gull som mineral.
Den er sterkt aktivert før transe - sensjoner, og nødvendig i kanaliserings øyemed.
ved innvielse til nye roller og oppgaver virker fysisk eller eterisk gull som leder til gammel kunskap
flytende gull er leder til sentralsolen og den kosmisk - orgasmiske opplevelser
overaktivivering av gull energien kan gjøre det vanskelig å forholde seg til den fysiske verden å spesielt til tiden.
bevegelsen går inn mot sentrum, er sammentrekkende, konsentrerende der et nytt univerivers åpnes.
Dyr : ørn
farge : gull og gult
organ: øyne, solar plexsus
Landområder : ørken områder, Egypt.
I år blir vi forenet med essensen i hvorfor vi velger å bli i dette livet : kjærligheten å få den til å vokse i og rundt oss. Å aldri gi opp, men stole på at det er kraften i oss selv som kommer til å seire over alle hindre, det er Gullenergien, vi skal jobbe med energi fra tidlig egyptiske og peruansk historie,
aktivere celleminner og finne tilbake oss selv som kanaler for universell visdom,
Så vi går inn i oss selv som den eneste kanal, som kilden til alt vi søker, og prester og guruer over hele verden blir forløst fra sin byrde om å holde nøkkelen til saligheten...
Arak Ra Amon kom med følgende budskap : I give you the key to the golden city...
og lilli Bendriss og Silja Winther er nå klare for å dele den med oss.
Nøkkel ord denne sommeren er rikdom, lek,kommunikasjon,renselse,intensjon,glede
og ikke minst : Kjærlighet
kurset er åpent for alle med eller uten erfaring fra det spirutelle plan
jeg vet ikke om det er plasser ledig, men om dere føler plassen kaller så møter dere
ivertfall a bast :wub:
ingenting er tilfeldighet, er det en mening så er det, er mine ord
ønsket bare å dele :wub:
klem bast
nå kom det høyt å tydelig her på øret saltvann
det var jo selvsagt en beskjed at nå er det lenge siden jeg har ligget i sjøsalt
så for å få renset meg, så da får jeg tappe i boblebadet å ligge i saltet å bare være
til de som er slike ferskvanns krabber som meg å ikke bader i sjøen, å ikke har prøvd
å ligge i saltvann prøv det
første gang jeg tok saltvanns bad følte jeg meg så rein at jeg ikke kan forklare følelsen
men det sitter godt i hukomelsen