Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
<t>Hei. Jeg vet ikke om dette er det riktige stedet å spørre om dette på, men var vanskelig å finne en annen side.

Jeg har hatt noen små kattelignende dyr som løper over gulvet med stor fart, disse ser katten min og løper etter dem og prøver å fange dem. Noe som selvsagt ikke har vært noe suksess.

Formen på disse er som en katt uten hale, hode og ben.

Disse har kommet og gått med noen års mellomrom.

Men nå i senere tid har jeg fått noe som er mye større, men katten løper ikke etter denne, og blir mer redd, det/de er ca halvparten så stort som et vanelig menneske, viser seg av og til og føler det er mer negative energier rundt det/de.

Så jeg lurer på hva dette kan være og om det er muligheter å få kontakt med noen som har peilling på disse vesene.

Mvh Espen</t>
GjenopprettetMedlem
<t>sletta</t>
GjenopprettetMedlem
<t>Tidligere i dag før jeg hadde lest dette kom jeg til å falle i tanker om noe jeg så da jeg var liten som kan minne om det du beskriver. De pilte over gulvet, rotter tenkte jeg at de var, men uten hale og ben. Hodet trodde jeg at jeg så noen ganger, men de viste seg som oftest bare som en svart klump. De var på veggene og i hyllene også forresten. Jeg var livende redd.

I ettertid tenker jeg at det kan ha vært snylteånder, siden rotter er et symbol på snyltere. Noen/noe som stjeler energi. som er forvirrende, umulig (tilsynelatende) å få oversikt over og umulig å "fange". Fisket en svart rotte ut av brystet mitt og tilintetgjorde den for et par netter siden, så det var slik jeg ble minnet på dem.</t>