Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
David bad mig lägga in detta åt honom.
side 1
Anonymous
Tyvärr blev texten litt liten - men om man vill ha det större så tanka hem bilden och förstora den i f.eks. paintshop.
Mvh,
ThomasamohT
Anonymous

For dem som er veldig observante så ser dem hvem det gjelder og hva brukernavnet er her inne på hun som artikkelen handler om hovedsaklig i starten.

Kraftfull og mektig artikkel. Så synd at det bare er i et dameblad(hehe) som heter DET NYE

Jeg fikk iallefall tillatelse av henne å få postet artikkelen her inne.

GjenopprettetMedlem
Oj oj oj Inger Lise, for en fantastisk artikkel

Full beundring fra meg!!!
UlveMor
Anonymous
Älskade uttrycket, "Nyutdannet sjaman" - verkligen modern nysjamanisme...

ibland är eg mer enig med han Mirakel Mikkel där, men för det mesta ikke.
Flott artikel dock, det var inte meningen å låta sur...
Mvh,
ThomasamohT
[Edit: stavfeil og la till lite text i slutten]
GjenopprettetMedlem
Inger- Lise
Hun bruker å si: Sjamanisme er ikke NewAge det er Old Age....

Elin
GjenopprettetMedlem
Takk, alle sammen
Trumman...det er ikke helt mine ord alt som står i artikkelen...
Inger Lise

psbot [Picsearch]
så flott artikkel, inger lise.....grattis

syns jo litt synd på stakkars mannen som får "konkurranse"....skjønner ikke ka som e problemet med å spre kjærlighet, glede og healing her på jorden......

om man lærer det av ailo, seg sjøl eller en annen, må jo være revnende likegyldig, så lenge meninga e god.
personlig vil æ nu bukke og takke for at ailo e så sterk og tøff, at han står imot alle de "uskrevne" reglene i det samiske miljøet.... full støtte fra meg der.....

og takk til inger lise som står frem og viser at man kan visst man vil, selv om man ikke e same og har fått opplæring av en i familien. ( e vi ikke en stor familie, da?)
Anonymous
Strålende alabast/inger lise