Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg tenker på det som skjer her i verden nå, hvor mye frykt og fremmedgjøring det er etter disse tegningene ble trykket, og tenkte at vi, som er her på sonen, kunne bruke av vår energi/tid til å hjelpe

)
Og da kom bønnen til Marcello Haugen til meg, la oss alle lese den og si den høyt og gjøre som Marcello, sende vibrasjoner:
Jeg gir min fred til verdensfreden denne dag, i det jeg setter positive vibrasjoner
i mine tanker for fred og harmoni.
Marcello Haugen
Med sterke vibrasjoner fra Elin
Sensis [Crawler]
takk for oppfordringen, jeg puster meg med i dette.
AG
GjenopprettetMedlem
Støtter oppfordringa. La oss ete disse tunge energiene .....
Fred og hilsen fra
kariw
Anonymous
Jamen du har jo helt rett Elin. Det er bedre å tenne et lys enn å forbanne mørket.
Galne Gorm
GjenopprettetMedlem
Eg gir også min fred til verdensfreden. Tenk hvis massemediene hadde slike oppfordringer i større grad, om å fylle seg med gode intensjoner, og ikke alt det negative som gjør at folk blir likegyldige for å beskytte seg. :I
GjenopprettetMedlem
Kjempeflott, jeg hiver meg med jeg også, og sier denne bønnen minst en gang pr dag i en periode fremover. Jeg syns også at situasjonen har bedra seg litt de siste dagene. (Etter at denne tråden ble laget

)
Mvh Stridshjelp
GjenopprettetMedlem
Hei Elin
Flott!! Kaster meg på jeg også
Marcello var en mann med mye aktuell visdom
Inger Lise
Anonymous
''''''''''''''''''''''''''''*********************************