Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Vi sitter her på hver vår krakk i hver vår stue (og noen på biblibotek, hos venner, noen i entreen etc etc)

Det er litt en "gyngefølelse", vi suges inn i cybertiden...

Utveksler erfaringer, og misforståelser

Men: en kan logge av, slå av maskina....og hvis ikke det holder kan en kaste den til sjøes (akkurat det avhenger vel litt aspekter som økonomi, selvkontroll etc).
De som ikke bor ved havet, kan grave den ned utfor huset sitt. Hvis det er asfaltert der, så gi den til en narkoman med ville øyne. ("Her", sier du bare, stikker den til ham og går hjem igjen.)

Av og til fyrer man av et innlegg, halvveis i sinne. Det er jo selvfølgelig blodsukkeret som gjør en irrasjonell etter timer foran skjermen.

Tror jeg er moden for en...

tja, har noen ting jeg skulle ha delt av med...
SEO Crawler
På deler av Vestlandet, steder de snakker tilnærma nynorsk og er opptatt av arverekkefølge (odel etc)
er det mange som tror det handler om en sjamans sønn. Ala disse kioskbøkene "Sjamanens datter" o.l

Nuvel.

Kanskje ser det på det vakre bokomslaget, malt av han maleren, og tenker at "sonen", det er han lille i midten som de danner ring rundt. (De må vel verne om stakkaren, for faren er aldri hjemme men hele tiden på tromme-reise...dessuten har han aldri med leker eller noe tilbake fra de dumme trommereisene sine..)

:eusa_liar: :razz:
SEO Crawler
Gud, det var morsomt!! Er det ingen som ler?? 

:lol: :lol: :badgrin: :icon_lol: :w00t: :exclaim: :eusa_clap: :eusa_dance:

Med mine supersoniske paraevner kan jeg "se" at et menneske (muligens en middelaldrende kvinne med et par reikikurs på baken) får latteranfall og hoster kaffe over hele tastaturet. Med den følge at datamaskinen (som er en laptop) nesten ødelegges.
Ved hjelp av "tørkemetoden" (henger den opp ned) og litt bønn og håndspåleggelse blir den etterhvert helt fin igjen (Puh!)

:beer:
GjenopprettetMedlem
;)  :lol: :lol: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Ja, du er faktisk veldig morsom...  :icon_lol: Beskrivelsen var treffende.....  :w00t:
Hva om vi fikk litt mer humor her inne. Alt behøver vel ikke være så innmari seriøst hele tiden...... :shyone:
:razz:  :o  :w00t:
GjenopprettetMedlem
"torstein":

Gud, det var morsomt!! Er det ingen som ler?? 

:lol: :lol: :badgrin: :icon_lol: :w00t: :exclaim: :eusa_clap: :eusa_dance:

Med mine supersoniske paraevner kan jeg "se" at et menneske (muligens en middelaldrende kvinne med et par reikikurs på baken) får latteranfall og hoster kaffe over hele tastaturet. Med den følge at datamaskinen (som er en laptop) nesten ødelegges.
Ved hjelp av "tørkemetoden" (henger den opp ned) og litt bønn og håndspåleggelse blir den etterhvert helt fin igjen (Puh!)

:beer:

Ikke har jeg Reikikurs og ikke har jeg laptop...men resten passer forbanna bra  :o :w00t: :lol: :lol:
FAST Enterprise [Crawler]
Jeg har da mange ganger ønsket denne datamaskinen langt ned i fjæra, ikke på grunn av ting som folk er opptatt av her inne. På grunn av andre dataproblemer, prøvde jeg engang med healing :eusa_doh:, men det hjalp ikke :exclaim:. Syns absolutt det er bra med humor her inne, av og til. En god latter gjør godt for kropp og sinn, en varsom massasje av vår indre og ytre (kropp) sinn, stryk det som ikke passer :eusa_doh:. la endorfinene slippe løs :w00t: Helt uskadelig er det og :)
Ha en god dag.
Kristine :wub: