Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
It does not matter ...

:biggrin: We are all made of stars  :biggrin:
Anonymous
"Guro":

Noen som har en god link på dette med de nye barna og de nye chakraene?

Står ikke så mye, men litt her: www.crimsoncircle.no/shaumbra_veiviseren.htm
innunder "auraendring"
Anonymous
Det gikk visst ikke å få opp siden. Så da må du i tilfelle lete deg fram der.
Anonymous
Prøv denne: Der er fler, men jeg får ikke til å overføre sidene hit.

www.freewebs.com/indigonorge/
Anonymous
Takk for tipset Sister Drum  :eusa_dance: Likte veldig godt den lille historien om selvet  :wub:
Anonymous
Ja den er herlig! :icon_biggrin:
Anonymous
http://www.geocities.com/Wellesley/Atri ... obarn.html

Flere linker til indigobarn
Anonymous
http://www.starchildascension.org./

og siste.. ;D
begynner jo å lære dette her..
GjenopprettetMedlem
:icon_biggrin: Her har diskusjonen gått livlig ja :icon_biggrin:

Mye flotte tanker og meninger dere har kommet med....
Men må si meg veldig enig med Kristin....

Indigobarn, krystallbarn, stjerne og ditto......er bare en betegnelse på barns egenskaper. Slik jeg ser det.
Tror ikke det er verre enn når voksne plutselig finner ut at de kan heale, eller blir klarsynte...eller andre ting...
Eller finner ut at de kanskje har en sjamanspire i seg.

Når man begynner å skryte av, at man er et indigobarn, osv...da blir det feil. Eller om foreldre skryter av det å ha et slikt "unikt" barn.

Jeg tolker disse betegnelsen på barn som en slags åndelig beskrivelse på "symptoner" de har i seg.
I menneskeverden kan disse "symptonene" hete ADHD O.L

Indigo og krystallbarn, har kanskje utviklet sterkere evner enn andre barn. Alle har vi jo evner i oss, men noen har fått de sterkere fra starten av. Hvordan kan man ellers forklare at enkelte barn kan heale, "se" ting, å være i stor grad i kontakt med det åndelige?...
å at voksne, som ikke har hatt det fra barnsben av, eller "oppdaget"...at de har utviklet evner? Det er jo en vesentlig forskjell der.

Jeg syns temaet er veldig spennende, å syns ikke at det bidrar til noen "klasseforkjeller"...de er bare en betegnelse på noen som har utviklet evner hurtigere enn andre, på lik linje med de som kaller seg eller blir kalt hekser og sjamaner o.l.

Klem Silva