Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
2 dager, 14 timer og 21 minutter.
Har jeg vært her på sonen.......ca 5,5 innlegg om dagen.....
Kalles det å være hekta mon tro

GjenopprettetMedlem

Jeg må hekte meg av, skal på intuitivt malekurs i morra
og det gleder je mæ fælt tel.
Ha ei strålende helg
GjenopprettetMedlem

Så spennende....lykke til
Å full rapport må vi ha

Anonymous
Hekta jeg og. Jeg får nesten abstinens hvis jeg ikke får logget meg på en dag

Anonymous
Kjenner til det, ja. 2 dager, 1 time og 8 minuttter på meg.

GjenopprettetMedlem

og jeg har vært her i over en uke!

Må innom nesten hver dag. Noen ganger bare en lett titt og andre ganger for å lese masser av innlegg.
Nettet har nok godt tak på en....sikkert for en periode. Er glad for alt jeg har lært her og mest av alt det å kunne lære meg å komme folk i møte på en så god måte som mulig. Det er ikke alltid like enkelt "der ute" med alt som skjer på ytterflatene. Det som er finest her er at folk er hyggelige og hjelpsomme og deler med seg

...ikke for å belære eller hevde seg, men som rein deleglede og iver etter å komme sammen....og for å skape bredere bevissthet.
Ulvemor
GjenopprettetMedlem
Så enig med deg, Ulvemor!
Rart man blir avhengig?.......

GjenopprettetMedlem
Rapport om Intuitivt malekurs (som forespurt)
Heilt fantastisk opplevelse, vi starta med en meditasjon/stille stund og delte etterpå endel tanker om hvor vi befinner oss, og det var en umiddelbar åpenhet og flott atmosfære.
Etterpå fikk vi litt praktisk informasjon før det hele startet.
Vi begynte med å velge 1 farge (fritt valg, ta den som tiltalte oss der og da)
hvorpå vi malte hele arket (store A2) ensfarget i nettop valgte farge, så begynte vi arbeidet med det intuitive, mal det som føltes der og da, ikke noe bestemt motiv. Det viktige var og stopp opp av og til, se godt på det vi hadde malt, lukke øya, la det trenge inn og se hva det gjorde med oss(og det gjorde heilt klrt noe) For meg føltes det hele som ei reise og hvor de 6 timene det tok ble av, ... ja si det?
Det var også viktig å stoppe opp hvis noe føltes galt, ikke for å male over det, men for å ta det inn. Slik jobba vi, og jeg må si at resultatet ble kjempebra, og den fargen jeg hadde valgt i bunn, var knapt synlig på det ferdige bildet,
Etterpå hadde vi en gjennomgang på alle bildene og det var ganske sterk kost, men ga utrolig med energi.
Kan bare anbefales. Stedet heter Sareptas Krukke v/ Torun Katarina Linge. Dette har nær sammenheng med ArunaAkademiet i Oslo (ligger vedSagene),
Gå inn på hjemmesiden, se og les
www.aruna.no
Bla deg ned til Sareptas Krukke.
Jeg skal male mye framover heilt klart.
Wolf
GjenopprettetMedlem

det hørtes jo kjempespennende ut Wolf, hørtes ut som noe å tenke litt på.......

Men analysen om bildene etterpå......stemte det?....eller hvordan var det?
GjenopprettetMedlem
Vel, helt umiddelbart så jeg meg ikke helt enig i det som ble sagt rundt mitt eget bilde (ingen konklusjoner eller bastante påstander), var nok egentlig ikke helt villig til å se det tror jeg.
MEN, må si at dette (og det skulle det også) jobba utrolig fælt oppe i harddisken min, på kjøreturen heim og ikke minst gjennom heile natta, og dagen derpå.
OG det ble for meg helt klart at den symbolikken, følelsene og alt som kom fram under gjennomgangen av bilde stemte. Jeg trengte nok en liten modningsprosess for å kunne akseptere det.
Anbefaler dette og det er ikke nødvendig med noen form for kunnskap i utgangspunktet. Sjøl har jeg nesten aldri malt, har alltid tegnet, og jeg sleit ei stund med å slippe blyantstrekene