Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I lige måde Fønix, og god sommer til alle på sonen

Anonymous
Ka, vandre de naken rundt i sør i full blomst

Ja, her i nord driver vi på med regndansen, for det e f..... ikke noe anna enn regn her

GjenopprettetMedlem
Her danses det i naturens drakt blant alver og andre trivlige skapninger

Anonymous
Har vært en tur i nord Norge..
Spiste mye god fisk... fikk nyte storslått natur i Vesterrålen og ikke minst en gjestfrihet og menneskelig varme...

Jeg var på hjemme bane !!
Været var ikke det beste.. men vi får heller se det varkre også når regnet og tåken henger i de mektige Andenes fjella.. og hvor havet viser sin kraft og styrke på sin måte...
Og du verden så vi gledet oss og satte pris på sola når den lurte seg frem mellom skyene... Og for ikke og glemme den lyse vakre sommernatta..
Dessuten er folk mye penere når de danser me klær på seg

GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen! Og riktig god sommer!
Har vært på hulekonsert i Kragerø ved fullmåne, hvor lyset kun kom fra flere hundre telys. Helt fantastisk! Og i enden av trappene opp, også belyst av telys, kommer man ut i en stor "skyttegrav" med en fantastisk utsikt over skjærgården. Der sto vi etter konserten og så månen stige opp over horisonten. Wow!!!

Jeg så for meg en sjamantreff der, med bål! Den kan benyttes fritt for alle, bare man melder ifra.
Billig overnattning på gangavstand, eller telt. Noen som tenner på ideen?

GjenopprettetMedlem
Her oppe i Nord-Norge bør man ikke være mykje underbitt - da foreligge en risiko førr' drukning...
ha no i allefall go ferie, uansett!
kariw