Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
GOD SOMMER TIL DERE ALLE  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
I lige måde Fønix, og god sommer til alle på sonen :beer:
W3 [Sitesearch]
God sommer alle sammen  :wub:      
Anonymous
E dokker blidd stum hele gjengen??!!    :o :shock: :razz:

:icon_cool: ;)
GjenopprettetMedlem
Sommer?
Anonymous
Ja, Stridshjelp, jeg prøver å late som om vi har sommer, men det holder hardt ;) ;D :shyone:
Det er mest høstlig, og vi har bare kunnet misunne dere i sør som vandrer nakne rundt med hormonan i full blomst!!! :-X :icon_cry: :icon_redface:

Sånn, no fikk æ sagt det! :icon_biggrin:
Anonymous
Ka, vandre de naken rundt i sør i full blomst  :w00t:
Ja, her i nord driver vi på med regndansen, for det e f..... ikke noe anna enn regn her  :exclaim:
GjenopprettetMedlem
Her danses det i naturens drakt blant alver og andre trivlige skapninger  8)
Anonymous
Har vært  en tur i nord  Norge..
Spiste  mye god  fisk... fikk nyte  storslått  natur i  Vesterrålen og ikke  minst en gjestfrihet og menneskelig varme... :eusa_clap: :beer:
Jeg  var  på hjemme bane !!
Været  var ikke det  beste.. men vi får heller se det varkre også når regnet  og tåken  henger i de mektige Andenes  fjella.. og hvor havet  viser sin  kraft og styrke på sin måte...
Og du verden så  vi gledet oss og  satte  pris på sola når den  lurte  seg frem  mellom skyene... Og for ikke og  glemme den  lyse vakre sommernatta..
Dessuten er  folk  mye  penere  når de  danser me  klær på  seg  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen! Og riktig god sommer!  :biggrin:

Har vært på hulekonsert i Kragerø ved fullmåne, hvor lyset kun kom fra flere hundre telys. Helt fantastisk! Og i enden av trappene opp, også belyst av telys, kommer man ut i en stor "skyttegrav" med en fantastisk utsikt over skjærgården. Der sto vi etter konserten og så månen stige opp over horisonten. Wow!!!

:idea: Jeg så for meg en sjamantreff der, med bål! Den kan benyttes fritt for alle, bare man melder ifra.
Billig overnattning på gangavstand, eller telt.  Noen som tenner på ideen?  :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Her oppe i Nord-Norge bør man ikke være mykje underbitt - da foreligge en risiko førr' drukning...
ha no i allefall go ferie, uansett!
kariw