Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ang. alternativ helg i Rygge.... under hendelser.....
Gikk ikke å laste opp filen...?
Går det å få programmet på annen måte...?
GjenopprettetMedlem
Jepp, her
Alternativ helg i Rygge
25.-27. august.
Fredag 25. kl. 19.00: Alternativ samlingskveld.
Folk fra forskjellige retninger innen det alternative samles og utveksler erfaringer.
Lørdag 26. kl. 12.00 til 18.00: Trommesirkel.
Det blir trommereiser, sang, dans og meditasjoner på forskjellige temaer.
Søndag 27. kl. 11.00 til 16.00: Trommesirkel.
Det blir trommereiser, sang, dans og meditasjoner på forskjellige temaer.
Alle arrangementene er gratis.
HJERTELIG VELKOMMEN!GjenopprettetMedlem
Fantastisk arangemang, Inger Lise!

Flott! Regn med meg! Hva skulle vi gjort uten deg.....?
GjenopprettetMedlem
Ehh...du hadde sikkert kommet på noe

GjenopprettetMedlem

åhhhh, dit vil jeg dra.......hvis jeg ikke skal jobbe......
Kan noen forklare meg hva som skjer før, under og etter en trommereise?.
GjenopprettetMedlem
For å finne ut litt om det, les her
http://sjaman.com/forum/http://sjaman.c ... .php?f=0.0GjenopprettetMedlem
Det hørtes fint ut med en alternativ helg på Rygge, og kunne tenke meg å komme på det. Men hvor er det det foregår?
GjenopprettetMedlem
Hei craftwolf!
Det skal foregå i Rygges gamle stasjonsbyggning.
Send en P.M til Inger Lise så får du veibeskrivelse..
Hyggelig om vi ser deg der!

GjenopprettetMedlem
Hei folkens som var på alternativ helg i Rygge. Ble det vellykket ? Skjedde det noe som der kan dele med oss andre rundt om kring i landet ? Muligens at dere allerede har skrevet om dette men det har jeg ihvertfall ikke fått med meg...

GjenopprettetMedlem
Jeg vil gjerne også vite hva dere gjorde i Rygge

GjenopprettetMedlem
Annenhver fredag er det alternativ samling på stengrotten, det var det også denne fredagen. Dette var første gangen jeg stakk innom, og jeg har tenkt å komme igjen.
På lørdag var temaet fred. Gjennom meditasjon og indre reise til trommens kraft, fikk jeg et innblikk i fredens kunst. Vi startet med utgangspunkt i verdensfreden, og jeg endte opp med å lære om den indre freden. Som igjen kan bidra til verdensfreden. Vi gjorde også et ritual utendørs, for meg ble det for å styrke egen fred, og for at freden skal få bre seg ut.
På søndag var temaet følelser. Vi arbeidet på sjamanistisk vis gjennom å visualisere bestemte følelser som svevende ballonger og så følge tråden til følelsens rot. Det var for meg overraskende hva som var i enden av tråden, og hvem som hadde skapt disse følelsene. Så var det å finne et vesen som kan spise den energien en ikke vil gå rundt å stråle ut. Til slutt var det fellestromming og rasling til styrke og ære for vesenet som spiser følelser som vi vil bli kvitt.
For meg var det en helg med selvutvikling på sjamanistisk vis, uten hokuspokus. Været var flott, og kaffen god.
Takk til Inger Lise og medhjelpere som stod for en fin helg.