Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Lurer rett og slett på om det er noen her som skal være med sjamansonen på tur til Peru nå i september ? Skal dessverre ikke være med selv men er interessert i å vite om turen i det hele tatt blir noe av og eventuelt hva det er man skal gjøre der ? Tenker da spesielt på hva man har tenkt på i forbindelse med uken i fjellene. Har sendt spørsmål om dette til "administrasjonen" (dvs lasse@sjaman.com) men har ikke fått noe svar. Har selv så smått begynt med planleggingen av en Peru-tur og er derfor interessert i å vite litt mer om denne turen... :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Gi meg beskjed når du har kommet lengere i dine planer :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
"ørnen":

Gi meg beskjed når du har kommet lengere i dine planer :eusa_clap:

...skal med glede gi deg tilbakemelding ørnen. Ettersom ingen kan svare på dette innlegget så kan man se på det som at det ikke blir noen Peru-tur i forbindelse med sjamansonen i år? Er det noen andre her som kunne tenkt seg en 3,5 ukes tur til Peru 1,5-2 år frem i tid ? Selv har jeg en herlig familie som jeg føler at jeg må ta litt hensyn til. Det gjelder tiden jeg må skal være bortreist i tillegg til økonomi. Ser for meg 1,5 uke i jungelen samt 1,5 uke i forbindelse med fjellene. Vil gjerne ha turen relatert mot "begrepet sjamanisme". Håper at andre her på sonen også kan være interessert samt at man gjerne kan komme med innspill og ideer.  :icon_cool:
GjenopprettetMedlem
med tanke på at det snakkes om 1,5 - 2 år frem i tid vil jeg se det som en mulighet å kunne legge planer for å få til en slik tur. Skulle gjerne vært med på turen nå i september men det er ikke mulig å få til.
Som du også skriver Geronimo så har jeg også en stooor familie + drift på gården(ikke jordbruksrelatert) å ta hensyn til, men planlegger man godt nok er alt mulig.
Jeg skal hvertfall legge dette inn på min egen "harddisk" og jobbe med det som et mål.
Og om flere av oss herfra kunne legge ut på en slik tur sammen ville vært trivlig.
Vi får holde det varmt og jobbe fremover :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hvis det er sånn at hvem som helst kan være med skulle jeg gjærne vært med.
Men det kommer litt ann på om firmaet mitt går bra. Har akkurat startet opp og trenger litt til til å tjene penger nok til en slik tur   :icon_biggrin:

Men det er kanskje tid nok :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
"jimango":

Hvis det er sånn at hvem som helst kan være med skulle jeg gjærne vært med.

...dette er selvsagt en tur / turer for alle. Kanskje mange er interessert og vil dra på andre tidspunkt etc. Har sett turer som f.eks. Alberto Villoldo (kjent forfatter / kursholder - hjemmeside : www.thefourwinds.com) arrangerer men de er etter min mening ganske dyre. Kjapt oppe i 3400 dollar for 12 dager og da kommer flyreise på 10.000,- i tillegg. Tror at man kan få mer for pengene hvis man planlegger i god tid og undersøker andre muligheter. Når man først drar til Sør-Amerika så er det vel også fornuftig å være der lenger enn 14 dager ? Vil gjerne ha flere innspill... ;D
Anonymous
Jeg tror Lasse,Ailo og co vil arrangere flere turer til Peru og andre steder i årene som kommer.
Jeg skal være med på denne Sjamansonen ekspedisjonen.
GjenopprettetMedlem
"David":

Jeg skal være med på denne Sjamansonen ekspedisjonen.

...takk for tilbakemelding vedr. Peru-tur i forbindelse med sjamansonen. Ønsker deg en knalltur David og håper at du kan dele dine erfaringer vedr. denne turen her på forumet med oss andre hjemmesittere etter hvert... :eusa_dance:
Anonymous
Ja, jeg har tenkt å dele litt ang mine erfaringer - og regner med at flere andre som skal dit gjør det samme.  ;D
Det er viktig å gjøre ting som en drømmer om. Jeg har drømt om å reise til Peru i over 10 år nå. Så det er på tide å gjøre noe med det og det passer så bra nå - både økonomisk og andre grunner til det.  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Blir med til Peru,du må holde meg oppdatert og man skulle ha lagt planer sammen,for man må jo finne ut hvem,hva,hvor. :respect:
GjenopprettetMedlem
Jeg vil også være med. Det har også vært snakket om en tur til Kina, India Tibet. Det hadde jo også vært spennende. :w00t: :eusa_dance:
Sensis [Crawler]
Peru-turen går med 15 deltagere. Lasse er turleder for gruppen, som drar den 15. september. Vi kommer tilbake til duren med en rapport, før de drar og når de er tilbake.

Muligens blir det ny Peru-tur på vårparten, for det er flere som har meldt sin interesse etter at fristen for denne turen gikk ut.

Neste høst planlegger vi Nepal-Tibet-Nord-Kinatur, en tur til sjamaner og Tao-mestre i den delen av verden. Ser selv frem til den.

Jeg har truffet en sjaman fra Nepal. Mektig. Så ahr jeg kontakt med en som har forbindelser til sjamanverdenen i det lqandet.

Tibet har sin attraksjon for de fleste på denne veien. Så har jeg fåt adressen til Native Tao Masters fra et bestemt sted i Nord-Kina.

Gleder meg...

Mvh Ailo
Anonymous
Ah, Tibet lyder spennende, men til saken:

Jeg skal til Peru. Behøver jeg nevne at jeg er forventningsfull? Ok, jeg vifter den bort, og den kommer stadig tilbake  :o

Om man har planer om tur til Amazonas kan denne lenka være av interesse: http://www.ayahuayra.org/

Klikk på lenka "The Yanapuma jungle retreat" til venstre på siden! Jeg regner med at det som beskrives her likner veldig på det oppleget vi vil møte i Amazonas. Vi skal i alle fall møte curanderoen / sjamanen Don Juan Tangoa Paima.

Lykke til med planene
Anonymous
God tur til dem som skal til Peru.. sku ha vært med en tur, men ser jo at turen til neste år er jo bare så utrulig fristans da...

så herlig Ailo.. trur nok at du har en med deg allerede ja...

Klems

Narnina
GjenopprettetMedlem
Sitat fra Ailo.
Neste høst planlegger vi Nepal-Tibet-Nord-Kinatur, en tur til sjamaner og Tao-mestre i den delen av verden. Ser selv frem til den.

Gjett hvem som planlegger å bli med!!!  :w00t:
Anonymous
Jeg hadde ikke mulighet til å være med på turen til Peru nå i høst, men har bestemt meg for å dra neste år. Gjerne på vårparten, men iallefall uansett. Så Ailo,sett meg på lista hvis det blir lagt opp til ny tur. Også hvis noen andre planlegger en slik tur, er jeg intressert. Har også familie som må tas hensyn til, men der er jeg klarert. Ser fram til å bli kjent med og reise sammen med noen av disse flotte menneskene her inne på forumet.
Anonymous
Jeg ønsker dere lykke til på en fantastisk reise!
Har hatt min Peru-Bolivia-tur for 5 år siden. Machu Picchu, Cusco, Andesfjellene, Titicacasjøen, med sjamanistiske input. Uforglemmelig! Andes er i mitt hjerte for alltid!  :wub:

Nå er Tibet nevnt, hmmmm - jeg fristes, men det er mange ting som skal klaffe. Nå er tanken sådd, iallefall...
Anonymous
Ailo:

Jeg har truffet en sjaman fra Nepal. Mektig. Så ahr jeg kontakt med en som har forbindelser til sjamanverdenen i det lqandet.

Tibet har sin attraksjon for de fleste på denne veien. Så har jeg fåt adressen til Native Tao Masters fra et bestemt sted i Nord-Kina.

Gleder meg...

Det høres spennende ut.  8) Du har vel også kontakter andre steder i verden som f.eks Navajoland i Nord-Amerika - hadde vært morsomt om det ble en tur en gang i fremtiden også der i Sjamansonens regi ;)
GjenopprettetMedlem
Jeg skal også være med  :biggrin:

Jeg gleder med så jeg har "kondorer i magen"  :lol:

Vi reiser den 15. september og er tilbake 3. okotber ..... :eusa_dance:

:wub: Elin
GjenopprettetMedlem
Ha en opplevelsesrik tur!!!!!!!!!!!!! :wub:
Anonymous
Oi Tibet neste år, jeg må begynne å spare penger og overvinne flyskrekken. VIL VÆRE MED.
GjenopprettetMedlem
Vi drar,så blir suget borte,for dene gang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GjenopprettetMedlem
                        Money money money

arrrggg!!

Nå er det snart sopp i marka!
                  Gratis og fantastisk.

Og så er plantelærerne tilstede i planten!!

Skjønner ikke denne utfarts-tendensen.

misunnelig bare.
GjenopprettetMedlem
"twisted":

Jeg skal også være med   :biggrin:

Jeg gleder med så jeg har "kondorer i magen"  :lol:

Vi reiser den 15. september og er tilbake 3. okotber ..... :eusa_dance:

:wub: Elin

Heisann snuppa :biggrin:

Er det kondorer det er!! Trodde det var gigantiske sommerfugler jeg...

Jeg skal også være med til Peru, og gleder meg veldig!

Og jeg skal da på noen soppturer også, da...men tror nok ikke vi ser etter den samme soppen, T  ;D
Anonymous
Ja, til Tibet, Nepal og Nord-Kina skal jeg også være med. Gleder meg sånn bare ved tanken! Er jo delvis oppvokst i Asia. Da får jeg ett år på meg for å friske opp det lille jeg kunne av kinesisk.

Jeg kunne godt tenke meg å inkludere Ladakh, men da ville det blitt fire land, enda et visum, og muligens en for kronglete og dyr reiserute. Eller?