Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
På turer i fjell og mark har jeg opplevd at noen steder gir meg spesielle følelser -  for eks. en grasgrodd rabb oppe i fjellet ga meg skikkelige frysninger og en sær følelse av uhygge - et dårlig sted å oppholde seg.
På samme måte har jeg opplevd at andre steder har gitt meg et skikkelig kick av positiv energi - et herlig sted å være hvor jeg liksom ble løftet opp og jeg kunne gjerne oppholde meg der i timevis.

Om fortidige hendelser -  har svært intense og sterke negative følelser når det gjelder dokumentarfilmer fra blant annet konsentrasjonsleirene under siste verdenskrig - blir kvalm, svimmel  og det ligner på angstanfall. Jeg er ikke gammel nok til å ha å opplevd disse skrekkelige hendelsene, men har tenkt på om dette kan ha sammenheng med et tidligere liv, et slags følelsesmessig avtrykk ...
Noen som har lignende erfaringer eller forklaringer på dette?
Yahoo Slurp [Bot]
Hej Kariw  :icon_biggrin:

Jeg har aldrig rigtig kunne forstå at jeg ikke ville til østen... Lige til jeg i en reinkarnation, oplevede at min mand ( i et tidligere liv) blev skudt ovre ved Kina....Nu forstår jeg det godt..
Måske du har oplevet koncentrationslejren under 2.verdenkrig.... Derfor får du kvalme og bliver dårlig når du ser det.

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
psbot [Picsearch]
en sommer æ va på ferie på Frøya i Trønderlag, hadde æ en fæl opplevelse. Æ va med på en guidet tur ned i fjellet der russefanger  hadde laget lange og store ganger for tyskerne. Der nede fikk æ virkelig føle på kroppen kossen det va å være russer under andre verdenskrig. Æ ble så uvel og svimmel, kaldsvettet og fikk nesten ikke puste. Kjente redselen krype nedover korsryggen, da æ tok på veggene nede i fjellet. Der hadde russerne jobbet med enkelt verktøy og lite klær og mat, i et fuktig og rått miljø...Æ  kjente død, sult og sorg på kroppen. Det va en så merkelig opplevelse, at det kommer æ ikke til å glemme.