Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
...i Nord-Norge i november!

9-dagers kurs i Bodø-området 25.11 - 03.12.

Jeg var inne på nettsiden til inkamedisin.no og sjekket, men der sto ikke noe spes. om
dette kurset.
Noen her inne som vet noe?

Jeg er VELDIG intressert, så vær så snill og fortell om du vet noe. :eusa_pray:
Anonymous
Er det Rune Heivang som skal ha kurset? Det er nok også andre som har slike kurs. Inka-innvielsekurs pleier ikke Rune å ha - han pleier å ha thetahealing kurs ofte om dagen og bruker ikke ordet inka-innvielse i sine kurs. Så det er muligens andre som har det kurset.
Anonymous
Det sto ingenting om hvem som skal ha kurset.
Jeg skal ta kontakt og prøve å få vite mer, men inntil da,hadde det vært kjekt om noen her inne på forumet kunne fortelle litt.
Er det noen som har vært på et slikt kurs?
Anonymous
NORD-NORGE: INKAFESTIVAL 25.11-04.12.2006
----------------
Dette står det i Rune Heivangs hjemmeside under kurs og sånt. Du kan jo sende han email eller ringe han om å spørre om det der du har sett inngår i denne festivalen og der er helt sikkert ikke Rune alene om å være medarrangør osv :)
GjenopprettetMedlem
...har vært inne og sett på Rune Heivangs hjemmeside www.inkamedisin.no. Der står det at det skal være inkafestival (altså ikke kurs ?) i Nord-Norge disse dagene som nevnes (25.11-04.12.2006). I samme momang vil jeg anbefale Rune Heivangs kurs som er veldig veldig bra. Står mer om kursene på nettsiden hans. Jeg har tatt Thetahealing 1&2 / Inkamedisin og har integrert en del av det vi lærte inn i mitt daglige liv. Vil ta flere av hans kurs etterhvert. Noe annet jeg anbefale er workshop i Oslo 30.09 - 01.10.06 "Qeros kommer til Norge" som også Rune Heivang arrangerer. Prisen er satt til kr. 1.900,- mer info på mail til Rune. Eneste grunnen til at jeg anbefaler hans kurs er rett og slett fordi han er veldig dyktig....  :icon_biggrin:
GjenopprettetMedlem
...hmm...jeg var visst litt sent ute med infoen... :razz:
Anonymous
Ok! Takk skal dere ha! :)
Skal ta en tlf. el. e-post en av de nærmeste dagene.
Dette ønsker jeg veldig gjerne å være med på... :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Hei David skal på kurs med Jerry Dunson,hva vet du om de kursene?
Anonymous
"ørnen":

Hei David skal på kurs med Jerry Dunson,hva vet du om de kursene?

Jeg kjenner ikke til han, men da jeg søkte på han på nettet så fikk jeg opp denne info om han. Han har bodd i Navajoland i over 40 år!!Et sted jeg ønsker å besøke en gang :respect: 8)

Jerry Dunson

Jerry Dunson is from the Kiowa and Ponca tribes from the Southern plains of Oklahoma. He has lived in Navajo contry in Northern New Mexico for over 40 years. His life changed at the age of 25, when he found the traditional path of his ancestors and decided at that point to help people, Native or non native wherever he could.

Ever since then, Jerry nas been walking this traditional path. Progressively integrating traditional tecniques and practices into his work his job as a counsellor in hospitals, treatment centres, adolescent group homes and community weelness programs, where they have won considerable respect and are now regulary used.

Jerry also has been involved for 4 years with wellness and spirituality conferences with Native American people in the United States. And holdes the title of National precenter. He travels widely to share these traditions.

Jerry strongly belives that somedaty people will lay their differences aside and see what they have in common with on e another, and start to walk together- as many native prophecies suggest.
GjenopprettetMedlem
Takk David!Gleder meg enormt :respect: