GjenopprettetMedlem
Den kommer til neste år også,og året etter det og det og det etc.

GjenopprettetMedlem
...håper terroristene klarer å bombe Hvite hus neste gang...da skal ihvertfall jeg ha en offisiell flaggdag !

GjenopprettetMedlem
See picture and I will not say a word!
GjenopprettetMedlem
I følge kalenderen så blir jo 11. september på en annen dag til neste år

GjenopprettetMedlem
det er fint å minne folk på hva som skjer, forsåvidt. det som ikke er like fint er ti tusen dokumentarfilmer/serier som egentlig minner mer om hollywood filmer om 11 sept. dette er trist, men det er kansje mere seernes feil en de som lager dem, jeg mener de ville jo ikke blitt lagd om folk ikke så på det ?
GjenopprettetMedlem
Usa prøver å vinne sympati,sammtidig som Bush prøde å få igjenom et forslag om bruk av tortur på terrormistenkte.Fyttegrisen.
Det er vell ikke lenge til amerikanerne må rope HEIL BUSH?

Anonymous
Jeg er enig med Gormii når det kommer til det med statsledere og enkeltpersoner. Det blir kanskje litt mye fokus på statslederne. Hvis noe så traumatisk hadde skjedd i mitt liv, tror jeg det også hadde vært på plass med en minnemarkering som en del av bearbeidingen for min del.
Men når det kommer til media sånn generelt, så fokuserer kanskje vesten for mye på seg selv. Det blir altfor mye "vår side" av saken. Det er mye annet som skjer. Og litt mer idealistisk kunnskapsformidling kunne vært på sin plass.