Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Stikker stadig innom chatten på søndager i håp om at det skal være liv der, men nei.. Var det ikke engang sånn at søndag var chattedag? Eller husker jeg feil?
Nåja, går vel an å starte no sånt nå i alle fall, i hvert fall for dem som kommer inn. Kanskje dere får bytte nettelesere, funker hos meg i mozilla firefox. Bortsett fra at jeg som oftest må logge på som gjest.
Ses?
GjenopprettetMedlem
Jo det var en gang søndag chatt, men det er vanskelig å logge inn for tiden..
Jeg selv måtte sette et tall etter navnet, og da kom jeg inn...
GjenopprettetMedlem
Det er mange rare krumspring for å logge inn.

GjenopprettetMedlem
"WhiteOwl":
Stikker stadig innom chatten på søndager i håp om at det skal være liv der, men nei.. Var det ikke engang sånn at søndag var chattedag? Eller husker jeg feil?
Nåja, går vel an å starte no sånt nå i alle fall, i hvert fall for dem som kommer inn. Kanskje dere får bytte nettelesere, funker hos meg i mozilla firefox. Bortsett fra at jeg som oftest må logge på som gjest.
Ses?
Hei dere alle
Æ har vært i 120 denne sommeren og har desverre ikke hatt tid å følge opp chatten...
Har nu tæsta og sett at æ kommer inn lett som bare det, håpe at dåkker å gjør det...
Og da starta æ like godt opp dær æ slapp,
kom å prat på søndag kl 20.00, æ bi dær å æ håpe å se så mange som mulig av dåkker der, tema og sånt lægge æ ut som egen avstemming i en ny tråd her i dag
Lys & Kjærlighet
Tina
GjenopprettetMedlem
Hvis jeg er heime da skal jeg slenge meg utpå,
men reiser til skogs i helga og kommer tilbake en eller anna gang på sønd

Anonymous
Ja, æ har prøvd og kommer mæ ikke inn. Så det har æ gitt opp.

GjenopprettetMedlem
"Fønix":
Ja, æ har prøvd og kommer mæ ikke inn. Så det har æ gitt opp. 
Fra hvilken nettleser ?
Har du prøvd Mozilla Firefox ? Den er bra og lett å komme igjennom på, ta kontakt om jeg kan være behjelpelig her...
La mye stanse oss men ikke en nettleser
Tina
GjenopprettetMedlem
Jeg klikka meg rett inn uten problem

Anonymous
Nu har æ installert Firefox, og kom mæ endelig inn

GjenopprettetMedlem
"Fønix":
Nu har æ installert Firefox, og kom mæ endelig inn 

HURRA HURRA HURRA
Ingen svartans pc`dritt skal stoppe oss *hylflirer*
klæm t dæ fra mæ