Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei folkens,speningen er til å ta på,før morgendagens møte med Jerry Dunson.Det blir fem dager ute i skogen uten strøm og innlagt vann,der skal det både bli renselse i badstu og masse annet.Må opp kl 04.00,så må jeg kjøre 3 mil,for deretter ta hurtigbåt til Sandnessjøen,så buss til Mosjøen,deretter tog til Stjørdal,så er det 7 mil til med bil."PUH",men det skj-ter jeg i.Har hatt de merkeligste drømmer som sier at dette er det store gjennombruddet for min framtid og at jeg skal få treffe noen som betyr enormt mye for min utvikling.
Får bare håpe jeg får sove i natt. Dere skal få høre om turen når jeg er tilbake den2 oktober.
Er glad i dere mine venner,dere betyr såååååååå mye for meg :wub: :wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Lykke til og nyt det Ørnen,
skulle så gjerne vært med der.
Skal ta deg med i tankene de neste dagene,
og ser fram til å høre hvordan du har hatt det.
[color=orange]
GOD TUR
Anonymous
Så spennende! Håper du får et begivenhets-rikt opphold og får fylt kontoen skikkelig opp.
God tur, Ørnen!
GjenopprettetMedlem
Jeg kjenner spenningen og kriblingen  :w00t:

God tur
GjenopprettetMedlem
DIGG....  Skal sende dæ gode tanka, visualisere ørna som æ så tidligere i dag - den bare seilte i sakte sirkler på varm oppdriftsluft.

Flyt med ørnen  :wub: Sove kan du gjøre tell vinter'n  :P Kos dæ  :wub:
Anonymous
God tur! Veldig spennende...
Det høres så godt ut med noen dager ute i skogen. Jeg ser frem til å lese om opplevelsene dine neste uke!
GjenopprettetMedlem
:w00t: Wow....goooood tur, Ørna......Måtte opplevelsene dine bli mektige og flotte.
Ønsker deg ALT godt til denne spennende turen.
Gleder meg til å høre fra deg igjen.

Å du Ørna....Gla i deg å vette....... :wub:
Anonymous
Lykke til!!!  Mvh ahw.
GjenopprettetMedlem
En givande resa önskar jag dig!
Anonymous
Så flott, lykke til  :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Høres helt fantastisk ut, Ørnen!!  :w00t: :w00t:
Ha en faboulous, fantasistisk, herlig opplevelsestur  :wub:
Anonymous
Høres helt rått ut! All mulig lykke ønskes deg på turen. Det blir spennende å høre om dette. :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Takk til dere alle,skal ta dere med i trommereisene :respect: