Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei folkens,nå er jeg kommet hjem etter en utrulig reise inn i de Nord Amerikanske hellige reiser og renselser,har vært i kontakt med de elste på jord(steinfolket),det var de som gav oss varme i svettehytte.Det foregikk i tre dager.
Har lært forskjellige ritualer for å komme i kontakt med åndene(utrolig tøft)Man lærte også om hvordan man skal ta vare og hedre jorda og allt det som vokser og gror.
Er velldig sliten nå,men vil komme tilbake med mere senere,men måtte bare kontakte dere mine venner.
GjenopprettetMedlem
Velkommen ned igjen Ørna.
Hører gjerne mer fra deg om denne turen

GjenopprettetMedlem
Så spennende...!

Ja, Ørnen..... la oss få vite mer.....

GjenopprettetMedlem
Det
førsteman må gjøre er å åpne sitt hjerte,for alle mennesker på jorda,naturen og dyra.Man må fordele de goder som finnes slik at vi utrydder sult,for så lenge vi ikke gjør det,vil det alltid være krig.
I fattige land,tar foreldre og lar bana bli utnyttet seksuelt,de brekker armer og ben på dem,samt trykker ut øynene deres slik at når de tigger penger fra oss(rike skal vi synes mest synd på dem.Dette foregår hver dag(dette er sterk kost,men for å forstå MÅ vi få vite om det).Dette vil foregå så lenge noen sitter med all rikdom på bekostning av flertallet.
Vi kunne ha hatt bedre luft og vann,hvis ikke de som har olje,kan betale de høye herrer for å la dem sitte med makten.
Skaperen(The creator)sier at vi kan ikke få tilbake det som har vært,men at vi kan få jorda til å bli stabil slik den er nå.Han sier også at med den farten vi utrydder regnskogen,dreper vi oss selv,for i de plassene vi ennå ikke har vært i skogen,ligger svaret på alle medisinske gåter.
Nå er det opp til menneskene og sammles i en felles protest,me då kreve biorennsel,andre former for kraft,få tilbake det gammle landbruket uten gift etc.
Vi har større makt en vi er klar over,det er nå opp til oss å ta den i bruk.
De store medisin menn og Høvdinger i Nordamerika,mente at vi Europeere ikke var rede ennå,men de som har vært her og holdt kurs sier at vi i høyeste grad er rede.Har fått den ære og kan bringe videre det jeg har lært,det er sterk kost,men det virker,man kommer på et mye høyere nivå.
Det er noen fantastiske reiser inn i bevistheten som foregår,det gir forståelse og åpner ditt hjerte.
Det er bare å si i fra om det er noen som vil ha kurs så skal vi få det til.Dette er det jeg kan fortelle på nett,resten MÅ jeg ha folk rundt meg slik at jeg kan synge til trommen og ha åndenes nærhet til dere.