Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jag blev så inspirerad av filmen "The Secret", som har blivit omtalad på en annan tråd här på forumet, att jag
kände för att skriva ner några stickord för min egen skull och som kan plockas fram närsom det behövs en påminnelse
om "The Law of Attraction". Jag har tagit ordbitar från filmen och formulerat ihopa det till en egen liten och enkel
potpurri, och till att börja med har jag fokuserat på tankens kraft. Kände att jag ville dela detta med er.

You are the creator of your reality

Everything that surrounds you, whether it´s relationships, events, people, certain circumstances
in your life, you have attracted into your reality.

Every thought you have has a certain frequency, which is sent out to Universe and
attracts the same kind of frequency to you. In a simple way: you can say that
"like attracts like".

So be aware of what you´re thinking and be aware of that complaining and indulging
in negative thinking, only will attract you more of that.

Remember that an affirmative thought is a hundred more powerful than a negative thought.

Instead of focusing on how bad things are, start to focus on what YOU want in your life
and how YOU would like to have it in every area of your life.

Your mind is a powerful creator!
So express gratitude of being the owner of such a powerfull tool and knowing
that your dreams may come true!

Lovingly and joyfully blessings to you ALL, Rainbow
Anonymous
Nydelige ord...som jo egentlig ikke er nye for oss.
Men vi har så inderlig godt av å bli påminnet dette.

Klem! :wub:
SEO Crawler
takk for dette, kjære venn!

så den filmen nettopp, igår.

en ting jeg husker og bet meg merke i, var hvor nyttig "gratitude" er - takknemlighet.

når vi føler takknemlighet har vi en positiv energi, vi er i "the flow" og tankene/affirmasjonene får større kraft fra et slikt utgangspunkt.
GjenopprettetMedlem
Takknemlighet er det største etter kjærlighet :respect: :wub:
Anonymous
:eusa_dance: :respect: