Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Jeg opplever i mine siste meditasjonsreiser å stå bom fast, jeg kommer meg ikke videre. Det har vært fin selvhealing for meg å ta slike reiser, og har fått renset ut mye grums på den måten. Men nå står alt fast, og jeg lurer på om dere kan komme med noen gode råd.
Reisen starter med at den sorte panteren kommer og henter meg, og vi går langs en mørk kjellergang. Der møter jeg på en stor sort mur. uansett hva jeg prøver på, klatre over, slå muren med en slegge, så er det plent umulig. Muren er for høy og ugjennomtrengelig.  Den siste gangen fikk jeg en liten gløtt bakom muren. en liten murstein løsnet slik at jeg fikk titte inn. Der så jeg meg selv som et lite barn. Hun satt innmuret i en rund sirkel, og muren gikk ganske høyt opp. Det var åpning øverst, der jeg så vidt kunne få et glimt av himmelen. Hun satt og puslet for seg selv, taus. Jeg prøvde å snakke til henne, men hun enset meg ikke. så tok hun en murstein og satte den inn i muren, der som det var en liten åpning.
Jeg stresser ikke med meditasjoner, jeg tok en pause da jeg møtte på muren. Men den muren dukker opp for mitt indre, så snart jeg lukker øynene.
Kan dette være en sjelebit som er innfor den muren?
AdsBot [Google]
Dette synes jeg er spennende Fønix. Jeg tror det sitter en sjelebit der inne, og de er noen ganger ikke så lette å få tak i. Jeg har sett Ailo har skrevet et sted her på siden at det kan være lettere for andre å hente sjelebiter enn å gjøre det selv. Det kan ligge mye motstand hos en sjelebit å vende tilbake, det var jo en grunn til at den forlot deg. Nå trenger hun å overtales om at det er trygt å returnere. Lykke til med hentingen!
GjenopprettetMedlem
Utrolig! Dette minner meg om meditasjoner jeg intuitivt fant opp til meg selv for en del år siden. Jeg hadde en ledet meditasjon i en kinesiologitime, og så meg selv være innesperret i en høy mur i en sirkel rundt meg. Men jeg følte selv at det ville være for kraftig kost å gå ut derfra eller å sprenge muren.
Jeg gjorde derfor en meditasjon hver dag, der jeg fjerna en og en murstein, noen ganger fler,til en dag da muren var borte!
Pussig at vi hadde samme bilde, men om dette er riktig for deg å gjøre på samme måte, vet jeg ikke. Det går jo an å spørre jenta der inne. Lykke til!

mvh Stridshjelp
Anonymous
Ja det var pussig stridshjelp, og det virker som en flott metode å ta en murstein av gangen.
Denne jenta inni muren virket meget bestemt. Det nyttet ikke hvor mye jeg enn tryglet og fortalte henne at hun var trygg. Hun satt bare like taus og puslet med sitt. Hvis dette er en sjelebit, så  er den pokker så sta, hehe.
GjenopprettetMedlem
Det kan ta tid å få en sjelebit på plass :respect:
W3C [Linkcheck]
:exclaim:

For ett flott bilde du har fått.  Tror nok du trenger å ta det med ro til den lille jenta er klar til å komme til deg, for det var hun tydeligvis ikke siden ho satta opp igjen mursteinen.  Kanskje du bare rett og slett kan sende kjærlighet til ho slik at ho blir mer trygg og etterhvert klar til å komme tilbake til deg. 

Jeg lærte at når man fikk tilbake sjelebiter var det veldig viktig at man tok godt vare på de, f.eks. med kjærlighet og trygghet, oppmerksomhet med andre ord.  For hvis de stakk av igjen så var det desto vanskeligere å få de tilbake (iflg. inka'ene).

Lykke til, syns du har en fantastisk gave med at du får slike bilder.

:respect:
Anonymous
takk for rådet otorongo, det skal jeg prøve  :icon_biggrin:
Anonymous
send en mail te mæ så ska æ løs dæ.
oakmann 2