Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Julegavetid er rett rundt hjørnet,
For de aller fleste (meg selv inkludert) så medfører nok dette at man bruker en god del penger,
både på seg selv og andre.
Har denne julen bestemt meg for å gi litt til noen veldedighetsorganisasjoner,
jeg kommer til å sette av noen kroner i påvente at det blir etablert en konto for verdenstrommen,
og jeg kommer til å gi noen kroner til Whitecouger, i og med at han ikke tar betaling for sitt daglige virke,
og sikkert og trenger noen kroner, på lik linje som oss alle sammen som trenger økonomi for å få hverdagen til å gå rundt.
Jeg har skrevet PM til Whitecougar og fått kontonummer for å sette inn en liten oppmerksomhet.
Oppfordrer flest mulig til og bidra på samme måte.
Har ikke mye selv, mest gjeld faktisk,
men føler at jeg kan gi litt, uten at jeg behøver å forsake noe.
PS jeg har ikke spurt Whitecougar om at det er greit,
men jober under mottoet at det er lettere å få tilgivelse, enn tilatelse.
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Håper det går greit at jeg dytter denne litt opp,
måtte alle ha en fortreffelig god start på uka.
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
Det er mange her på sonen som jobber for andre uten å ta betalt,vet ikke hvor mange jeg har gitt hjelp,selv om det har kostet meg en del,så er det en glede å kunne hjelpe andre uten at man skal tjenne noe på det,ber om unskyldning hvis noen skulle føle seg støtt,men jeg anser det å hjelpe andre som en gaver.Det er noe anet hvis man holder kurs etc.

Anonymous
helt enig med ørna. dette er noe noen har startet så jeg synes ikke enkeltpersoner i den gruppa ska ha penger ,
da er det penger til å få tromma rundt som er mere viktig.
hva med birger som har brukt uker på å lag tromma,
han kunne ha solgt den å fått noe for den ,
men han ser helheten i det, og har fri flyt i energien, han vet at han får det han trenger når han trenger det,
syns det ikke hører heime hær i det hele tatt å skulle samle inn penger til enkeltpersoner,
oakmann

GjenopprettetMedlem
Beklager hvis noen føler seg forbigått.
VIl bare for orden skyld gjenta at dette var bare en ide og iniativ JEG hadde for å bidra positivt.
Enkeltpersoner har som tidligere nevt i innledende innlegg ingenting å gjøre med dette.
Mitt bidrag til Whitecouger er nok mer av personlig art, og jeg trodde at det var en god ide å få flere til å delta.
Det jeg ikke ønsket ut av dette var hverken

eller

(

)
Måtte dere alle sammen ha en fortreffelig god dag
Varme tanker
GjenopprettetMedlem
alt vel.jeg gir penger til frelsesarmeen,for de trenger det.

Anonymous
Du er et godt menneske du, AAW, og jeg synes det var en fin tanke bak det du la frem her. Vi har så mye, er
rike sammenlignet med de som ikke har noe, og det skal så lite til hvis alle bidrar litt.
Når vi forsøker å finne ut
hvordan vi kan yte et stort bidrag,
må vi ikke overse de små daglige
bidragene vi kan yte.
I tidens løp samler de seg til store
bidrag som vi ofte ikke kan forutse.
Følg hjertet ditt du AAW!
En fin dag til alle...

GjenopprettetMedlem
En flott julepresang til nordmenn som har så de klarer seg kan være å kjøpe en geit igjennom
www.kirkensnodhjelp.no dvs at du betaler inn penger til Kirkens Nødhjelp så får du et bevis på at du har kjøpt en geit som går til en fattig familie et eller annet sted i verden... det er selve beviset på at du har kjøpt geiten som du gir bort i presang. Det er liksom presangen det da. Det er mange i min omgangskrets som får seg en imaginær geit i år...dessuten er det jo greit at man får trukket av geitene på skatten også... :innocent2: ...det er et eller annet som sier meg at det kan være verre å være fattig i det store utlandet enn det vi betegner som å være fattig i Norge...mulig jeg tar feil...

GjenopprettetMedlem
Mange mener de er fattige hvis de ikke har flatskjerm

Anonymous
http://www.nativeprogress.org/ link til one spirit
ja jeg tror andre fattige i andre land har det værre enn i norge legger ut linken om indianere i usa,
det va en fin tanke med den geita . men uansett vi kan ikke hjelpe alle men kan du hjelpe 1 er det en stor ting
lys å varme

GjenopprettetMedlem
"oakmann2":
http://www.nativeprogress.org/ link til one spirit
ja jeg tror andre fattige i andre land har det værre enn i norge legger ut linken om indianere i usa,
det va en fin tanke med den geita . men uansett vi kan ikke hjelpe alle men kan du hjelpe 1 er det en stor ting
lys å varme 
Flott tiltak, denne ville jeg bidra til.

Anonymous
Jeg har tenkt å gi noe penger til
INDIANSK STØTTEFORENING som jeg også gjorde ifjor og har tenkt å gi jevnlig til dem hvert år.Indianere i Nord-Amerika og Sør-Amerika trenger litt penger .
http://www.redheart.noGjenopprettetMedlem