Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Med ynskje om eit staseleg solkverv og ei god joletid!

Velkomen til debattsonen - eit diskusjonsforum om sjamanisme og mykje meir!

Attende til SJAMANSONEN

:icon_rolleyes: :o >:( :w00t: :lol:
Jasså...har Sjamansonen fått nynorsk-syken? Eller noko magisk som har skjedd? :razz: :exclaim: :icon_lol:
AdsBot [Google]
God joletid David og alle dykk andre som frekventerar i sjamansona!  :biggrin:
I morgon dreg eg til nordvestlandet for å vitja havørna, nisa og oterane.
Ja, noko magisk må ha hendt her, for brått skriv eg på målet til Ivar Aasen..
:beer:
GjenopprettetMedlem
Jeg skulle gjerne sett mer nynorsk-magi både her og andre steder! Våre nynorske diktere er noen av de aller beste vi har, f.eks. Olav Nygard, Olav Aukrust og Olav H. Hauge - bare for å nevne et par-tre Olaver.

Tante Aftenposten tok i mange år ikke inn artikler på nynorsk, ikke en gang leserinnlegg. Slik er det ikke lenger, heldigvis. Håper det kan være sånn her i Sjamansonen også, uten at sykdoms-stempelet skal fram, med en gang.

Det var nemlig skikkelig artig med denne helsinga her ovenfor. Og takk til David som gjorde oss spesielt oppmerksom på den! Men: Hvorfor kaller han nynorsk en syke - etter å ha registrert tre små setninger? Er det nynorsk språk i seg sjøl som er en sjukdom, som man for all del ikke må bli smittet av her i reviret? Eller er det det å skrive på nynorsk som er en sykdom?? Er vi som av og til også gjør det, syke?? Hvem har bestemt det? Helsevesenet? - Og hvilken behandling vil du eventuelt foreslå? Healing? Psykoterapi? Medisiner? - Og hvordan vil du eventuelt straffe dem som motsetter seg behandling og fortsetter å spre smitten?
Anonymous
Sjølv om eg ikkje er på heimebana no, så dristar eg meg til å seia God joletid,
og god tur til deg, Liljee!

Som utlending har jeg jo faktisk hatt øyeblikk der jeg syntes det var synd at jeg ikke fikk valget mellom norsk og nynorsk da jeg først begynte å lære språket. Da tror man at man lærer norsk, og så ender man opp med bokmål!
Jeg elsker Det Norske Teatret!
Anonymous
"Passopp":

Jeg skulle gjerne sett mer nynorsk-magi både her og andre steder! Våre nynorske diktere er noen av de aller beste vi har, f.eks. Olav Nygard, Olav Aukrust og Olav H. Hauge - bare for å nevne et par-tre Olaver.

Tante Aftenposten tok i mange år ikke inn artikler på nynorsk, ikke en gang leserinnlegg. Slik er det ikke lenger, heldigvis. Håper det kan være sånn her i Sjamansonen også, uten at sykdoms-stempelet skal fram, med en gang.

Det var nemlig skikkelig artig med denne helsinga her ovenfor. Og takk til David som gjorde oss spesielt oppmerksom på den! Men: Hvorfor kaller han nynorsk en syke - etter å ha registrert tre små setninger? Er det nynorsk språk i seg sjøl som er en sjukdom, som man for all del ikke må bli smittet av her i reviret? Eller er det det å skrive på nynorsk som er en sykdom?? Er vi som av og til også gjør det, syke?? Hvem har bestemt det? Helsevesenet? - Og hvilken behandling vil du eventuelt foreslå? Healing? Psykoterapi? Medisiner? - Og hvordan vil du eventuelt straffe dem som motsetter seg behandling og fortsetter å spre smitten?

Her må en det en demon-prest til for å få ut nynorsk-demonen  :icon_lol: Neida, det er for moro skyld jeg skriver det jeg skrev egentlig. Og jeg snakker jo forsåvidt litt/noe nynorsk siden jeg kommer fra Rogaland. Men foretrekker å skrive på bokmål. Men litt nynorsk skader ikke her på Sonen. :respect: 8)
GjenopprettetMedlem
"Masha":

Sjølv om eg ikkje er på heimebana no, så dristar eg meg til å seia God joletid,
og god tur til deg, Liljee!

Som utlending har jeg jo faktisk hatt øyeblikk der jeg syntes det var synd at jeg ikke fikk valget mellom norsk og nynorsk da jeg først begynte å lære språket. Da tror man at man lærer norsk, og så ender man opp med bokmål!
Jeg elsker Det Norske Teatret!

Då eg var lita gjekk eg i ein klasse som prøvde ut å ha nynorsk som hovudmål - i nordnoreg! Vi var 14 elevar i klassen, sjølv om eg bor i ein by. Mi erfaring er at bokmål får ein inn heile tida, slik at når eg lærte nynorsk, så fekk eg ein større ordrikdom. Den som har mange ord kan vere spesifikk i det ein vil seie, og kan skildre eit tema på ein meir kunstnerisk måte.
Eg skifta seinare til bokmål på vidaregåande - og fekk dermed bra karakter i både bokmål og nynorsk.

Det viktigaste er at nynorsk klinger. På samme måte som svensk er nynorsk svært vakkert i poesi og musikk. Det er noregs arv - bokmål kjem frå danmark.

Mvh Stridshjelp ( litt rusten, merkar eg - for mykje bokmål dei siste åra)
Anonymous
Vyrde sjamanar og sjamanspirer. Eg ynskjer dykk alle ei fin julehelg med mykje nynorsk literatur under grana. Nynorsk tykkjest meg være det mest poetiske av skriftspråka våre. Det einaste eg ikkje likar er navnet på landet vårt. Noreg? Kva er det for noke? Nei, no lyt me take oss saman og bli samde om at landet heitar Norge!

Dykkar vørdnad!

Gormii

PS! Eg er svært lei for at eg ikkje fylgde godt med i nynorskundervisinga i skulen. Eg for mest med galenskap i dei timane.
GjenopprettetMedlem
Sjøl om eg ikkje var glad i nynorsken da eg gjekk på skulen, tykkjer eg det er eit vakkert språk. Som Gormii seier så er det mykje poesi i det.

Ellers æ je å gla i dialækta mi. At vi nå ha muligheten tæl å skrive slik vi tala æ et stort steg framover! Å je ser itte på dæ som no sjukdomstegn. Tvert imot :w00t:

Nei folkens, vi lyt legge ifrå oss åket å byne å tala rætt frå levra  :P :w00t:  :wub:

Nå vente je bære på at dæ ska kåmmå noe på samisk inne hær...dæ æ å et språk som høre tæl hær i Norge  :eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Eg vonar no at joli kjeme te meg nett so før?,
at ingen meg framfusen og spitande i røysti spør,
om nynorsken sin  vesle djevel e gjøymd i sitt lune hi,
eller framleis  kreksar rundt på ein aude,smal og gjisen sti?

Målet mitt,det er ei bjart og ljosande gåve,
skjønar du ikkje det,mogleg du e tung i håve?
for å sjå at dette rett nok ikkje er åndeleg prosa,
men krunar meg med "allskapen" og lyrikken si raude rosa..

God jol! :-X
Anonymous
"Gormii":

... Det einaste eg ikkje likar er navnet på landet vårt. Noreg? Kva er det for noke? Nei, no lyt me take oss saman og bli samde om at landet heitar Norge!

Dykkar vørdnad!

Gormii

PS! Eg er svært lei for at eg ikkje fylgde godt med i nynorskundervisinga i skulen. Eg for mest med galenskap i dei timane.

GORMII!!!!

Nei no vert eg atter galen!!! Korleis kan du seia og attpåtil tru at vi skal verte sams om at det heiter Norge???  :moreevil:

Ein gong i 70-åra vart eg nesten utkasta frå ein skule fordi eg ikkje fatta at det eineste forsvarlege var å seia Noreg. Eg lærde etter kvart. Det var sjølsagt like mykje alvorleg og seia Norge då som no. Det er til dømes noko som heiter Noregs Bondelag, og då kan me natulegvis ikkje seia Norges Bondelag. Slikt må ein berre vete. Norge? Noko så nebbete og vrøvlete er det mykje lenge sidan eg har høyrd!

Eg har attpåtil høyrd ryktar om at du skal på noko eg skal på i dag, godeste Gormi, men eg trur eg ikkje kjem lell no når det visar seg at du er ein slik utoleleg stut.

Eg er lei meg eg og. Eg dreiv på med galenskap på skulen heile tida eg..nokon sei eg held på enno.. Kva veit dei?
Anonymous
Je sjønner at det itte nitter å tala fornuft i detta forumet. Men les detta:http://odalizer.com/cgi-bin/odalizer.cgi?url=http://sjaman.com/

Gormii
Anonymous
"nn":

GORMII!!!!

Neggu no vert eg atter galen!!! Korleis kan du seia og attpåtil tru at vi skær verte sams om at det heiter Norge??? 

Ein gong i 70-åra vart eg mæssta utkasta frå ein skule førdet' eg ikkje fatta at det eineste forsvarlege var å seia Nore g. Eg lærde etter kvart. Det var sjølsagt like mikje alvorleg og seia Norge då som no. Det er ått dømes noko som heiter Noregs Bondelag, og då kan me natulegvis ikkje seia Norges Bondelag. Slikt må ein berre vete. Norge ? Noko så pigginn og vrøvlete er det mikje lenngi sidan eg har høird!

Eg har attpåtil høird riktar om at du skær på noko eg skær på i dag, godeste Gormi, mæn eg trur eg ikkje kjem læll no hå'nner det visar sæ at du er ein slik utoleleg stut.

Eg er kjei mæ eg og. Eg dreiv på me' galenskap på skulen heile tida eg..nokon sei eg held på enno.. Kva veit dei?

Neggu nå går det gæli NN! Du lider joggu ta total språkforvirring. Ta dæ ihopes!

Gormii
GjenopprettetMedlem
Jau,det stemmer David stjerne,Noko magiskt har verkeleg skjedd.
Det verkjelege språkjet heve tekje yver att,(verkjelege språket?) tenkjer du nok i tya di,men so er det.
Eg vart vitja av sju gull englar som adle tala på dette nye og verkjelege språket.
Ivar Aasen var ein av dei,eg kjende han att bak glansi.
Anonymous
"Gormii":

Je sjønner at det itte nitter å tala fornuft i detta forumet. Men les detta:http://odalizer.com/cgi-bin/odalizer.cgi?url=http://sjaman.com/

Gormii

Jau, no har eg lesi alt og teke beint te fornufti, eg óg. Eg tykkjer ikkje lenger at du ein stut.  :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Ein Stut?
Korle...

Nei no vart eg oppglødd og synk-kverva
Korleiden inni horlakkjehoten kunde du veta dette?
Sit du der med sjåar-kula di he?
Eller brukjer du korta kanhende?
Kor eg anar ditt auge mest er inni haudet mitt,
Trollemann og slange-dansar er du!
Måtte dei ravgule gudane vitja deg med lott å løye!
Hell-sing augne :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
"Gormii":

Gormii

Hehe...danna va mitt i blinken!  :w00t:
Anonymous
Je meiner at dom norske låvår burde vøri skrevet på odøling. Den høge andelen kriminelle ovaførre skildes eine og aleine at følk herfra itte skjønner låva. Låva er joggu skrevet på et språk som er fært vanskelig å skjønne. Sjamaner, prester, politikere og anna pakk burde au kommunisere på dialekta vår. Da hadde det vørti itte så reint lite be're og vi kunnja leva lenngi i landet.

Så må døkk ta au ha ei drit go' jul!

Gormii
Anonymous
"Liljee":

God joletid David og alle dykk andre som frekventerar i sjamansona!  :biggrin:
I morgon dreg eg til nordvestlandet for å vitja havørna, nisa og oterane.
Ja, noko magisk må ha hendt her, for brått skriv eg på målet til Ivar Aasen..
:beer:

God Jol til deg og alle andre! :respect:
GjenopprettetMedlem
"Gormii":

Gormii

Dæskøtten, er du egentlig odøling Gormii?
Slik før jul fliger du rundt på halklaka plegsle og sjunger eller?

Uansett odøling ell anna slags dølinger vi er ute på sona,
ha ei rektig fin og god jul
Anonymous
"Wolf":

"Gormii":

Gormii

Dæskøtten, er du egentlig odøling Gormii?
Slik før jul fliger du rundt på halklaka plegsle og sjunger eller?

Uansett odøling ell anna slags dølinger vi er ute på sona,
ha ei rektig fin og god jul

Aldri i væla! Je er til'ere Eidsvolling og føre det Nann'stadsøkning. Så je kjenner folka i frå de jupe skoga. Je veit håss dom talar. Nå har je så mie å jæra at je pælmer mæ tellbars ått ærrbe'. Je vil joggu itte at sjæfen skær blir sinnsjuk og gælinn. Sjæfen er frå innaføre, så det blir mie mas og stress.

Fært go' jul okke som!