Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
I 2004 opplevde jeg mer motgang, tap og sorg enn glede og lykke. Et skyggefullt år.
I 2005 kunne jeg se tilbake på et år som besto av like mye begge deler. Min åndelige oppvåkning var nå begynt.
I 2006 har jeg utviklet meg mer og mer i positiv retning og lyset har jaget bort det meste av skyggene.
Nå går vi inn i 2007, som også er grisens år. Noe som betyr glede, lykke og fremgang for de fleste av oss (forhåpentligvis alle).
Jeg har opplevd fremgang og positiv utvikling og ser nå at jeg har valgt rett veg.
Takk til alle dere her på sonen,for alt dere har gitt.
Jeg ønsker dere alle et innbringende, velsignet GODT NYTT ÅR!
Lys og varme fra Kira!
GjenopprettetMedlem
Med de aller beste ønsker om ett fantastisk og begivenhetsrikt nytt år
med masser av muligheter og evnen til å gripe dem.
Samtidig vil jeg takke dere alle for at dere er her
og er til, dere har alle beriket mitt liv i 2006
og jeg er sikker på at det vil fortsette i 2007.
Klemmer til alle
Sjøl tror jeg 2007 vil bli ett år fyllt med store hendelser
og jeg ønsker dem alle velkommen.
Takk til dere alle, dere er fantastiske mennesker
og sammen kan vi alle gjøre 2007 til et godt år.
Wolf
Anonymous
Jeg ser frem til å reise mer ute i verden - fortsette på det jeg har startet i år med. Og også at det blir flere indre reiser.

Og lære mer av plantehjelpere og andre sjamanistiske metoder og verktøy. Åpne mer opp for forfedrenes kunnskaper og visdom - og ikke minst åpne opp for mer healing,kraft og ekstase.

GODT NYTTÅR!

La det bli et år hvor du åpner opp for enda mer kjærlighet til deg selv og at du deler det med Moder Jord blant annet - hun trenger det sårt og venner,kjente og familie som trenger det.

Anonymous
Ønsker absolutt alle på Sonen et fabelaktig nytt år!!!
Francis [Bot]
Et nytt år med nye muligheter!!
2007 tror jeg blir et år som det skjer mye i livet mitt med mange positive hendelser. Tror det blir et år hvor jeg vil oppleve nye sider med meg selv, både åndelig og ellers...
2006 har vært et år hvor det mest har stått i stillstand i livet mitt men jeg føler at 2007 vil være et år hvor jeg vil vokse, på di fleste områder og ikke minst oppleve masse nytt og møte mange nye spennende mennesker. Føler det vil skje store endringer i livet mitt...
Vil ønske dere alle her på sonen
et godt innholdsrikt nytt år!!
Positive tanker og kjærlighet for det nye året!

Anonymous
2006 har snart passert, og det har vært et år som alltid vil fremstå som spesielt for meg.
Mitt samboerforhold tok slutt, det var trist mens det stod på. men det positive er at vi er veldig gode venner og har feiret julen i lag.
Det mest gledelige som skjedde var at jeg fikk møte min biologiske far for første gang, og har fått kjempegod kontakt med ham. I tillegg fikk jeg treffe 3 av mine søsken, og har blitt tatt imot med åpne armer. Jeg har blitt utrolig glad i dem

ellers har jeg fundert veldig mye på hva jeg skal bli når jeg blir "stor", og vet ikke helt ennå hva det blir til. Helsen har ikke vært av det aller beste i det året som har gått, men jeg er stort sett en positiv person og får ta en dag av gangen.
Dere på sonen er helt fantastiske , her er det mye visdom, varme og humor som dere har kommet med.

Jeg vil spesielt takke en person her inne som har vært til stor hjelp for meg i det året som har gått
2007 starter med blanke ark, og jeg gleder meg til å fylle de ut.
GODT NYTT ÅR TIL DERE ALLE VAKRE SJELER
og skåååååål, hikk

FAST Enterprise [Crawler]
Jeg tar ganske enkelt frem blanke ark og så får jeg se hva som dukker opp.
Ønsker alle her inne et riktig GODT NYTT ÅR.
Kristine

GjenopprettetMedlem
Et riktig godt nyttår til alle her på sonen:)
Mvh Jonathan fra høvringen
GjenopprettetMedlem
Jeg henger meg på denne tråden,
og ønsker alle sonevenner et riktig Godt Nyttår.
Bruk dette året til deg og dine muiligheter, det er ditt valg
Nyttårsklem
Samin

GjenopprettetMedlem
ET RIKTIG GODT NYTTÅR TIL DERE ALLE!

Og takk for at dere finnes!
At dette blir et fantastisk, fremgangsrikt, innholdsrikt på alle plan, er jeg sikker på!
Nå går vi inn i 2007, som også er grisens år. Noe som betyr glede, lykke og fremgang for de fleste av oss (forhåpentligvis alle).
Det har du nok rett i Kira!
Det er det bare en selv som styrer, eller setter stopper....!
Skal prøve å utnytte mulighetene maksimalt! Og leve i nuet!
Stooor nyttårsklem!

GjenopprettetMedlem
Jeg ønsker dere alle et riktig Godt Nyttår.

GjenopprettetMedlem
Bedre sent enn aldri...
GODT NYTT ÅR ALLESAMMEN!!

GjenopprettetMedlem

GjenopprettetMedlem
HeHe... ja jeg skrev godt nyttår fra Høvringen, men klarte nesten å brenne ned hytta jeg var i samme kvelden.
Vi fikk pipebrann på soverommet til jentene og hun ene voknet av en vond drøm og en rar donkelyd i veggen.
Da hun stod opp så hun rommet fylt av røyk fra ca. en meter over sengene deres, de klarte da å komme ut til oss som sov i stua å vekke oss.
Vi helte da masse vann på klebersten ovnen og opp i taket der det brant, men skønte at vi måtte ringe brannvesenet.
De brukte ca. 20-30 min opp fra Otta og klarte da å slokke brannen innenifra, heldigvis uten å ødelegge det ytre taket.
De sa at vi hadde hatt griseflaks siden hele taket ikke hadde tatt fyr
Og det viste seg at taket var feil konstruktet til å takle høy varme fra pipa.
Treverk og glassfiberisolering lå rett inn på pipa..

Og da rommet ikke ble brukt av eieren, hadde det ikke blitt oppdaget etter at taket var lagt på ny for noen år siden.
Vi kan trykt si at vi hadde englevakt den kvelden

GjenopprettetMedlem
Jeg ønsker alle jeg har møtt på sonen her et godt nytt år i 2007,med ønsker om personlig vekst og framgang.
Dette året har vært et underlig år.
Et reparasjonsår..
Jeg hadde et veldig tøfft 2005.(sikket andre også)
Jeg føler meg veldig sterk og våken nå,og selv om noen kanskje ikke tror det,så har timer her inne på sonen gitt meg mye verdifullt.Blant annet diktene og livsgleden som ligger bak mye her inne...
Jeg håper å få utvikle sider av meg selv som alltid har ligget i skyggen.... til en viss grad,men vil også leve livet i fulle byks,slik jeg vanligvis har gjort.Jeg vil ALT!

Håper det er mulig å kombinere det!
GjenopprettetMedlem
Godt godt godt å høyre!

GjenopprettetMedlem
Og med ydmykhet
sender eg dere alle et ønske om et begivenhetsrikt 2007.
Ta vare på januardagene; ofte legger vi føring for resten av året nettopp nå.

GjenopprettetMedlem
Bedre sent enn aldri
Godt nyttår allihop, te nye og gamle.....Måtte dette nye året bringe mange fine stunder og ny erfaring og opplevelser.
Klem Silva