Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Får ikke sove, er ikke trøtt....skal tidlig opp....  :confused:

Grubler for mye mon tro???  :o..... :innocent2:
Anonymous
Eller kanskje du er B-menneske, hihi.
GjenopprettetMedlem
:lol: Ja, er nok myyyye B i meg ja, hihi...

Men jeg burde jo lissom vært i bingen da.....men nå er det sånn da, at jeg venter besøk i morra, fra nord....eller senest fredag, hihi.... :wub: Er jo kjempegla for det. Bare ber og håper at kjøringen den lange veien, går bra.
Så, jeg er kanskje overspent, haha.... :innocent2:
Anonymous
Aha  :w00t:
Du kan jo ta igjen sovinga... i bingen til helgen  8)
GjenopprettetMedlem
*Host*soveogsovefrublom*Host*...... :lol:.... :icon_redface:..... :innocent2:..... :wub:
Anonymous
:icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Har lagt inn noe her til kjekke jenter som ikke får sove...:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 8.msg33348
GjenopprettetMedlem
Hi hi hi - Du får gjøre sånn som ho mamma, ho ligg i misjonærstilling og starter med å telle sauer - etterhver blir ho usikker på om det er ho som teller sauenne eller det er omvendt, så ho resignerer og lar sauan telle ho og går ned for telling.....

Desverre førr ho e fortsatt "kingelveven" urørt  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
Åhhhh Passopp....Det var et nyyydlig dikt da... :wub:...Stooor klem... :biggrin:

Og til Cenobit....Jeg slapp å telle sauer...jeg simpelthen sovna likavel, hehehe...å godt var det.

Så da benytter jeg heller å hilse alle på sonen en gooooooood morgen, måtte dagen bli bra, å go og ha med å gjøre... :wub:

Stoooor klem til de som vil ha... :biggrin:
Anonymous
Ja god morgen  :icon_biggrin: Jeg har vært oppe en stund og kvitret sammen med småfuglan.
Tusen takk for linken passopp, riktig et søtt dikt.
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Stoooor klem til de som vil ha... :biggrin:

Takk, jeg tok mot en klem jeg  :wub: 
GjenopprettetMedlem
Takk, jeg tok mot en klem jeg  :wub:   

:biggrin: