Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Hei alle sammen,  vil bare gjøre dere oppmerksom på at i dag så har jeg sett 15 st. online samtidig  :eusa_clap:

KJEMPE GØY!!  8) :w00t: 8)     
Anonymous
Rekorden til Sjamansonen var 45 pålogget inkludert gjester. I dag ble den knust..52 pålogget!! :eusa_clap:
Voldsom engasjement på Sjamansonen i de siste månedene ja 8) Impressive! :respect:
GjenopprettetMedlem
I dag ble rekorden slått igjen, med 60!!!  :w00t:

Hurra for verdens beste sone!!! :P
GjenopprettetMedlem
Og jeg har listet ut hvorfor... >:(

Før så viste lista de som hadde vært aktive de siste 15 minuttene, nå er tiden økt til 30 minutter. Skjedde kanskje under siste oppgradering..?
Anonymous
Og no e vi 18...! :w00t:
GjenopprettetMedlem
                                                gjør hatten vid
                                                  gjør porten høy
                                            mange er mogne for goy.
                                                    :exclaim:auu denne porten lar seg aldri åpne.
                                                  :razz:denne utløser stjerne-syn.
                                                    :beer:dette er oppvarmet melon-kvae
                                                      :eusa_pray:sånn er virkningen
                                                            :idea:lyset vekkes i triaden
                                                              :beer:lunken melon-kvae kan pælmes.
                                                                :shyone:virkningen ???

GjenopprettetMedlem
Shyone,razzta,beer-exclaimer,play:idea?  No Idea! play anyway:heymaysaynayhemaysayjay.shyone,razzta-beer-berusuhi.
:respect:
Anonymous
og nå er rekorden slått med 73  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
"jimango":

Hei alle sammen,  vil bare gjøre dere oppmerksom på at i dag så har jeg sett 15 st. online samtidig  :eusa_clap:

KJEMPE GØY!!  8) :w00t: 8)     

Gå inn i forumets hovedside, nederst vil du se hvor mange som egentlig er pålogget - Have fun  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Ja, det er det jeg har gjort, men jeg har bare regnet med medlemer  :P
GjenopprettetMedlem
Det som jeg undres på, når jeg sitter her i natta aleine innlogget, hvem er de opptil 30 gjestene som er her samtidig? Hvorfor er de her? For å lese om mine nyresteiner? Om så var, neppe! (Som en byoriginal i byen midt i Norge så treffende sa det, på midten av 1900-tallet.)
GjenopprettetMedlem
Sikkert mange som er bare nysgjerrige, på hva sjamanisme er, å som kanskje ikke føler seg klar for å regge seg...  :)
Noen bruker kanskje også sonen som informasjonskilde. Er uansett gla for alle gjesten, de viser at det er økende interesse for sjamanisme, å de må mer en gjerne lese innlegga, hvis det kan vise til økt interesse og inspirasjon... :w00t:

Jeg var faktisk en av de, som var innom å leste, men som ikke turte melde meg inn, fordi jeg følte jeg ikke hadde noe å bidra med. Men heldigvis så var det en her inne som fikk meg til å melde meg inn....å nok en stor takk til denne personen... :wub:

Jeg hadde ikke kommet meg dit jeg er i dag, uten denne hjelpen her inne.