Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Her kan man jo dra paraleller til trommens påvirkning på bevisstheten og også det vi oppfatter som materie.
http://video.google.com/videoplay?docid ... 7122159352
Ganske heftig, ikke sant?

GjenopprettetMedlem
Ser for meg en pakke gilde pølser,danse fugledansen.

GjenopprettetMedlem
Der har du svaret på kornsirkler

SEO Crawler
har hørt om slike ting, men den der linken var jammen helt rå!
anbefales, ta en kikk og se selv!
så kan man tenke seg hvor vi må påvirkes av forskjellige indre og ytre frekvenser i løpet av noen døgn--
GjenopprettetMedlem
Oj... måtte dempe lyden til det laveste på slutten...
så kan man tenke seg hvor vi må påvirkes av forskjellige indre og ytre frekvenser i løpet av noen døgn--
Ja, du sier noe vesentlig der, torstein!
Anonymous
"Wolf":
Der har du svaret på kornsirkler 
hmmmm...det der er en skikkelig vettug teori, beste jeg har hørt hittil
Anonymous
"torstein":
Ja nettopp. på en måte så er vi jo ikke fragmenterte partikler som salt men på en annen måte så er vi jo det i forhold til større ting. En dag kommer det kanskje en ufo rase med en gigantisk trompet og tuter ned på menneskeheten. Det blir verdens heftigste ufrivillige ringdans!! haha
GjenopprettetMedlem
Fytti rakker'n det der var heftig

og litt skremmende..... Lurer på hva alt det elektroniske støyet gjør med oss. Jeg opplevde mine siste åra i IT-bransjen, foran en datamaskin i et rom med masse utstyr, som tortur etterhvert. Og jeg skjønte etterhvert at det hadde med signaler/vibrasjoner å gjøre. Det lå som et teppe over oss hele dagen og man skjønte det ikke helt. Men når mesteparten av utstyret ble slått av for dagen så kjente jeg en enorm forskjell. Jeg blei så tappa, så tappa i løpet av de åra. Fytti rakker'n sier nå jeg!
Takk flott link Kokopelli!
GjenopprettetMedlem
Stilig.....

Anonymous
Dette er enormt interressant!
Jeg hadde samme tanken som Wolf: Her ser vi hvordan kornsirklene skapes!

GjenopprettetMedlem
Kjempefin illustrasjon.... Kanskje det er slik inni oss og omverdene når lysionene/ eller fotonene kommuniserer gjennom kropp, sjel og ånd?
Legger ved en link.. vet ikke om jeg får den til å virke.
http://galactic2.net:81/neti/ufonytt/va ... aller.html
fargerik
Anonymous
Heftig

Anonymous
Tenkte akkurat på Masaru Emoto og hans vannkrystaller...
Har tidigare hört om disse eksperiment med musikk og vann - hur er det i dem som lytter på heavy metal hele dagen...var dag?

GjenopprettetMedlem
Meget stilig. Som Wolf og Perle, var den første tanken som slo ned i meg kornsirkler.
Dette forteller oss jo egentlig ganske mye. Lyd er svingninger, og hva gjør vi egentlig i dagens høyteknologiske samfunn. Vi bruker mobiltelefoner (til enhver tid er det vel et par millioner samtaler i luften), vi bruker trådløse nettverk, vi har parabolantenner og satelitter som sender signaler, radiosignaler, tv-signaler. Men har noen noen gang tenkt over hva dette gjør med cellestrukturen i kroppen vår, eller med planter og dyr, hva med vannet vi drikker?
Jeg ble egentlig litt redd nå. Må snu hodet til noen positive tanker.
Anonymous
Takk for link- dette er kjempe-kjempe-kjempe-spennende.
Så jeg undrer - hva er det egentlig som former oss?
Anonymous
Til Lie
Jeg hørte på Heavy Metal ifra jeg var 10 til jeg var 22, jeg levde og åndet for heavy metal pluss at jeg spillte i et metalband og jeg ble destruktiv og selvdestruktiv, nå tror jeg ikke det var fordi at jeg hørte på heavy metal men mer omvendt. Jeg syns fremdeles enkelte band som Helloween og Iron Maiden er artig å høre på for de har en glad og energisk attitude men black metal, death metal, thrash metal og grindcore hører jeg ikke på lenger. Min bror spiller fremdeles i et thrash metal band og har en tendens til å være ignorant i forhold til det meste og det er egentlig det som hele metalkulturen baserer seg på.
Metal attituden er ofte en identifikasjon med ignoranse og en fuck you holdning. Det positive med metalmiljøet sånn jeg ser det er den kreative biten men sånn rent energimessig så syns jeg all metalen lager en soundtrack til offermentaliteten.
Koko
GjenopprettetMedlem
Ahh... Den linken var bare helt fantastisk, fargerik!
At kroppen virkelig påvirkes i den grad av våre tanker....Ja, det var en virkelig tankevekker...

"Jeg vil velge vakre tanker"..... (hvorfor er det til tider så vanskelig...)
Anonymous
hm virkelig spennende dette.
SEO Crawler
hm ja virkelig det
hm er det nå virkelig det
hm
h
m
..

GjenopprettetMedlem
Til Sjelevenn: Hvorfor er det til tider så vanskelig?
Det er egentlig et godt spørsmål. Menneskets mønstre og livserfaring, eller sjelens sår miljø og mye annet spiller nok inn på mennesket i sjukdom - fysisk, psykisk, åndelig eller mental tilstand.
Finn noen du kan snakke med, som kan høre på deg. Ha tro på det du gjør.
Klem til deg
Til Lie:
Jeg tenkte også på Masaru Emoto, da jeg så dette innlegget.
Klem
fargerik
GjenopprettetMedlem
Tøffe video-snipp Xochipilli! -Prince of flowers!
Denne hadde Erich Von Danicken hoppet salto over.
Han hadde skrevet en ny tjukk bok om Gudenes faktiske Nærvær i verden!
Så det vi oppfatter som lyder,det er et annet helligt språg??

Anonymous
Sukk...!!!
Jag hade skrivit en lang text om vannkrystaller... death/heavy metall... 72% vann i kroppen...
Allt borte... vad gjorde jag? Trykket trykket..

texten kommer aldri igjen

GjenopprettetMedlem
Hei Lie

Dette skjer her også,sitter å hakker i vei med en inspirasjon gående,så ((boff)) blir skjermen lilla,eller bare blå.
Det må være noen poltergeister i elektronikk-overføringen.hm?

Anonymous
"teleterkji":
Det må være noen poltergeister i elektronikk-overføringen.hm? 
Ja kanske det
Ibland tänker jag att det icke var meningen att jag skulle skrive, det jag just skrevet, när det försvinner så där… eller kanske att jag ska vara riktigt siker på, att jag virkeligt VILL skriva, det jag just skrev...
Men aller mest tänker jag att jag spretter rundt med fingrene och bommer tangenterna