Anonymous
din sannhet her er kloke ord Perle bast
GjenopprettetMedlem
Å bli tappa for energi er ikke godt. Det er ubehagelig. Men du bestemmer selv om du skal bli tappet eller ikke. Det er ikke alle som er klar over, at de kan beskytte seg mot dette.
I ett tilfelle hos meg, et besøk hos en nær venn, førte til hver gang at jeg gikk derifra, var jeg
fullstendig tom, nummen i kroppen, dønn sliten. All energi var borte. Jeg måtte hente meg energi igjen, fra naturen. Gikk en liten tur i naturområder, å fikk energi tilbake.
Denne personen var så deperimert og negativ, at det tok all min energi å i hele tatt være der.
Jeg tror dette har noe med våre chakraer igjen å gjøre.
Solar Plexus (Manipura)
Knyttet til fordøyelsessystemet, bukspyttkjertel, lever & mage. Egenskapene er individualitet og psykisk bevissthet.
Representerer forbindelsen mellom sinn og følelser, der vi bearbeider negative følelser til fordøyelsesbesvær og "sommerfugler"
Om vi ikke har beskyttet dette området, gir vi fra oss masse energi. Å tar inn masse dårlig energi.
Jeg la inn et innlegg om dette i fjor...*Tap av energi* Føniks på sonen her ga et godt tips.
Og mange andre bra innlegg!
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... pic=2038.0GjenopprettetMedlem
Obsidian er ein fin beskyttar stein,som jordar energiane dine,og gjer deg bevisst på di indre kraft.
Klar kvarts krystall er også effektiv til å lade seg opp med lys,og forfedranes klarsyn.

GjenopprettetMedlem
Det er ikke gitt at den du holder i hånden mister energi.
Har du sett hva små barn gjør når de er tappet for energi ? De finner kosebamsen sin, den har de lagret sin egen energi i, og uansett hvor mange ganger de er og henter energi fra den, så er det alltid mer igjen.
Jeg har en datter som bruker meg som "kosebamse" når hun er tom for energi ( av en eller annen grunn har jeg og min datter omtrent identisk energi, omtrent som om en av oss har lagret energien vår i den andre ). I alle fall, hvis jeg er tom for energi når hun kommer for å "fylle tanken", så spiller det ingen rolle, vi får begge to mer energi ut av det. Litt underlig egentlig, men sant.
GjenopprettetMedlem
Så jeg er egentlig bare som et lite barn...

Godt å høre...