Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Æ ELSKE OSS JO ALLE SAMMEN:
Sensis [Crawler]
Hva faen skjedde... Jeg skulle sitere denne ene setningen og skrive noen ord om dette, så forsvant resten av innlegget...håper du har kopi og kan lime det inn igjen.

Beklager, teknisk flause fra meg...

ailo
Anonymous
:w00t: :o

Hvordan er det mulig å slette en ANNENS innlegg???
Sensis [Crawler]
Jeg trykte på sitat. Så kom hele innlegget opp. Jeg tok ut det som skulle ut, alt unnatatt denne ene setningen. Så hva gjorde jeg??? Kanskje trykte jeg på lagre før jeg hadde skrevet noe,  og så var det gjort.

a
GjenopprettetMedlem
"Perle":

:w00t: :o

Hvordan er det mulig å slette en ANNENS innlegg???

Hrmm...det kan være veldig fort gjort når man er adm eller mod...
Vi har mulighet til å redigere eller slette andres innlegg, men det skjer kun når usaklighetene (les: skjellsordene) hagler.

Ailo:
Kanskje du trykket på rediger-knappen ved en feiltakelse, da slettes alt du tar ut og kun det som du lar stå blir stående i innlegget du redigerer.

Suppen:
Håper som Ailo at du kan få lagt inn igjen innlegget ditt  :eusa_pray: :eusa_pray: :eusa_pray:
Anonymous
Kanskje dem som vil kan fortsette suppens innlegg?

"suppen":

Æ ELSKE OSS JO ALLE SAMMEN:

...derfor er hver skritt og hver ord ny. Alt er mulig, hvis man ikke se tilbake men slippe løs...
GjenopprettetMedlem
HÆRLIG!!! Hæli frigjørende å hofteleddsroterende hodebunnsmassasje. Æ gjer opp! æ gjer slæpp!! No tar æ ut sykkeln!!!!
D e HÆLI FRISOMFANTSPRUDLENDE!!! SÅPEBOBLENDE!! SOMMERFUGGELFØLENDE!!!! VÅRELSKOVSSPRUTENDE!! SOMMEROVERFORBOBLENDE BEVEGELSESFRIHET!!!!!!!!!! TAKK.  :wub: :wub: :wub:
Anonymous
Suppen smitter med sitt humør  :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja det får en si  :w00t:

Nå logger jeg ut....helt ut.. i guds vakre natur for å nyyyyte vårsola  :wub: :wub: :wub: :wub:
Anonymous
Befriende og befriskende! :w00t: :icon_biggrin:

Nå vil jeg også ut i sola! :lol:
Anonymous
Jeg har allerede vært ute i solen. Gikk meg en forfriskende morgentur blant kvitrende småfugler og tullsjurer.
Sensis [Crawler]
Jeg og.
GjenopprettetMedlem
"Inger Lise":

Hrmm...det kan være veldig fort gjort når man er adm eller mod...
Vi har mulighet til å redigere eller slette andres innlegg, men det skjer kun når usaklighetene (les: skjellsordene) hagler.

Fullstendig feil! Hvordan kan du/dere si slikt bare fire dager etter at du/dere slettet mange hundre innlegg som så vidt jeg kjenner til IKKE inneholdt usakligheter, IKKE inneholdt skjellsord, og UTEN noe forvarsel til de impliserte? ? ?
Sensis [Crawler]
Eller pga misforståelser.

Det som  er gjort, kan ikke gjøres om igjen.

Kanskje er oxå en spøk tillatt?

a
GjenopprettetMedlem
Eg føl ikkje med på alt som skjer her,men kva innlegg er det som er sletta?
Er det meir som er borte  enn dei i forbindelse med Brukernavn  ?
Dette er jo nesten komisk.
GjenopprettetMedlem
"Final Tribe":

Eg føl ikkje med på alt som skjer her,men kva innlegg er det som er sletta?
Er det meir som er borte  enn dei i forbindelse med Brukernavn  ?

Ja, mye mer, les dette:
http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 5#msg43605

Dette var et så surmaget og grinebitersk innlegg at jeg etterpå vurderte å slette eller i hvertfall redigere det i en mye vennligere tone, men før jeg rakk det så la Sjelevenn inn et svar med sitat av hele mitt innlegg i en ny tråd (som jeg jo da ikke fikk noen automatisk epost-varsling om, og mer tilfeldig oppdaget), og satte meg dermed inn i sin skammekrok:

http://sjaman.com/index.php?option=com_ ... 1#msg43661

Snedig gjort. Etter det ser jeg ingen hensikt i å fjerne eller redigere noe som likevel blir stående, etter andres forgodtbefinnende. Om jeg hadde rukket det ville det være første gang (etter over 400 innlegg) at jeg slettet et helt sådant. Men Brukernavn har gitt meg en idé; jeg vurderer å slette alle sammen enten sistkommende eller førstkommende søndag mellom kl. 02.00 og 03.00.
GjenopprettetMedlem
Jo,eg forstår deg.
Skal ein slette,så må det vel helst bli sine eigne greier.
Det er jo synd vis det som er terapi for ein,blir ruin for ein annan.
Har opplevd liknande på anna forum, at masse bra har gått med i dragsuget  pga ein etterkvart stinkande tråd.
Men dette er jo litt annleis.
Syns ikkje du Passopp skal sletta innlegga dine. Masse å lære om.

På ei anna side,kan jo å slette alle sine eigne innlegg,vere ein øvelse i ego-død for ,i allfall ,meg. Sikkert sunt? :eusa_doh: