Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Fikk plutselig veldig lyst å legge inn ett bilde av runene jeg har laget. De er laget av reinsdyrs gevir. Se som de skinner :biggrin:
📎 Runesett.JPG
GjenopprettetMedlem
Flotte runer! Har du brent dem inn, eller malt dem på?

Er det greit at jeg lagrer bildet på min maskin? Syns de var klare, og lett å se, og syns liksom jeg kan ha bruk for bildet som en oversikt for egen del.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
Bare å lagre det. Jeg har gravert inn runene ved hjelp av en graveringsmaskin. Min ekvivalent til en magisk kniv :w00t:
Anonymous
Flott arbeid. Nydelige runer! :icon_biggrin:
Gratulerer! :eusa_dance: Dem får du sikkert mye glede med.
GjenopprettetMedlem
Flotte runer Magnus.  :respect:

Jeg fikk lyst til vise mine runer i stein som jeg laget for en tid siden.
📎 DSC00026.JPG
GjenopprettetMedlem
Flotte runer, både i stein og horn!
:respect:
inspirerende, leser om runer nå
lærer dem nok med tid og stunder

i Nuntia-tid er er det gode stunder
GjenopprettetMedlem
Nydelige runer. Interessant at du brenner inn runene på reinsdyrshorn og at det blir så flott. Du har pusset mye for å få runene så blanke?
Jeg har gamle hvaltenner som jeg har tenkt å lage runer av. Ellers lager jeg mest runer i i forskjellige treslag, men maler også runer på stein.
GjenopprettetMedlem
Odin nikkar nøgd,og smilar i sitt eine auge av opal. Nydelege ,seier han med ur-røysta si,og dansar vidare. :respect:
GjenopprettetMedlem
Nydelig arbeid , Magnus og Lilyane  :respect:
Anonymous
"Frigg":

Du har pusset mye for å få runene så blanke?

Pussa først med grovt sandpapir, så med ett veldig fint ett. De ble galtte og blanke da, men også fordi de er aktivisert og har masse energi i seg  :w00t:
GjenopprettetMedlem
Flotte var de.... :biggrin:
Anonymous
Vackra runor i renhorn! Det må jag prova.

Magnus - slik "magisk kniv" bruker jag också ;) väldigt behändig.

Här är några som (förhoppningsvis) är på väg att bli vackra!
📎 noname.jpg