Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
      Kjære sonefolk

Tusen takk for uvurderlig og livsnødvendig hjelp.
      Ikke bare dere som har svart på mine innlegg, men dette er en takk til
      ALLE her inne.

Dette er noe av det sterkeste jeg har opplevd.
      Jeg har fått healing over nettet, bokstavelig talt på direkten.
      Nå har jeg fulgt deres veiledning. Jeg har skrevet meg forbi angsten for
      ettervirkningene, jeg har danset til Robbie Robertson, jeg har sittet litt ute og
      latt solen varme meg og vinden blåse i mitt hår.Nå er jeg ikke redd for lyset
      lengre.

Hos dere har jeg funnet en form for å skrive dikt i, et språk til å uttrykke meg
      i. Jeg har fått insprasjon til å bruke runer og krystaller. Og fremfor alt, har
      det over lang tid bygd seg opp et sterkt ønske om å tre inn i sirkelen og være
      mer deltagende.

Jo visst føler jeg meg modig, men her har det vært sterkere krefter i sving.
      Det vet jeg. Det Kjenner jeg. Det går over min forstand, men det bryr jeg meg
      ikke om.

Det oppleves som om sterke krefter har tatt tak i meg, Løftet meg opp og satt
      meg i sving. Jeg hadde ikke planlagt å gjøre dette, det bare skjedde.
      Jeg har vært inne disse følelsene i 5 dager, men jeg kunne ikke i min villeste
      fantasi tro at jeg skulle få det ut på denne måten.

At dere finns, har reddet meg. For et års tid siden hadde jeg nesten ikke
      livsgnist igjen. Så kom min søster og hjalp meg. Hun fikk meg senere til å
      oppsøke Ailo. Og nå har jeg dere.

Takk igjen
      klem fra Shri                                                         

Anonymous
Takk for at du deler dette. :wub:

Det er dette som gjør sonen så unik, føler jeg. For jeg har selv fått slik hjelp herfra, flere ganger.
Så mye hjertelag og aksept. Det er en glede å få være en del av dette.
Takk igjen til deg! :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for healingen selv,med disse hyggelige ord lada av sol. :biggrin: :icon_redface: :respect: (svelg).
Anonymous
takk til deg shri sånne ord trenger vi på sonen,følelsen av å være en familie,støtte hverandre,dele erfaringer det ligger mye lærdom mellom linjene her,å masse kjærlighet.

innimellom er det selvsagt ting vi alle reagerer på blir provisert av men vi lærer av det å ,hvordan skal vi ellers vokse i oss selv å se oss selv.

sonen er helt topp  :eusa_dance:

mange klemmer til deg og alle andre på sonen  :wub: klem bast
GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler sånn av deg selv, kjære deg .
Det er flott å lese det du skriver, gå gjennom følelses bølgene med deg.

Healingen er stor , for alle som leser , skriver og deler  her inne  :wub: :wub:

:respect:

Varme klemmer fra meg  :wub:
GjenopprettetMedlem
Takk for at du deler din glede med oss....Det gir vertfall meg en slags form for healing!!

Vi er som en stor familie.....DVS....dere er min familie nr to, et sted å være seg selv  :wub:

Takk alle!!