Hmmm, Har Magnus bursdag i dag? Tittet litt i profil, å så bursdagskake på alder, hehe!
I så fall......GRATTIS MED DAGEN!!!!!

Takker for gratulasjoner og for at dere har tatt plass i livet mitt. Selv om jeg ikke har møtt flesteparten av dere(det snur seg neste helg
) så føler jeg likevel fellesskapet og varmen dere sprer. Noen ganger blir jeg også litt provosert, men det er lov det også. Det handler om knapper som blir trykket på inne i meg. Mine ubearbeida greier. Takk for tida jeg har fått være her på sonen sammen med dere, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Stor klem og masse kjærlighet til dere alle sammen

Ha en fin dag videre

)

"Magnus":
Jaja, det var de 30 åra lissomTakker for gratulasjoner og for at dere har tatt plass i livet mitt. Selv om jeg ikke har møtt flesteparten av dere(det snur seg neste helg
) så føler jeg likevel fellesskapet og varmen dere sprer. Noen ganger blir jeg også litt provosert, men det er lov det også. Det handler om knapper som blir trykket på inne i meg. Mine ubearbeida greier. Takk for tida jeg har fått være her på sonen sammen med dere, og jeg gleder meg til fortsettelsen. Stor klem og masse kjærlighet til dere alle sammen
![]()
![]()
2 dager før meg. Ikke verst
Mai måned er en fantastisk måned! 
"Dj David Spirit of Laughter":
Mai måned er en fantastisk måned!