Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har spekulert lenge på hvordan jeg skulle få det til.
Mange av dere har vært flinke til å glede oss med dikt.  :wub:Jeg skriver ikke dikt, men har prøvd å bidra med diverse fortellinger og opplevelser, og noen forsiktige provokasjoner som jeg håper har fått tanker og meninger i sving.  8) :redface:
Denne gaven er annerledes.
Jeg har skrevet musikk og alliert meg med en venn som er en trollmann med kamera. I dag la jeg det ut på Youtube.
Dette er min gave til Sjamansonen. Nyt det, jeg håper det faller i smak.
http://www.youtube.com/watch?v=TSEtUaIpla4

Vinge
Anonymous
Veldig vakkert Vinge!  :eusa_clap: Gratulerer og takk! Det var nydelige bilder og så flott i sort/hvitt - passet veldig godt til musikken  :icon_razz:
Anonymous
Oh vinge!!!!

jeg svever på bølger av lyd, fryd og fred
akkurat nu..
GjenopprettetMedlem
Veldig vakkert Vinge, både musikken og bildene  :w00t: Takk skal du ha  :icon_razz:
GjenopprettetMedlem
Grævla bra der Vinge.  Trolldom. :respect:
Anonymous
Takk, det er en vakker gave! Nyyydelig musikk og bilder. :wub:
GjenopprettetMedlem
...en veldig flott gave vinge...du har en herlig nakenhet i bildene og som fotograf gleder dette mitt hjerte...  :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Vakkert Vinge....Nydelig musikk og vakre stemningsfulle bilder.

Takk for denne gaven!
GjenopprettetMedlem
Takk for gaven Vinge, bare ett ord å si - vakkert :wub:

RITA
Anonymous
:eusa_clap: Takk vinge!  :eusa_clap:
Anonymous
takk, vinge, musikken førte meg  "bort",og med bildene  ga det hele meg  INSPIRASJON til noe som har begynt  "jobben " i hodet mitt, :respect: , takk

mvh marihøna

( hvor har jeg sett de stenene, i drømmene, eller på en reise, et sted har jeg  "sett" dem)
GjenopprettetMedlem
  Virkelig vakkert .

Nydelige bilder og deilig musikk
Takk for gaven

:wub:
Bing [Bot]
tusen takk for en reise i rytmer og klanger, elementer og storslagne landskap kraftfulle himler og krypende trær. Natur er gud er menneske er natur. Flott gave!
:eusa_clap: :eusa_clap: :eusa_clap:
GjenopprettetMedlem
Bildene viser Nordland, nærmere bestemt fantastiske Helgeland med sin storslåtte kyst og trolske innland. Og midt i dette riket er jeg heldig å bo.
Her finner vi også den grotta jeg gjemmer meg bort i, tenner fakler og spiller fløyte.
Flere av de steinene dere så på klippet i youtube, er siele gherkier, dvs samiske offersteder der noaider har dyrket sjamanisme. Vær i nærheten av en slik stein, så blir du ikke den samme personen etterpå.
Forstår dere åndeligheten?

Isted gikk jeg inn i dypskogen og tenkte på dette med jabbing i sonen.
Jeg vet ikke helt.

Vinge
Anonymous
Jeg fant en dyp stille ro med å være med på denne reisen, i form av praktfulle bilder og vakker musikk.  :respect:

takk vinge
GjenopprettetMedlem
Dette likte jeg, tydelig at du har innspirasjon fra naturen i norland, vakkert og stemningsfult.....

TAKK for at du deler!

Ikke så lett å lage så fin musikk i Bergen....  :eusa_liar:
GjenopprettetMedlem
"Dag-Ove":

Ikke så lett å lage så fin musikk i Bergen....  :eusa_liar:

...det spørs om Jan Eggum, Sondre Lerche, Magnet, William Hut og Real Ones er helt enig med deg Dag-Ove...
men musikken til vinge er helt klart stemningsfull og passer dermed veldig godt til bildene...  8)