Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har spekulert lenge på hvordan jeg skulle få det til.
Mange av dere har vært flinke til å glede oss med dikt.

Jeg skriver ikke dikt, men har prøvd å bidra med diverse fortellinger og opplevelser, og noen forsiktige provokasjoner som jeg håper har fått tanker og meninger i sving.

Denne gaven er annerledes.
Jeg har skrevet musikk og alliert meg med en venn som er en trollmann med kamera. I dag la jeg det ut på Youtube.
Dette er min gave til Sjamansonen. Nyt det, jeg håper det faller i smak.
http://www.youtube.com/watch?v=TSEtUaIpla4
Vinge
Anonymous
Veldig vakkert Vinge!

Gratulerer og takk! Det var nydelige bilder og så flott i sort/hvitt - passet veldig godt til musikken

Anonymous
Oh vinge!!!!
jeg svever på bølger av lyd, fryd og fred
akkurat nu..
GjenopprettetMedlem
Veldig vakkert Vinge, både musikken og bildene

Takk skal du ha

GjenopprettetMedlem
Grævla bra der Vinge. Trolldom.

Anonymous
Takk, det er en vakker gave! Nyyydelig musikk og bilder.

GjenopprettetMedlem
...en veldig flott gave vinge...du har en herlig nakenhet i bildene og som fotograf gleder dette mitt hjerte...

GjenopprettetMedlem
Vakkert Vinge....Nydelig musikk og vakre stemningsfulle bilder.
Takk for denne gaven!
GjenopprettetMedlem
Takk for gaven Vinge, bare ett ord å si - vakkert
RITA
Anonymous

Takk vinge!

Anonymous
takk, vinge, musikken førte meg "bort",og med bildene ga det hele meg INSPIRASJON til noe som har begynt "jobben " i hodet mitt,

, takk
mvh marihøna
( hvor har jeg sett de stenene, i drømmene, eller på en reise, et sted har jeg "sett" dem)
GjenopprettetMedlem
Virkelig vakkert .
Nydelige bilder og deilig musikk
Takk for gaven

Bing [Bot]
tusen takk for en reise i rytmer og klanger, elementer og storslagne landskap kraftfulle himler og krypende trær. Natur er gud er menneske er natur. Flott gave!

GjenopprettetMedlem
Bildene viser Nordland, nærmere bestemt fantastiske Helgeland med sin storslåtte kyst og trolske innland. Og midt i dette riket er jeg heldig å bo.
Her finner vi også den grotta jeg gjemmer meg bort i, tenner fakler og spiller fløyte.
Flere av de steinene dere så på klippet i youtube, er
siele gherkier, dvs samiske offersteder der noaider har dyrket sjamanisme. Vær i nærheten av en slik stein, så blir du ikke den samme personen etterpå.
Forstår dere åndeligheten?
Isted gikk jeg inn i dypskogen og tenkte på dette med jabbing i sonen.
Jeg vet ikke helt.
Vinge
Anonymous
Jeg fant en dyp stille ro med å være med på denne reisen, i form av praktfulle bilder og vakker musikk.
takk vinge
GjenopprettetMedlem
Dette likte jeg, tydelig at du har innspirasjon fra naturen i norland, vakkert og stemningsfult.....
TAKK for at du deler!
Ikke så lett å lage så fin musikk i Bergen....

GjenopprettetMedlem
"Dag-Ove":
Ikke så lett å lage så fin musikk i Bergen.... 
...det spørs om Jan Eggum, Sondre Lerche, Magnet, William Hut og Real Ones er helt enig med deg Dag-Ove...
men musikken til vinge er helt klart stemningsfull og passer dermed veldig godt til bildene...