GjenopprettetMedlem
Tusen takk JIMANGO for de flotte bildene. Disse er og blir et minne for livet.
Det er helt i orden at bildene ligger på nettet.
Benytter anledningen til å hilse alle som var på treffet hos Wolf.
Hilsen
Red Dog
GjenopprettetMedlem
Hei og hå alle sonemedlemmer som var hos Wolf!!
Det er nå mange livsaldre siden vi hadde treffet... (hvis du ser det fra en døgnflues perspektiv vel og merke)
Og jeg har lurt på hva som kommer til å skje med arkivet med bildene en stund, om det er noe som vil bli besøkt eller ikke etter en stund...
Men for noen dager siden fikk jeg en mail fra Trumman som ville ha nytt passord, siden han ikke husket det forrige..
Kult tenkte jeg, da er det fortsatt ett ønske om å kunne gå inn å minnes den gode helgen vi hadde sammen!!
Men så bestemte jeg meg for å reinstallere serveren min, og tokk selvfølgelig backup av alt jeg hadde..
Men siden jeg installerte et nyere opperativsystem på serveren min, og en nyere verson av galleriet,
har jeg hatt problemer med å få backupen til å virke skikkelig.. pga. forskjellig lagringsted av arkivet på serveren osv..
Så jeg bestemte med like gjerne for å legge inn bildene på nytt.. det er jo ikke noe som har gått tapt...

..Utenom de artige komentarene som ble lagt inn fra de som tokk bildene beklagelig vis..
Jeg kan prøve å se om jeg klarer å få dem fram igjen etter hvert..
Dette betyr at dere som har hatt brukernavn og passord til arkivet må sende meg en mail så skal jeg legger dere inn på nytt igjen..
Jeg tenke jeg kunne registrere dere for dere så ble de ikke så mange mailer frem og tilbake som forrige gang..
Det hadde vært fint om dere brukte samme brukernavn som på sonen, da det blir lettere for meg å gjennkjenne dere..
passordet kan være hva som helst.. det kan dere til og med bytte etter at dere har logget inn..
mvh jonathan..
PS:Det var noen som ikke ønsket å ha bilder av dere der, og de skal heller ikke være lagt inn igjen..
da de ble slettet fra serveren før jeg tokk backup..
men hvis dere skulle finne noen der av mystiske årsaker, så si fra så skal jeg fjerne de med en gang..
Det er over 700 bilder så det er litt mye å gå igjennom for meg alene... :eusa_doh: