Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
SEO Crawler
Jeg vil bare si det

Det er veldig viktig å si det

Nå skal dere høre, følg med:

ok. Men så new-age goodisen: Den som forstod det rykker opp til neste nivå (  :exclaim: )

for å komme opp ett nivå
løp ut, kjøp sko le platå
jo, du må

jeg står her i platå
med en platå-stå
en antenne ut mot
kosmos

lag potetmos
kall det kosmos
det er kos
kosmisk potetmos

(dette innlegget kommer inn under "sivil ulydighet"  :wub:)

kyndig ulydighet
usivil dydighet
feberhet fryd og gjett
hm
nei nå er jeg mett

hvorblirdetavallgalskapen-sederkommerdenderskapgalningen-matogmonsogfeforfelatilper         spellemann

(kategori/prejudgingprejudgingprejudging/hodetenkehodetenke/værflinkogdrikketglassmelktilfrokost...platåsko, et sikkert valg..)

SINT??

bare litt kreativ, lett aggressiv, kreassiv aggretiv  :beer:

og trostene synger. de synger vakkert. trostene synger vakkert i år og.

har du lagt merke til det?

jeg gjorde det nå. og nå
SEO Crawler
ok, ok
jeg har en issue
har du en tissue?

har nemlig en tissue-issue

hm, dette er ikke natta for å sove, de gode idèene formelig formerer seg foran øynene mine  :shock:

og sjamansonen som rasjonerer med plassen (  :badgrin:  )

........  (t a den)

........................  (og den !)

:eusa_pray:
GjenopprettetMedlem
Ok.... :lol: At du er kreativ Torstein, er det INGEN tvil om..... :w00t:

Jeg skal nå ikke begi meg ut på noen tolking av dine innlegg her,
jeg skylder glatt på at jeg er trøtt.

MEN...Platåsko skulle jeg gjerne hatt, eller det har jeg.
De er bare så sabla vonde å ha på, dessuten har jeg
en smule høydeskrekk. Liker meg nok best på
bakkenivået.

Men ha en riktig så hyggelig og kreativ natt.

Klem Silva!!!  :wub:
GjenopprettetMedlem
"torstein":

Dette utvalgte sitatet kan se temmelig intetsigende ut for et utrenet øye. Faktum er at det sier alt!

Se mer om alt her:
http://www.emptywebsite.com/
GjenopprettetMedlem
"Passopp":

Dette utvalgte sitatet kan se temmelig intetsigende ut for et utrenet øye. Faktum er at det sier alt!

Se mer om alt her:

HJELP!!!!!!!!!

Holdt på å falle inn i den siden jeg........ "ALT" holdt på å sluke meg..........  :shock:
GjenopprettetMedlem
Understatement, dette sitatet er et klart understatement
... Mens ... jeg .. blir ... bare ... så ... altfor ... ufattelig ... tom ...
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzog der forsvant hun for å sove en skvett til........
GjenopprettetMedlem
Er det ikke dette vi streber mot?

Stillheten mellom trommeslagene.....

Den indre ro.......

Et sinn i balanse, fri fra den indre dialogen......

Må innrømme at i går kveld skjønte jeg ikke bæra av Torsteins dikt, men nå begynner det å demre litt.

Mvh Stridshjelp
Anonymous
noen ganger trenger vi vel en "laaaaaang linjeavstand" :) for å få det sagt
GjenopprettetMedlem
"Passopp":

"torstein":

Se mer om alt her:

Takk for knallbra link Passopp.

Intetheten er ALT  :biggrin:                   
Anonymous
Jeg har kost meg slik med denne kosten.
Du
kosmiske komiker.
komisk kost
av udydig lydighet
til språkets
kosteskaft.
hostesaft
for stotrende sjeler
som
trøstes
av trostenes
sivende
sang
i
potet
åkeren
SEO Crawler
jaja, dokker e no tykjesøt kver og en... :wub:  (  :eusa_liar:  )

lurte litt imorges "ka svarten va det førr et innlegg eg ikkje klarte å la være lire av meg inatt..?"  :redface:

har nær slekt på besøk og gjør et feltstudie i kaffens potensielle psykoaktive effekter...jeg nærmer meg en positiv konklusjon der...(jeg er forøvrig en av mors beste barn, hun har jo bare to)

cybersuss m/hvitløksånde  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Hmmm... Hvilket kaffemerke er det du bruker? :o

Jeg drikker tre-firke kanner med kaffe om dagen, og har ikke merket annen effekt enn
hyppig vannlating
misfargede tenner gule øyeepler (hvis jeg drøyer med do-turen  :eusa_doh: )
rennende mave (ved for høyt inntak av melk i kaffen  ::) )
skjelving på hendene
stakkato tale
og en og annen søvnløs natt...

Den psykoaktive effekten er oppskrytt  :moreevil:

Så til noe mer seriøst. Jeg har tatt meg den frihet å analysere dette diktet. Vil gjerne gjøre oppmerksom på at dette er en aktivitet jeg alltid strøk i på skolen  :moreevil:
Hvorfor aaner jeg ikke  :innocent2:

Jeg har lest dette diktet flere ganger nå, og hvis man betrakter det første innlegget i sin helhet er det en ting som slår meg. Det er masse tekst i topp og bunn. Mens det på midten er heller tynt. Dette minner meg om en polarisering, der toppen står i opposisjon til bunnen.

Bredden i toppen og bunnen, kombinert med den slanke linjen mellom, gir også assosiasjoner til timeglass, noe som kan henspeile på to typiske trekk ved forfatteren: hans hang til å stadig kaste bort tid på diverse foraer, og hans hang til fagre kvinner (les timeglassformet).

Egentlig, når jeg tenker etter, er det jo litt tynt i toppen også....tror ikke jeg skal kommentere næmere, men overlate resten til godtfolkets egen tankekraft. 

:icon_redface:  :-X  :eusa_liar:  :razz:  >:(  :lol: :lol:

Aggresjonene som kommer tydelig tilsyne nederst i diktet, viser at forfatteren sannsynligvis drar på et karma fra et tidligere liv.

Hvor den forbaska trosten kom fra, er ubegripelig... Er det ikke myggen er det jaggu noe annet.  :shyone:

Så, kjære Torstein. Hva synes du om min tolkning...fortjente jeg de elendige karakterene på skolen  :eusa_pray:  :exclaim:  :razz:
Anonymous
:biggrin:
Anonymous
:biggrin: :w00t:
SEO Crawler
kaffemerke?  det er presskanne det (ok, søstra mi er blond...vi har slike i slekta  :innocent2:)

det er det (tiger)gule i øynene dine som jeg alltid har likt så godt, men nå skjønner jeg også dessverre at du ikke satt så urolig ved siden av meg pga min animalske magnetisme  :icon_redface: :icon_rolleyes: :shyone:

hm, så du får altså ingen effekt tross 3-4 kanner...rykk snarest opp til 6-8 kanner daglig, du synes å ha litt tungt for denne plantelærerens gaver...men slapp av det kommer...ihvertfall hvis du øker til omlag 15 kanner...du får oppgradere badet, innstallere stereo der, ha et par trommer på lur (nær skåla)  :idea:

ellers syns jeg din diktanalyse var helt utmerket, har aldri forstått meg på de lærerne  :razz:

men det må lite på toppen skjønte jeg ikke helt  :eusa_doh:        :innocent2:  :innocent2: :innocent2:

den karmaen vil jeg forresten ha litt håndspålegging for, farskens greier... :eusa_pray:

:wub:

passopp:  en herlig link  :respect:
GjenopprettetMedlem
Nuvel...blond er da jeg også  :P

Kan det være at jeg innimellom blander kaffen med en smule melk, som gjør at jeg har problemer????
Og kan jeg ikke like gjerne innrede et bad på rommet....med speilfliser...  :w00t:  :beer:  :-X  :icon_redface:

Kan forøvrig ordne med håndspåleggelse for diverse lidelser.
Jeg har egen kø for sånt på låven  :innocent2:
Du kan få stå først, siden du er den første (og kanskje siste) som har likt dikttolkningene mine  :lol: :lol: :lol:

:icon_redface: :eusa_doh: :-X :eusa_liar: :eusa_liar: :eusa_pray: :innocent2: :wub:
SEO Crawler
  :shock:

:badgrin: :lol: :biggrin:

gudhjelpe medisinheksa, du satte grummeleg fart i assosiasjonaniane

:redface:

8)

:P

:w00t:

eg trur jøye meg du e ei dugeleg freskgjerarkjerring  :wub:  :eusa_clap: :eusa_pray: :beer:
GjenopprettetMedlem
Jaja...sånn går nu dagan... (fritt etter Ædni (kildehenvisning>:(:innocent2:
SEO Crawler
ja ho veit

ædni - det slår meg (kan være treg, men som tidl nevnt..søstra mi...vel glem det)

ædni er samisk for mor, og sameland heter på samisk "sami ædnan". (jeg håper mitt resonnement holder mål, jeg kan ikke samisk og har ikke fått laga den presskanne enda..)

moderlandet.  det er bra.  et land bør være en mor.  fedreland - da er det skytevåpen, uniform, oss/dem etc

mor india, mor sapmi.
GjenopprettetMedlem
Godt ressonnert.. Og det heter da vitterlig Moder Norge en eller annen plass, gjør det ikke  :o

Fedreland er så sterilt liksom...masse sol og endel ørken... gud vet hvor jeg fikk det bildet fra  :shock:

Doktor T...jeg tror jeg har noen vrangforestillinger om hva mannlig energi er...  :eusa_doh:  :eusa_liar:  :exclaim:

Jeg drikker mer kaffe og satser på å nå opplysning i løpet av neste.................reinkarnasjon?  :o :beer: :icon_rolleyes:
GjenopprettetMedlem
Jeg takker for positive kommentarer på min megetsigende link.

For å kompensere har jeg nå gravet fram en intetsigende:

http://www.albinoblacksheep.com/flash/rgb.php