Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
I dag har vi vært å kjøpt tv. Jeg har ikke hatt tv på 6 år og vi gruer oss veldig. I og med at ungene har kommet, så er det vel et allment krav - om TV - det er vel ingen barn og unge som ikke har tv. Vi får kjøpe oss tråløse øretelefoner.....
Nå har vi montert opp monsteret, heldigvis er det flatskjerm, så vi kan gjemme den inne i ei hylle...
Hmm, dette blir rart.
RITA

GjenopprettetMedlem
Gratulerer med flatskjerm Rita,håper dere får mange hyggelige tv-kvelder med chili-nøtter å brus.

GjenopprettetMedlem
Jammen jeg har ikke lyst på TV - den stjeler veldig mye tid... Det som vi har oppdaget er at barna glemmer at det er TV i huset, her er mange aktiviteter og oppgaver som de synes er "morsomme"....de er iallefall med på dem...
RITA
Anonymous
smiler her, ja den tv:n, godt å høre at barna liker andre aktiviteter enn bare tv, og til og med kanskje glemmer at den eksisterer.

Jeg har tv, ja men nå har jeg ikke hatt den på en stund, og savner ikke ruten heller, har prioritert noe annet. Og liker slettes ikke å se på nyhetene (leser jo aviser av og til ) med all den triste de kommer med( selvsagt er det jo noe positivt også, innimellom) Vær glad hvis barna prioriterer aktiviteter istedenfor skjermen. da er du en god aktivitør..
mvh marja