Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
For 40 år siden i denne time kom jeg hit - til jorden! Jeg sitter nå i fullmånenatten og kjenner på overgangen til et nytt titall. Vakkert er det! Fint er det! - å trå inn i det nye. Har festet, drukket, spist, sunget, klemt og danset med mine venner i 9 timer nå, og er fornøyd, glad og takknemlig!

Igjen slår det meg at livet mitt har gjort et skifte - til møte og forventningen om at alt det gode kommer til meg fra fremtiden og jeg skjønner at herfra er jeg mine egne engler i fortiden!
Namastè

Bing [Bot]
Gratulerer til deg med den store dagen og den gode erkjennelsen du har i dette øyeblikk. Godt å høre at du har blitt feiret , du er en flott dame. Flott og førti!

(champagne i bøtter og spann for deg)
FAST Enterprise [Crawler]
Gratulerer med den store dagen, Shamilla!
Kan man si at du er midtveis i livet nu

Eller... nei foresten, du lever sikkert til du er 100.
Minst.

Kristine

Anonymous

Tusner av takk for hilsner dere! Om jeg er midtveis i livet? Vel føles som jeg har levd tre liv allerede i dette liv og allerede ha dødd to ganger

Så hva denne reisen bringer videre og hvor lenge....vet jeg heldigvis ikke !
GjenopprettetMedlem
Gratulerer slik litt på etterskot Shamilla!

Med den alderen inntrådte "reservedelsalderen" her,men mentalt og spirituellt er innsankingen i full gang,så det er berre moro dette veit du. (Trøste trøste)
Cellulittar på hjernestomnen er heldigvis ikkje oppdaga.Enno.

Anonymous
Gratulerer med de 40, Shamilla!

Det er en flott alder, og har du allerede overlevd to ganger, så husk at katten har 9 liv!
Jeg fikk desverre ikke snakket med deg på samlingen hos Wolf, men lyset i smilet ditt kommer jeg nok aldri til å glemme!
Det var også noe ubegripelig kjent med deg..
Anonymous
Sister drum - takk for det! Vi var jo så mange som møttes for første gang og det var så mange jeg ikke fikk hilst ordenlig på. Håper det blir en ny anledning om ikke så alt for lenge. Og jeg husker jo ikke lenger hvem navn og ansikt var sammen lenger... Vi er jo sikkert gamle kjente

opplevde å møte en nygammel familie der ute i skogen hos Wolf!
Cellulittinvasjonen har nok gjort sitt inntog allerede Final Tribe - men som gammel kriger lar jeg meg ikke slå så lett til bakken

Synes det å bli 40 bare er dritstilig! Og så lenge jeg har 9 liv er jo ikke alderstallene noe å bekymre seg over - så lenge det finnes reservedeler