Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
prøver å legge ut et bilde av min katt sussi  :) ,som har plasert seg på medisin hjulet,som jeg har tenkt å bygge
📎 IM000399.JPG
GjenopprettetMedlem
Tøft bilde,puse såg ut om den fekk healing der den satt, temmelig midt i medisin-hjulet.

Fine katt.
Anonymous
Papper är isolerande. Papper blir varmt under baken om man annars har ett kallt golv att sitta på :)

Men nej, förlåt, klart det var de andliga delfinariekrafterna i det norska indianmedicinhjulet som gav sig tillkänna! :D

:respect:
Anonymous
ja hun er en rar katt,sammboer har hatt problemer med øret sitt,2 ganger våknet av at sussi har ligget inntil det vonde øret,samtidig som hun henger seg på klinka åpner døra til healing rummet når det jobbes,elsker å ligge mellom bena til folk når energien er i gang ,er sikker på at hun gir å motar energien,er det flere som har fortellinger om sine kjære husdyr  :wub:
den er grei den tromman er enig med deg i det,men katten har evner,jeg satte inn bilde forde hun har litt spesiell oppførsel,kansje lik meg ikke a 4  :)
jeg viste ikke at det var så stor forskjeld på svensk å norsk medisin hjul  :)
som jeg ser det kommer det vel ann på hvem som bruker det  :respect: