Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Maya-kalenderen tilbyr deg en fødsels-signatur.

http://astrodreamadvisor.com/free_mayan_readings.html#
GjenopprettetMedlem
Helt nydelig, Lazy

Takk for denne.
Passer perfekt inn i arbeidet vi holder på med i dette øyeblikk  :w00t: !
Fantastisk

Takk
:wub:    Klem fra Aventura ( Yellow Planetary Star) og Malaika ( Red Specral Dragon )
GjenopprettetMedlem
White Overtone Dog Takker for Spennende Maya-Orakel.

(Woff-woff!!)  :respect:
GjenopprettetMedlem
Som en White Lunar Dog får jeg ule mot månen og takke pent for fin-fin link  :wink:
GjenopprettetMedlem
Her er en Blue rythm monkey som også takker  :biggrin:
Anonymous
Synkronitet, igjen...

Takk

White Overtone World Bridger
GjenopprettetMedlem
Hei dere! Jeg setter pris på at dere gir til kjenne deres signatur. :biggrin:

Jeg fant min (blue lunar storm) veldig treffende,  :w00t: men også litt overveldende. Hvorfor er det ikke helt sånn?
Da jeg sjekket på skyggesiden av 'dagseglet' fikk det presis mening. Gå til 'the mayan pages' og klikk i rutene; der finnes "are you in the shadow of your daykeeper?" (hvis du ikke alt har gjort det da). Vi lever alle tildels i skyggen av vårt fulle potensiale, (hva holder oss tilbake?) og kan nok finne et visdomsord der også. ;D

Jeg nevner det her fordi det var som en gave for meg å finne dette. Veldig oppmuntrende, faktisk!  :w00t: :biggrin:
Anonymous
Artig.

Jeg fikk Yellow Self-Existing Human
AdsBot [Google]
Takk for denne bluestorm  :)
Jeg fikk "Red Lunar Serpent" her

Morsomt med denne, for jeg jobber akkurat nå med layouten på en bok som omhandler den hellige Mayakalender.
Det kan se ut til at det finnes flere navn på "nawalene", for i den boken er jeg visstnok "K'at".
Kjenner du til om det er tilfelle?
GjenopprettetMedlem
Hei Liljee. Jeg er ikke kyndig på dette feltet. Men sjekk denne linken, kanskje det gir svar.

http://astrodreamadvisor.com/Mayan_Classical.html
AdsBot [Google]
Takk igjen bluestorm,
der kom:
Yucatec: 6 K'an (Lizard)
Quiché: 6 K'at (Net)
GjenopprettetMedlem
Oi. Her var mye spot on. Fikk opp blue solar storm.
Bing [Bot]
White spectral wind er jeg. Takk for denne tråden!
GjenopprettetMedlem
och här är en Red Galactic Earth  :)
Anonymous
Och jag förstår ingenting...  :o    :icon_redface:    :razz:  :P

Hur gör man...? 
GjenopprettetMedlem
Heisann
Dette stemmer jo i det man står midt i for øyeblikket. Fikk opp White Electric Wind. Morsomt.

RITA  :wub:
GjenopprettetMedlem
Lie, du går inn på linken, og klikker på ruten med dreamspell calculator. Så popper det opp ei side, og her scroller du ned til bunnen. Her taster du inn din fødselsdato, og klikker på reading. Så kan du gå tilbake til den opprinnelige siden og finner din signatur.
Lykke til!  :wub:
Anonymous
Hehe... man ska alltså läsa ända ner till till bunnen ja...  ;) Tack !

Jag blev
Blue Cosmic Eagle
Yellow Southern Castle of Giving
Earth family- Polar      Clan- Sky

I endure in order to create
Transcending mind
I seal the output of vision
With the cosmic tone of presence
I am guided by the power of self-generation
📎 blue_eagle_3_8_13.gif
GjenopprettetMedlem
Takk for denne siden, bluestorm.

Jeg ble; Yellow Electric Seed  :biggrin:
Anonymous
"lilyane":

Jeg ble; Yellow Electric Seed  :biggrin:

Å da läste jag på din och da stod det Blue Eagle is your Compliment  och på min Yellow Seed is your Compliment  :lol: hej du!
GjenopprettetMedlem
"Lie":

Å da läste jag på din och da stod det Blue Eagle is your Compliment  och på min Yellow Seed is your Compliment  :lol: hej du!

Heisan Lie, ja det var stilig, vi har noe felles ser det ut som  :biggrin: om enn på ulike områder  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Blæ... det forrige innlegget forsvant..  :shyone:  <<skriver på nytt>>

Vel.. skulle bare si at jeg ikke syntes noe om disse online spåtjenestene, men lot meg spå alikevell..
tross for en snikende hodepine over å sette meg inn i noe unyttig nytt! :P
📎 Jonathan.JPG
GjenopprettetMedlem
Nysgjerrighet er sjeldent dumt...man kan finne noe på de mest uventede steder. ;D

Jeg ser du er en galactic activating portal, og det er litt spesielt...noe med en større åpning. Jeg leste om det i en kalender jeg kjøpte i utlandet, men ikke finner lengre, desverre. Men du vet kanskje selv litt om det. :) ;D :icon_cool:
GjenopprettetMedlem
Oops jeg gjorde visst feil,jeg :icon_redface: Så nå ble det mer overensstemmelse med livet nå: Yellow Galactic Warrior. Jaja, morsomt var det jo.
GjenopprettetMedlem
"bluestorm":

Jeg ser du er en galactic activating portal, og det er litt spesielt...noe med en større åpning. Jeg leste om det i en kalender jeg kjøpte i utlandet, men ikke finner lengre, desverre. Men du vet kanskje selv litt om det. :) ;D :icon_cool:

hehe... ja det var det da...  hm..

Jeg vet ikke noe mer en det faktum, at jeg vet ikke vet mer en det jeg vet... 

hvis det ga noe fornuft da :P

mvh jimango