Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
Anonymous
Gå lydighetens vei,den fører til Guds trone,den skatt du søker,ligger ved veiens slutt,enten den nu heter nødvendige matrielle fremskritt,som vil fremskynne mitt rikes vekst,eller skjulte åndelige verdier,som jeg åpenbarer for dem som søker dem,skritt for skritt skal du følge mine ordrer,til du til slutt når det du trakter etter,
ditt arbeid for mitt rike skjer i denne verden,på det timelige plan,og det åndelige er der bare som en hjelp i det timelige,men når målet er nådd,vil du se at det timelige hele tiden har stått i åndens tjeneste.

AdsBot [Google]
Det finnes mange veier til sannheten,
men sannheten er alltid den samme.
Anonymous
ENIG MED DEG lILJEE DET ER VEL BUDSKAPET

Bing [Bot]
Takk for denne Bast. Akkurat nå kjenner jeg meg oppslukt av det timelige, er i ny jobb med intense planleggingsdager før elevene endelig kommer til skolestart. Du minnet meg på noe som hadde skjult seg litt for meg nå. Gleder meg til hver eneste elev som kommer, og vet noe om hvordan det timelige i denne prosessen står i åndens tjeneste. Det ble min tolkning akkurat nå for slik talte dette til meg.

Anonymous
takk til deg tiril for ordene ga deg mening

... ET ORD FOR DAGEN MITT MERKE ! NÅR GUD TALER
FREDENS GAVE
Det er den fred som bare jeg kan gi midt i en verden full av uro og konflikter,å eie den fred er beviset på at du hører meg til,det er jesu kristi merke,når du vet hva det vil si å eie denne freden,da kan du også dømme om hva som er stort og hva som er smått her i livet,da har du den rette vurderingsevnen,da vet du at alt det verden har å by deg,ikke kommer opp mot den tro som hviler ved Guds hjerte.