Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
GjenopprettetMedlem
Skal man kunne respektere andre må man først respektere seg selv.

Gjør valgene dine, stå for dem og fortsett å respektere deg selv, så kommer det til deg som du skal ha.
GjenopprettetMedlem
Leste litt her nå, og det slo meg det at du står mitt oppe i prosessen av erkjennelser og ekspansjoner i ditt indre, tigerseye :), akuratt nå..det begynner nødvendigvis ikke akkurat i det du hadde begynt på saivo..de siste dagene har du nok lært mye om deg selv, og hatt en mulighet til å definere deg selv, hva du står for og hva du vil stå for...åndelighet vs religion osv., hva respekt betyr...hva du vil velge..ikke minst, har du gitt oss andre mulighet til å mene litt og definere  litt :respect:...det er som en god venn sier til meg hele tiden- det er som det skal være-
GjenopprettetMedlem
det siste du sa her var en veldig dyp tekst ofelas, jeg tror jeg forsto den og den ga meg ganske god selvtillit til at det jeg gjør er for " the greater good." både via respekt og ved å stille dere til disposisjon ved å si deres meninger og gruble over hvor langt vår verden egentlig har kommet. ( min konklusjon er nå at den ikke har kommet veldig langt.) hehe  ;D
men du kan gjerne forklare det du mente med prosess av erkjennesle og ekspansjon for jeg er ikke helt sikker på hva det betyr. annet enn at det virker positivt.hehe
Anonymous
og ta denne setningen fra en 24 åring, et halvt år er ikke mye tid, bare den tiden et eple går fra blomst til råttent, la lyset i deg gro fra en flakkende flamme til et bål, bruk tid
GjenopprettetMedlem
Fint å se at du får råd både fra andre unge og fra noen av oss gamlingene  :lol:

Det skulle bety at du får både i pose og sekk, dvs både masse entusiasme (Ja,jeg mener jo ikke at vi "eldre" ikke har det altså :icon_redface:) og masse erfaring!

Du høres veldig fornuftig ut, så dette går nok bra  :respect:
GjenopprettetMedlem
flott at du betrakter meg som fornuftig, det er godt å høre. prøver å være så fornuftig e kan e. og bare koselig å få igang en "meningsflom" her på sonen. godt å vite hva andre mener.
GjenopprettetMedlem
Hehe,tigerseye, vet ikke helt hva det betyr jeg, det hørtes bare smart ut :biggrin: :biggrin:...hehe, neida.. ;) du tror du skjønte det? intuitiv forståelse, sjela vet..mener intuitiv fortåelse kan mange ganger være bedre en intelektuell forståelse da...erkjennelser, slik jeg ser det, går på å erkjenne, gjennom å erfare og oppleve, sine EGNE sannheter, lytte til hjertet osv., slite litt rett og slett, stå mellom flere valg, lytte til andre osv...sånn jeg ser det, skal sjelen vår utvikles, og du er nå(fortsatt slik jeg ser det) ved et slags åndelig utspring, det her er ikke tilfeldig, det at du søkte deg til denne skolen og at vi snakker sammen, eller andre, jeg tror ikke det...sjeleprosessen er i full gang :biggrin: kalles også åndelig oppvåkning..for dette kreves det at man lærer om seg selv og går imot sin egen frykt.
Ekspansjon går på en slags utvikling/forandring i form av uvidelse innenfor en ramme av kjærlighet...der kjærlighet bruker frykt som materiale for vekst...se hva som f.eks styrer foreldrene dine? er det kjærlighet, eller er det frykt? Hva er det som styrer deg? Hva er det som styrer meg? Det å avsløre sin bevisste og UBEVISSTE frykt er nøkkelen :biggrin: :shyone:

Da vi føler at vi står (helst skal vi jo bevege oss) i en situasjon vil ikke vil stå, kan det hende at sjela jubler!!!

Men håper vi treffes en gang da :icon_razz: had vært kult!! men det får vi nok til vet! stå på!!!!!
GjenopprettetMedlem
skjønte litt mer nå ja. det var det e trodde du mente.,var bare ikke sikker. vi får nok truffet hverandre en gang vettu, utveksle erfaringer og synspunkter. som e sa tidligere..alltid flott med flere kamerater.spesielt innen slike interesser.