Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Sþk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig Ă„ logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Sitter og klÞr meg litt i hode. Har vÊrt pÄ teater - ute. Det var en kveldsforestilling og vÊret var helt supert og stemningen magisk. Mens skuspillerne synger og alle Þyne er rettet mot dem ser jeg opp. Da ser j det. Den ene skyen tar form og blir til et ansikt. J sitter og ser pÄ den og plutselig ser det ut som den snakker. Den er akkurat som om den mumler noe til meg og de andre. Sitter Ä smiler litt og tenker det er synd det ikke er flere som ser det j ser for da vet j at det ikke er kun i mitt sinn. Er det noen her inne om har opplevd lignende - dvs. skyen prater/kommuniserer med deg???

Undrende liv
Anonymous
Moln/Skyer er ocksÄ folk en kan snakke med. De ser ned pÄ allt som hÀnder, men saknar markkontakt nog att riktigt förstÄ vad vi gör hÀr nede, sÄ att försöka förklara vÄra vanor och kulturer för skyerne kan vara nog sÄ insiktsfullt!

Ett moln jag talade med en gÄng berÀttade att det bara var i Anderna som skyar och mÀnniskor förstod varandra, eftersom man lever sÄ tÀtt pÄ varandra dÀr, och skyerne faktiskt föds ibland fjellen och kliopphulerna dÀr.

Hörde du vad den sa dÄ? Vad snakkade ni om? :)

Keep talking,
Thomas

http://www.talking-dog.com/archives/cloud.jpg[/img]
Anonymous
.
Yahoo Slurp [Bot]
Hej alle  :icon_biggrin:

Ja naturen er amazing  :eusa_pray: :eusa_clap: :respect:

Hilsen Shamanen  :icon_biggrin:
Anonymous
Fina fotomanipulationer, Shamaner.

Noe riktigt intressant Àr ju bilder pÄ verkliga ansikts-fenomen i naturen. Som i og for sig Àr lÀtta att hitta i o m att ansiktet Àr ett av de mest lÀtta former att finna  :w00t:  eftersom vi Àr sÄ van vid att se formen pÄ dem, se bara pÄ smileys.

Mvh,
Thomas
GjenopprettetMedlem
Shamanen de skyene var fine, manipulert el ikke!!!

Ja jeg har ogsÄ pratet med naturen, men det er fÞrste gang j sÄ at 'leppene' bevegde seg. Ble helt fasinert...

SlÄr meg pÄ den j: Naturen er amazing 

:respect: :respect: :respect:
GjenopprettetMedlem
Og Trumman j hÞrte desverre ikke hva den sa. Ble bare sittende Ä mÄpe og beundre. Men fÄr j sjansen igjen skal j hÞre bedre etter  :icon_redface: