Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Sitter og koser meg med fyr på peisen, hunden snorker i stolen ved siden av og jeg har fått siste nummer av Visjon,-med den store messeoversikten :eusa_dance:

Så nå er det bare å lese og lage planer for hva jeg har lyst til å lære mer om eller oppleve  ;)
Plutselig kom jeg til å tenke på første gang jeg var på alternativmesse (den ble ikke kalt den store på den tiden). Det var i -92 eller -93 og den var på Ingeniørenes Hus. Trangt og lite,men kjempespennende!

Etterhvert har den nok mistet noe av "varmen", den har blitt for stor og kommersiell, men allikevel "må" jeg innover for å sjekke ut hva som finnes. Og for å treffe gamle kjente fra jeg drev alternativ-butikk  8)

Flere som skal på messa i november,eller?
GjenopprettetMedlem
Jepp..
Skal ha stand nr:62.
Og 3 foredrag  :P

Welcome  :respect:

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
Jeg skal på messa!  :w00t:

OG skal notere meg hvor Samin holder til, hehe! Så får jeg hilst på deg!  :innocent2:
GjenopprettetMedlem
- Og jeg som ikke har fått med meg datoen engang....  :razz:

Noen som kan opplyse..?
GjenopprettetMedlem
16 - 18 november... ;D

http://www.altnett.no/messene/3203/
GjenopprettetMedlem
Takk!  :biggrin:  I will be there.....
GjenopprettetMedlem
Jeg skal også, skal kanskje hjelpe til i boden til one people, men vet ikke ennå. Noen som har lyst å hilse på meg :innocent2:

gratis klemmer til dem som vil :wub:
GjenopprettetMedlem
"Silva":

Jeg skal på messa!  :w00t:

OG skal notere meg hvor Samin holder til, hehe! Så får jeg hilst på deg!  :innocent2:

Ja, det må du gjøre, artig å hilse på :P

Alle dere andre også må gi et lite vink om dere kommer forbi  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hm...kanskje jeg skulle ta en tur dit i år. Aldri vært der før.
GjenopprettetMedlem
Da har jeg notert meg standen din, Samin og at jeg skal sjekke om MediShama er på One People :eusa_dance: Hvilke foredrag skal du ha,Samin? Kanskje det er noe jeg har krysset av......

Har du ikke vært der Sommersky :w00t: Kan anbefales,men du må forberede deg på å bli ganske så sliten av å være der! Det er utrolig mange ulike energier i lokalet,både pga alle folkene,men også pga alt som skjer av ulike behandlinger, spåinger,+++ Men det er deilig å ta en pause med en av meditasjonene de har. Eller kose seg med mat. Håper det er Vegeta som har restauranten fortsatt?

Om du kjøper siste nr av Visjon (nr 6) så inneholder det alle foredragene,- og det er som en godtepose  :P Jeg sitter nå og krysser av alt jeg har lyst til å gå på, og så begynner puslespillet med å finne de som ikke kolliderer i tid :lol:

Som ventet mye englestoff i år,men jammen mye annet også. Jeg var i utlandet i fjor og vet ikke hvordan Valhall fungerer i forhold til Oslo Spektrum. Hva synes du Samin? Eller andre som var der i fjor?

Kanskje vi sees,da? :eusa_dance:
GjenopprettetMedlem
Jeg sal ha om håndanalyse: Håndanalyse – få et innblikk i hendenes mysterier!
fredag kl 20.00 i foredragsrom vest 5, lørdag kl 11.00 i foredragsrom vest 8, søndag kl 11.00 i foredragsrom vest 2.

Valhall er stor, og allt på en flate. Det var så som så, mange lengtet tilbake til Spektrum.
Men det er jo mere åpent på Valhall det blir romsligere.
Det er vanskelig å få til et miljø med en så stor hall, men Visjon har søkt etter kunstnere
som vil stille ut kunst.
Så jeg håper det blir mer intimt denne gangen.

Samin  ;)
GjenopprettetMedlem
Da sees vi nok om jeg kommer meg på messa 8) Lykke til med stand og foredrag!

Vet du forresten om EneLis skal være der,eller om hun driver med håndavlesing lenger? Hun var i butikken jeg hadde og det er koselig å snakke med henne. (Ikke for at du skulle miste en evt kunde,altså...)
Regner i hvert fall et jeg treffer ei annen sprek dame som også var hos meg: Tove Andersen med aurafoto.

Fint å høre at Valhall er ok :)
GjenopprettetMedlem
Vil bare minne dere som driver å planlegger i forbindelse med messa at
konserten for Verdenstromma er på den samme søndagen, altså søndag den 18. november - så her gjelder det å planlegge så man får både i pose og sekk.
GjenopprettetMedlem
Jah! Jeg skal på messen.
Skal stå på stand for en venninnes butikk, men jeg håper jeg får tid til å snike litt rundt også.
Har ikke fått sjekket messeprogrammet enda (pc`n er ny og uten office enn så lenge), men jeg gjetter på at det kryr av spennende foredrag og minikurs. Gleder meg masse jeg. Men kanskje mest av alt til en langhelg i Oslo sammen med bare venninner  :biggrin:
GjenopprettetMedlem
Vi skal på messa i morra! Og jeg lurer på om flere har tenkt seg dit i morra!
Hadde vært hyggelig å hilst på i såfall!

:)
GjenopprettetMedlem
Får nok ikke til å dra innover allikevel, jeg :(

Skulle vært gøy å møtt noen av dere der inne!

Kos dere og lær mye! Stor klemz fra arkadia
GjenopprettetMedlem
Nå som galskapen er over for i år, ser det ut som rapporter begynner å komme inn her:

http://sjaman.com/component/option,com_ ... topic,7185

Se for øvrig min mening her — om nå noen i hele vide verden skulle være interessert i den  :shyone: :

http://sjaman.com/component/option,com_ ... 6.msg68875

Men la ikke det hindre dere begeistrete fra å flomme over med superlativer!
GjenopprettetMedlem
Vel...jeg, min datter med kjæreste...nordlyset og en til var på messa om lørdagen!

Klart det er et virvar av folk, mas...og mange som sier...Kom hit og prøv ditt og kom her og prøv datt. Men dersom man går inn der med et nøktern syn, så opplever man faktisk masse fint også! Dersom man unngår de ivrigste og de som skal prakke på deg en masse, og heller konsentrerer seg om *de stille praktiserende* får man mye ut av slike messer.

Jeg fikk iallefall tak i to flotte pendler. En vanvittig deilig dings til å massere hodebunnen med...avspenning deluxe...og en masse fine opplevelser. Jeg hadde gleden av å treffe to her fra sonen, samt at jeg ble totalt satt ut av verdens mest hærligste indianer på senen. Han var så god, han formelig strålte av godhet, livsglede, en enorm kjærlighet at hadde jeg tørt skulle jeg gått opp og bare gitt han en klem! Men...det tørte jeg selvfølgelig ikke.  :lol:

Min datter fikk seg en fin opplevelse der hun fikk lære litt om meditasjon, og fikk indre bilder.

Så....går man inn med begge beina godt planta, samt å vite hva man ser etter, så finns det mye fint å oppleve på slike messer. Og jeg faller ikke for alt som er å prøve der. Men jeg angrer på at jeg ikke fikk satt meg opp på lista til Samin....og at jeg ikke ga indianeren en klem.

:innocent2:
Anonymous
Du prater om Silverbird?

Ja han var en fin kar

VI har nok ganske forskjellige briller vi to, jeg gikk jo tilogmed inn med positivt syn, men kommer ut slik....
GjenopprettetMedlem
Jaaa, Silverbird! Han alene gjorde messa bra!  :lol:

Jeg har stor forståelse for deres syn på messer! Men jeg finner nå glede i den også, som i mye annet!  ;)
psbot [Picsearch]
Lure på om æ hørte et intevju med Samin på ni timen på nrk? Det dreide seg iallfall om håndanalyse... regna med at det va han.
GjenopprettetMedlem
"ædni":

Lure på om æ hørte et intevju med Samin på ni timen på nrk? Det dreide seg iallfall om håndanalyse... regna med at det va han.

Jepp, det var meg  :w00t:

Og så var jeg på Mess TV med Patrick og holdt foredrag natt til torsdagen.
Det var artig, og jeg skal tilbake dit en annen gang  :icon_biggrin:

Det med alternativ messen. Hvem er det som kan bedømme hva som er humbug eller ikke?

Dem får jo mye å gjøre selv dem som noen oppfatter for "useriøs".
Om noen ikke liker din arbeidsmetodet...
Er du da automatisk useriøs?

Hva med de som oppfatter sjamanisme som "useriøs".?
Dette kan bli en evig rundgang om synsing og meninger,
det er de som betaler for det som må ta læring.

Det er en del av deres prosess!  ::)

Messeklem
fra Samin  :wub:

Ps:
Det var såååå kjekt at dere fra sonen kom innom å sa hei  :wub:
GjenopprettetMedlem
Messer for masser... Hmmm - altså ikke en snever liten utsalgsbod for meg og kanskje en til som er like smal over skuldrene som jeg er over hoften.... :P

Noe skranglete i skallen kan man jo bli av å vase rundt en hel dag på ett hvert kjøpesenter...  :beer: (eller pub...)  :lol:

AdsBot [Google]
"Samin":

Ps:
Det var såååå kjekt at dere fra sonen kom innom å sa hei  :wub:

Og jeg har bestemt meg for å tro på deg, pga det pene du sa  :innocent2:
(og fortrenge det som var til å grine av ...)
GjenopprettetMedlem
Da er det messetid igjen  :w00t:

I helgen er det Drammen:

http://www.mamut.net/bok/subdet26.htm

Messeklem fra

Samin  :wub: