Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg har vært i sånt klemmehumør i de siste dagene. Går å klemmer på alle jeg kjenner, og ikke kjenner sååå godt. Folk begynner vel snart å tro at jeg er sulten på nærhet
men nå er jeg altså her, og du leser dette jeg skriver. Jeg klemmer deg!
Ja, akkurat deg. Jeg sender deg en klem som skal varme deg og jeg koser koser

og stryker deg over håret, pjusker deg nakken og legger armene mine rundt deg og hvisker at jeg er glad i deg.
Jeg sender deg uendelig mye kjærlighet fordi jeg elsker deg, ja akkurat deg. Fordi du er fantastisk. Du er et vakkert og nydelig menneske, jordisk vesen og åndelig vesen. Du er bare helt umulig å ikke elske!
Jeg klemmer godt rundt deg og hvisker at du er elsket og at du er trygg. Fordi du er akkurat det!
Kjære deg som leser dette, jeg elsker deg.

GjenopprettetMedlem
Takk for det! (bare ikke altfor mye kuddlei kuddeli

)
GjenopprettetMedlem
hihi... neida, bare kose kos
love

FAST Enterprise [Crawler]
Tusen takk for dine klemmer og kjærlige ord.
Det varmet.
Kristine

Anonymous
Jeg skal nå ærlig innrømme at jeg først rygget kraftig tilbake, over dette innlegget. Hadde dette skjedd i virkeligheten at et menneske hadde kommet bort til meg md klemmehumør og sagt disse ordene, da hadde jeg tatt beinan fatt. Det blir for mye kjærlighet.
Men en liten stemme i meg, synes nå at dette var litt koselig da.
Så takk og klem tilbake
bluestorm, ka betyr kuddlei, kuddeli?
GjenopprettetMedlem

det er en fornorsking av det engelske cuddle; kjæle, kose. Som du tenkte jeg også at det ble litt vel mye, men at det var nå veldig hyggelig da. Så jeg valgte å åpne og ta imot.

Vi trenger å lære oss det, noen av oss.

Anonymous
Åja
Det er nok så, noen trenger å lære seg til å ta imot. Alt til sin tid.
GjenopprettetMedlem
"Fønix":
Jeg skal nå ærlig innrømme at jeg først rygget kraftig tilbake, over dette innlegget. Hadde dette skjedd i virkeligheten at et menneske hadde kommet bort til meg md klemmehumør og sagt disse ordene, da hadde jeg tatt beinan fatt. Det blir for mye kjærlighet.
Men en liten stemme i meg, synes nå at dette var litt koselig da.
Så takk og klem tilbake 
bluestorm, ka betyr kuddlei, kuddeli?
hehe... nå er det jo ikke sånn at jeg koser for mye og sier dette til fremmede. Jeg "bare" klemmer de jeg ser kan trenge det og som smiler til meg
så ikke så skummelt egentlig

Anonymous
klemme er bra, bare det ikke blir for mye av den sorten, at den ikke blir for overdreven...jeg har faktisk alltid hatt litt vanskelig for nærkontakt, selv om jeg inni meg av og til vil klemme hele verden og vise min glede og kjærlighet...vi er forskjellige, vi mennesker, på alle plan

... noen kan si det med ord, noen med klemmer og noen kan bare skrive det ned...men verden hadde kanskje blitt litt lysere å leve i hvis vi kunne vise mer følelser for hverandre
med forsiktig klemmehilsen marihøna
GjenopprettetMedlem
hehe... den var veldig søt marihøna
mye fint i det du skriver. Jeg sender deg likevel en klem som varmer deg
så får du bare finne deg i det

GjenopprettetMedlem
Tack, den behövdes!

GjenopprettetMedlem
"vejla":
Tack, den behövdes! 
så koselig at du likte den. Jeg har flere om du vil ha

GjenopprettetMedlem
Ahhh, fantastiskt att du delar med dig till en behövande!

GjenopprettetMedlem
Jeg vil også ha en klem når den er så varm som her!!
Tusen takk

GjenopprettetMedlem
"vejla":
Ahhh, fantastiskt att du delar med dig till en behövande! 
prøver
håper du har en fin dag, kjære du