Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Jeg kommer nå til å ta en pause fra sonen! Jeg skal ikke slutte, men i ett innlegg som for meg var ganske viktig...hvor jeg var åpen og ærlig, hvor det ble altfor mange missforståelser i forhold til hva jeg formidlet, trenger jeg en pause! Dette ble for meg litt over kanten...kall meg gjerne nærtagen....men det er slik jeg føler det nå!

Og da er det greit å pause litt!

Vennlig hilsen Silva!  :wub:
GjenopprettetMedlem
Hva med å prøve på http://www.trolltrumman.net/ for en stund i stedet? Det er en tilsvarende side i Sverige der det ikke er så mange dikt men mer sjamanisme. Du vil også finne igjen noen personer som er her inne på den aktuelle siden...velkommen tilbake...dine bidrag er viktige...
GjenopprettetMedlem
Hej Silva!

Jeg har lest inlegget jeg regner med du sikter til, og svarene til dette. Jeg har ikke så mye å si til akkurat den diskusjonen, men jeg håper du kommer tilbake snart. Det er viktigt med mennesker som tør å si sin mening. Du var ikke stygg med noen og jeg håper du ikke mår alltfor dårligt av dette.

Velkommen tilbake, når en det måtte være :wub:
GjenopprettetMedlem
Vi snakkes - klem  :wub:
GjenopprettetMedlem
Velkommen tilbake da, når du føler deg klar for det  :wub: Når det gjelder den aktuelle diskusjonen, så leste jeg hele diskusjonen til ende, med ett lite unntak: jeg gikk ikke inn på de der youtube-linkene, for jeg har alt for treigt nett. Jeg kan ikke skjønne at det skal være så galt å si sin mening? Det må da være rom for det i et forum som dette! Beklager at jeg ikke svarte deg der, men jeg følte at diskusjonen var nok opphetet som det var, at et innlegg fra meg ikke ville hjelpe noe.

Lykke til videre, så kommer du tilbake når du føler det er riktig!
GjenopprettetMedlem
Hei Silva  :)

Det var synd det ble slik, men jeg skjønner deg.
Det er mange ego å slåss med her inne.

Den kloke gir seg, slik er det bare :wub:

Klem fra Samin  :wub:
GjenopprettetMedlem
Jeg har full forståelse at du trekker deg tilbake og samler tankene dine.
Men du har din styrke,
Du har din klok skap,
Og  du har kjærlighten til deg selv.
Derfor  når du finner dine svar på de spørsmål du sitter igjen med, fra dine svar i ditt innlegg, vil du nok komme på banen igjen.
Men av og til er det slik at man må stoppe litt opp finne svarene,før en kan gå videre.
Når din indre klokskap smeltes sammen med din indre kjærlighet får du svarene.

Lykke til videre Silva.
GjenopprettetMedlem
Kram/klem så länge från Vejla!
Anonymous
Jeg har lest din tråd hvor du tar opp den evindelige diktdiskusjonen, som er utgangspunket til at du trekker deg. Jeg vil gjerne bidra med min mening og det er at jeg tror ikke noen av oss skal forsøke å kontrollere hva denne siden skal handle om. Jeg synes ikke heller det er i sjamanismens ånd å forsøke å styre en bevegelse eller en retning på den måten. Jeg tror dette handler om kontroll, og et forsøk på å skape en kontrollerbar verdimåling hvor noe er riktig og noe er galt. Jeg synes jeg ser den tendensen i mange "åndelige" retninger og sammenhenger, og jeg vil gjerne vite hvortdan dere fkan orsvare en slik polarisering?  Den "riktige" og den "gale" måten å være sjamanistisk (eller annen form for åndelig) på?
GjenopprettetMedlem
Ikke vær borte lenge da.... snufs...

Du er en som våger å si din mening, og stå for det! Vi trenger deg her... :wub: Det var jo bare et ønske om å gjøre sjamansonen bedre... 
Vi kan ikke alltid være enige, i et forum med så mange medlemmer og like mange meninger...
Det har ingen ting med deg å gjøre, du skjønne sjel....

Klem fra meg!  :wub:

Nebula, tror slett ikke det var et forsøk på kontroll ... Vi må jo kunne komme med ønsker, uten å bli tatt for kontrollfreak...?  :eusa_doh:
Anonymous
var det ønsker det var snakk om? ja da har jeg nok misforstått, ønske om at andre skal skrive litt anderledes?  :innocent2: Ja, det ønsker jeg også  :icon_lol:
GjenopprettetMedlem
Synd at det ble slik men , jeg har tenkt mange ganger det med dataverden og det virkelige verden....her, ved pc:n er vi "ansiktløse", i den virkelige verden SER vi hva vi snakker og hvem vi snakker med...i verden utenfor pc:n stemmer kjemien( liker ikke det uttrykket) eller så stemmer den ikke ,her leser vi ordene, og som sagt tidligere, så tolker vi det på vår måte.. og "produserer "muligens feil bilde.
I verden utenfor denne maskinen ser vi, hører vi, og tolker...etter stemmeleien, eller mimikken... etter det virkelige menneske.Jeg liker best å se menneskene i øynene  når jeg snakker med dem, Men cyperverden er kommet, og tar mer og mer plass fra det som engang var. Det vanlige livet med vanlige hørbare samtaler, der en kunne korrigere sine ord direkte til den en hadde diskusjon med, blir krympet inn.'Dataverden kan være god verden men den kan også være en ødeleggende verden for enkelte( nå mener jeg IKKE det PERSONLIG, så for guds skydl ta ikke det slik men  skriver bare mine tanker ned her, og kanskje få oss alle til å tenke over det .)
Klart det finnes mye fakta i denne pc-verden men det gjorde det før i tiden også som leksikoner f.eks.
Men tiden  nå  kalles vel den nye tiden...men den nye tiden er ikke bare herlighet, det følger mye annet med den, tror jeg.
mulig innlegget skulle vært et annet sted...men..

mvh marihøna

ps. får ikke til å utdype meg mer, men håper dere skjønner hva jeg vil frem til?
GjenopprettetMedlem
Hei Silva! Dette var leit synes jeg :sad2:
Det er trist om vi ikke skal kunne si meningene våre her inne,- av alle steder. Jeg håper du snart er tilbake,-du har så mange fine tanker og kommentarer :respect:
GjenopprettetMedlem
Jeg syns også det er leit at det skulle ende sånn, og særlig siden mine kommentarer på slutten hadde stikk motsatt effekt enn det som var intensjonen min. Vi har sendt PM, så vi er overens.
Jeg håper du kommer snart tilbake.

marihøna har et viktig poeng, og kan nok forklare en del av misfortåelsene her.
Det var noe med innhold og form som ikke var helt samstemt.
Derfor forstår jeg Nebulas ord. Det var litt slik jeg også oppfattet det.
Bing [Bot]
Hei Silva!
Dine tanker og ord er velkomne tilbake når du er klar.
:wub: :wub: :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei vennen
Dette var leit, men du må gjøre det som føles rett for deg.
Kom tilbake når tiden er moden for deg.

varm klem fra RITA :wub:
GjenopprettetMedlem
Hei Silva.

Det er leit at tråden din ble så misforstått og massakrert...for det gjorde den.

Det er lov å ønske seg noe, både for seg selv og for andre. Så er det opp til sonens medlemmer og hva de er interessert i, samt Den Store Ånd, om ønskene blir oppfylt.

Ha en fredelig pause og velkommen tilbake når du føler deg klar.

Stor klem
Inger Lise
GjenopprettetMedlem
Kjære Silva,

Jeg har ikke vært innom her på en stund, og har ikke fått med den opphetede diskusjonen ( har heller ikke lest hele )

Jeg skal legge inn min kommentar der ( etter denne ) Synd at du trekker deg, men respekterer ditt valg. Synd at det er synd at du som bidrar mest med det vi alle ønsker, trekker seg ...

Stor klem til deg  :wub: