Sjaman.com – Forumarkiv

🔍 Søk
Dette er et lesearkiv av det gamle sjaman.com-forumet. Det er ikke mulig å logge inn eller poste nye innlegg her.
GjenopprettetMedlem
Ja,det ser jo nesten sånn ut,eller hva? I løpet av de siste ukene har mange av de mest "profilerte" her inne trukket seg ut av Sjamansonen :o Trist synes jeg!
Skjønner jo at det går i bølger med den enkeltes aktiviteter,men når folk trekker seg helt ut,slutter på Sjamansonen, så begynner jeg å lure på hvorfor??
GjenopprettetMedlem
Kanskje går de den "ensomme" veien? Eller den "usynlige" veien?

Livet er jo forandring...  :icon_cool:

Skulle glede meg stort om de kom tilbake!  Med nye og spennende erfaringer!  :biggrin:

Men vi får ikke glemme de som ER HER ! STOR TAKK til dere !  :wub:
GjenopprettetMedlem
Mye som har skjedd , ser jeg ...

Litt dramatisk for noen å melde seg helt ut, men alle er forskjellige ....og trenger kanskje det.
Et slags "statement" til seg selv.

Jeg er også glad for de som er her ennå  :wub:

Det går mye opp og ned, noen ganger er det "stille" her, og andre ganger koker det.
Sånn er jo livet også.

Personlig , er jeg her inne for å lære og dele av mine sjamanerfaringer. Det er viktig for meg .
Det blir vanskelig hvis man skal ta ting personlig hele tiden ...da blir det ego som styrer.

(De kan jo lese som gjester og lære like mye  :innocent2: )

Jeg ønsker alle godt , medlem eller ikke medlem.

:biggrin:  (  :beer: )
GjenopprettetMedlem
Synd folk trekker seg ut herifra ja.. Men flertallet er jo igjen som sagt lenger oppe. Og håpe de som har meldt seg ut kommer tilbake.
Tror det var noen misforståelser eller noe lignede. Har ikke fått med meg så godt det der.
Og synd de ble så mye uenighet at de meldte seg ut..
Der er jo litt meningen at folk har sine egne meninger.
Hadde alle vært enig hadde jo verden vært super med fred og  :wub: 

Jeg vet ikke, men en jeg kjenner som healer, driver med reikarnasjon og medium(renser hus).. En god mann og venn :respect:

Han sier, Verden og livet er egentlig veldig enkelt.. Ja, men ... sier jeg . Nei hans, nå gjør du det komplisert og vanskelig igjen..Så gir han meg 2 små eksempel jeg syns er så vanskelig, og gjør de enkel, så lett. ÅÅ sier jeg, selvfølgelig :-)
Alt er egentlig veldig enkelt. Vi(jeg) har det med og gjør ting litt mer komplisert enn det er..

Som beskyttelse.. Jeg spør, hva skal jeg gjøre for og få beskyttelse(mot ånder og dårlig energi, for eksempel).
Har du ikke beskyttelse da sier han... ehh, jo sier jeg, alle er jo beskyttet av hjelpere og skyttsengler, kraftdyr osv. sier jeg.
Ja, sier han, hvorfor lage beskyttelse når du har det da, hvorfor gjøre det så komplisert når det er så enkelt??? Han setter meg alltid fast :-) 
Klart det finnes vel tilfeller man må lage seg ekstra beskyttelse. Nå mener jeg mest i det daglige, og ikke i veldig spesiele tilfeller..
Kanskje litt feil tråd å skrive dette på. Men måtte bare skrive det..

For alt er egentlig så veldig enkelt.. Mennesker har det bare med og analysere, styre på og gjør enkle ting veldig komplisert.
Vet ikke om noen er enig med meg..

Fred og  :wub: til alle her på sonen.

klem hans

:wub:(la oss si den "epidimen" er utryddet nå, og at våre brødre og søstre av moder jord kommer tilbake) :wub:
GjenopprettetMedlem
Ja det är säkert någon slags epidemi.

Med er som är kvar här inne, det är ju lördag kväll, så svingar jag gärna ett glas öl.
Skål!
: )
GjenopprettetMedlem
Tror jeg skal si meg enig med at det kan være godt å trekke seg litt tilbake for en stund. Det er ikke alle dager at man føler seg i for til å bidra, og at man rett og slett er tappet for krefter. Det kan jo være så mangt som er grunnen til at man trekker seg tilbake... Jeg respekterer deres ønsker om dette valget. :respect:

Å så... hehe.. God helg og skål til dere :beer:

klems :wub:
GjenopprettetMedlem
Tror jeg skal si meg enig med at det kan være godt å trekke seg litt tilbake for en stund. Det er ikke alle dager at man føler seg i for til å bidra, og at man rett og slett er tappet for krefter. Det kan jo være så mangt som er grunnen til at man trekker seg tilbake... Jeg respekterer deres ønsker om dette valget. respect

Jeg er enig med nordlys i det. Det må jeg få sagt.

Det kan jo som "nordlys" sier være mange grunner til man trekker seg tilbake.
Det vet og skjønner jeg godt selv... Så selv om jeg syns det er synd de har trukket seg ut, Så respekterer jeg det veldig høyt :respect: 

:wub: og en varm hilsen til alle denne mørke men likevel så lyse  :)  vinter kvelden..
kos dere alle sammen, en stor skål  :beer: fra hans og monica
GjenopprettetMedlem
Jeg er selvsagt helt enig i at det kan være greit med en pause noen ganger,men disse sier jo rett og slett takk for seg og slutter :icon_neutral:
Jeg har også pauser hvor jeg ikke er innom her,men vil ikke slette kontoen min.  :)

Det å gå den ensomme vei kjenner jeg godt til,det er den veien jeg har gått hele tiden (og stort sett fortsatt går),men jeg synes allikevel det er ok å lese om andres meninger og prosesser.

Ha en fin søndag alle sammen 8)